problem z turbiną

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » sob sty 20, 2007 23:19

uysy, czyli jak odpinam VAC i out i lacze je razem wtedy turbina daje maksa? A jezeli wtedy bedzie i tak wlaczal sie tryb awaryjny w AFNie ze sprawna przeplywka gdzie szukac dalej?


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob sty 20, 2007 23:34

tespis pisze:uysy, czyli jak odpinam VAC i out i lacze je razem wtedy turbina daje maksa?
Tak. Jeśli nie stoi na kierownicach :D
tespis pisze:A jezeli wtedy bedzie i tak wlaczal sie tryb awaryjny w AFNie ze sprawna przeplywka gdzie szukac dalej?
Przy notlaufach z powodu LDR Regeldifferenz trzeba wykluczyć mnóstwo róznych usterek.
Ja się tego wirtualnie nie podejmuję, tym bardziej że nie podałeś żadnych danych, kod błędu, logi :)
To jasne, że na forach usłyszysz: "N75 albo kierownice" bo na forach łatwo się mówi i się za to nie płaci :)
Gdzieś tu niedawno był taki wątek w którym kolesiowi kazano praktycznie wszystko wymienić ;)

Radion zadał konkretne pytanie o chałupnicze sprawdzanie zaworu w kontekście wątku o braku ciśnienia doładowania - dostał konkretną odpowiedź prawidłową tylko dla tego konkretnego przypadku...
uffff :)



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » sob sty 20, 2007 23:41

uysy, całkowita racje masz. Ja u siebie 2 miechy temu ciagle mialem nota, pojechalem do speca od VAGa, zrobil fajnie ale znowu zaczyna lapac.
Wkurza mnie to powoli, chce zrobic zeby wszystko bylo idealnie i udac sie do lodzi z kumplami na chipa :D
Pozdrawiam i dzieki za pomoc, teraz wiem ze jak bede chcial przy pannach zaszpanowac to musze polaczyc VAC i out na chwile :D


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Dama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2006 10:00
Lokalizacja: S-tycze

Post autor: Dama » ndz sty 21, 2007 09:21

jakbym miał papiery i jakąkolwiek gwarancję na tą turbine to wtedy by była nówka. A tak :butthead:



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz sty 21, 2007 12:18

Dama pisze:A tak
A tak, to lepiej zwymiotować 5,5k ;)
Co Ty chopie wypisujesz?? znasz kogoś kto turbinę w serwisie kupił?



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » ndz sty 21, 2007 12:50

poza tym regenerowane maja gwarancje. U nas na slasku regeneruja na oryginalnych podzespolach garreta i daja rok gwarancji. Oddajesz stara turbawke dokladasz kolo 700 zl i masz zregenerowana gotowa do akcji:)


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » ndz sty 21, 2007 13:05

a tak a propos tego slowa regeneracja. kazdy zwykly zjadacz chleba wie co to znaczy ale to nie do konca prawda. jesli gdzies na kwicie, fakturze czy innym swistku napisali wam ze turbina zostala zregenerowana (najlepiej brzmi jednak zregenerowany rozpylacz/koncowka zaworu wtryskowego :rotfl: ) mozecie podac ich nawet do sadu o wprowadzenie w blad bo na 90% to nieprawda. w jezyku diagnostycznym regeneracja to powrot danego urzadzenia do WIELKOSCI PIERWOTNYCH ksztaltu, masy itp. a wiec bez np. napawania albo calkowitego wymiany czesci ani rusz. wszystkie te zakladowe "regeneracje" to nic innego jak naprawy (bo wyczyscil, przetoczyl itp.) ale ladniej brzmia. zaloze sie ze nawet ci co to robia nie maja pojecia o znaczeniu tego slowa strzelajac sobie samobuja. wiadomo ze to tylko ciekawostka ale jakby sie ktos wymadrzal jak to poregenerowal mozecie go kasowac :jezor:



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » ndz sty 21, 2007 13:27

uysy pisze: najbardziej chałupniczo jak się da
odpiąć od niego 2 wężyki oznaczone VAC i out (sa oba z tej samej mańki), połaczyć je razam, przejechac się i zobaczyć czy się poprawiło (tylko bez przesady z butowaniem bo turbina w tym momencie ładuje na maxa)
Dzięki, właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. A co ze sztangą? Da się zaobserwować czy się porusza czy nie na postoju, zaglądając z góry przez maskę?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz sty 21, 2007 13:35

Da się...



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » ndz sty 21, 2007 14:00

w sumie w takiej turbinie to chyba najwazniejszy jest wirnik i lozysko (bodajze z brazu)


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 225 gości