MK3 TDI 1998 90 PH Kontrolka świec po zwiększeniu mocy mruga

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

freakjack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:31
Lokalizacja: Zawiercie, aktualnie Peebles, Szkocja
Kontakt:

MK3 TDI 1998 90 PH Kontrolka świec po zwiększeniu mocy mruga

Post autor: freakjack » pt sty 19, 2007 09:44

Zamontowałem tzw tuning box zwiększający moc auta, który kupiłem z niemiec (ebay) to jakiś rodzaj opornika podłaczany przed pompą diesla, postąpiłem tak jak kazali w instrukcji: zamontowałem, włączyłem silnik, przekręcałem śrubeczke na tym zestawie przysłanym z niemiec do czasu aż silnik zaczął się trząść, a potem znów w prawo, aż obroty spadły i silnik zaczął pracować normalnie. Wtedy zapaliła się kontrolka świec i zaczęła mrugać - w instrukcji mówili, że to może się stać i że wtedy trzeba: przekręcić tą śrubeczkę na boxie ciut w prawo i jeździć, aż zniknie. Niestety nie zniknęło jeszcze, za to moc wzrosła potwornie: robiliśmy test prędkości: przed 11,5 do setki po 9, 5 !!! i trzeba dodać, że koła buksowały jeszcze na trójce mimo 3 osób w aucie... Samochód jest b szybki ale martwi mnie ta kontrolka... macie jakieś pomysły jak sie pozbyć tego mrugania... dzięki!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... &rd=1&rd=1
to jest link do tego tuning boxa, który kupiłem...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 19, 2007 10:29

mrugajaca kontrolka sygnalizuje wylapanie jakiegos wiekszego bledu silnika, proponuje podlaczyc sie pod Vaga i sprawdzic co mu dolega, jak to mowia box to zlo :P a do tego opornik bleee


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt sty 19, 2007 11:03

Jasne ze mam.
Masz blad nastawnika bo box miesza. Moc potworna ale w malym zakresie predzkosci obrotowej....radze zdjac dawke albo wogule to ustrojstwo nim cos sie upali albo sprzegło rozleci.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt sty 19, 2007 11:13

Słyszałem ze boxy nie są za dobrym rozwiązaniem lepiej Chipować w zakresie 10-20% w znanej firmie i powinno byc ok. Widać Box wchodzi w kolizję i stwerownik to widzi i silniczek może wchodzi w tryba waryjny. Uważaj zeby ci sie cos nie upaliło bo beda duże koszty, turbina tez może :grrr:



freakjack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:31
Lokalizacja: Zawiercie, aktualnie Peebles, Szkocja
Kontakt:

Post autor: freakjack » pt sty 19, 2007 11:30

Dzięki chłopaki!, juz to zdejmuję w cholerę... :)



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt sty 19, 2007 13:21

Przyadło by sie po zdjęciu skasować Vagiem błędy na kompie :hmm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości