AFN 110KM , brak mocy w kazdym zakresie obrotowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

AFN 110KM , brak mocy w kazdym zakresie obrotowym

Post autor: Golf GTi » sob sty 20, 2007 13:23

Witam ,dalej problem z Golfem , turbina pomuje ale niewiadono gdzie jest cisnienie doladowywujace - weże wogule nie "puchną" , napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V , ale na drugim juz tylko 7V , przeplywonierz wymieniony , czujnik masy powietrza nowy , filtry pow i pal. nowe , Vag pokazuje konunikat "zwarcie w instalacji" , to wszystko sie stalo po tym jak padl przeplywomierz i bylo na takiej usterce jezdzone ok 1 rok. Znam sie troszke na elektronice wiec obstawiam ze ten drugi n-75 co ma napiecie 7V nie reguluje zaworem cisnienia doladowania w turbinie ,wiec analogiczne zawor jest zamkniety i turbo dostaje tylko jakies mala czesc powietrza, obydwa n-75 sprawne , ktos w poprzednim z moich postow napisal ze w komputerze jest jakis czujnik co odpowiada wlasnie za prace tego n-75 co ma tylko 7V ,-no powinien miec tez 14 V wiec co jest???? Napiszcie co jest z tym czujnikiem w kompie



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » sob sty 20, 2007 14:14

Golf GTi, ten drugi to chyba n-18 i steruje EGRem, ale nie jestem pewien.
Ja mialem bardzo podobnie, okazalo sie ze to czujnik na pompie paliwa. Placilem za niego jakies 70zl i jak reka odjal. Czy po dluzszej jezdzie zaczyna dosc mocno kopcic. Albo miales kiedys tak ze po odpaleniu obroty na chwile podskoczyly a potem opadly i byly w normie?


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » sob sty 20, 2007 14:43

Gdy auto jest zapalone to chwilę chodzi na ssaniu , ma zawyżone obroty a póżniej gdy się podgrzeje spada na normalne obr. Jeśli chodzi o reglatory podciśnień to obydwa są identycznie takie same. Podłączyliśmy egr bezpośredniop do pompy podciśnieniowej . Turbina zaczeła pompować ale auto i tak nie ma mocy. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 20, 2007 15:35

zawor od egr raczej nic do mocy nie ma bo tylko steruje EGR ktorego mozna i tak zaslepic

jaki nr bledu wywala Ci komp? bo watpie zeby tylko pisal ze zwarcie

zawsze mozesz zmostkowac wszystkie wezyki (od danego zaworka) i sprawdzic czy hula

robiles logi pod obciazeniem? jakie sa wartosci ktore podaje turbina a jakie wymagane, noi to samo tyczy sie przeplywki.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob sty 20, 2007 15:48

Golf GTi pisze:napiecie na pirwszym n-75 jest ok czyli ok 14V , ale na drugim juz tylko 7V
Golf GTi pisze:Znam sie troszke na elektronice wiec obstawiam ze ten drugi n-75 co ma napiecie 7V nie reguluje zaworem cisnienia doladowania w turbinie
Mam dla Ciebie radę... oddaj to auto fachowcowi :) (bez urazy)



Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » sob sty 20, 2007 18:00

Mam dla Ciebie radę... oddaj to auto fachowcowi :) (bez urazy)
popieram! :)


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » sob sty 20, 2007 19:52

Nic nikomu nie daje ,mam sam zrobic i *#cenzura#*, nie bede przez jakas blachostke wykruszal,
dzis sobie kabel z OBD zamowilem ibedzie dzialac, ja nie pękam jak co niektórzy :).



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob sty 20, 2007 20:08

Golf GTi pisze:Nic nikomu nie daje ,mam sam zrobic i *******
:bigok: :bigok: :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości