2.5 tdi cos dziwnie działa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

2.5 tdi cos dziwnie działa

Post autor: marcin999 » czw sty 18, 2007 18:50

Witam

Mam nadzieje ze mnie nie pogonicie jak zapytam o auto z innej beczki.

Mam Forda Transita 2.5 TDI i właśnie odnosnie niego mam małe pytanko być może taki problem pojawia się także i w VW.
Przy dekikatnym ruszaniu podjezdzaniu jak załóżmy wciskam troszke gazu tak na 1200obr i minimalnie tak na 1 sek wcisne gaz to troche wzrosna obroty (to noramlne) ale jak puszczam odrazu gaz to tym minimalnym wcisnieciu to obroty nie spadaj tylko rosna powiedzmy do 1500-1800 a gaz mam juz dawno puszczony :otepienie: co mu sie tam pierniczy?? Niby mi to nie przeszkadza, bo jak cos to sie uratuje wciskajac sprzęgło, ale dziwne to jest. Moze potencjometr od gazu siada?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 18, 2007 20:18

stawiam na nastawnik lub sprezyny w pompie ale raczej to pierwsze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw sty 18, 2007 20:40

Adamm pisze:stawiam na nastawnik
za to ten bajerek odpowiada i ile kosztuje??? co sie bedzie działo jeżeli nic z tym nie zrobie...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw sty 18, 2007 20:54

Tez stawiam na nastawnik jezeli VAG nic nie wykazał. Na forum gdzies była porada jak czyścic nastawnik, nawet na allegro były oferty naszego kolegi z forum z ofertą naprawy tego.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 18, 2007 23:01

PinkFloyd pisze:Tez stawiam na nastawnik jezeli VAG nic nie wykazał. Na forum gdzies była porada jak czyścic nastawnik, nawet na allegro były oferty naszego kolegi z forum z ofertą naprawy tego

hmmm Ciekawe kto to moze byc :satan:
marcin999 pisze:za to ten bajerek odpowiada i ile kosztuje??? co sie bedzie działo jeżeli nic z tym nie zrobie...
nastawnik odpowiada za regulacje dawki paliwa podawanej przez pompe, jesli sie zabrudzi w srodku to moze poszarpywac przy niskich obrotach na wysokich biegach, moze nierowno pracowac na wolnych, moze sie dziac to co u Ciebie,

w jednym audi 2,5 TDI ktore robilem, nierowno pracowal na wolnych a po przygazowaniu gasl, to tez byl nastawnik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw sty 18, 2007 23:11

hmm czyli jak bede z tym dalej tak jedzil to wkoncu da mi znac??? moze sie nie sluchac


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 19, 2007 00:04

sluchac sie bedzie ale nie tak jak trzeba, jesli jest zabrudzony nie moze ustawic sie odpowiednio i dlatego porzarpuje, lub jak w Twoim przypadku, przywiesza sie troche


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt sty 19, 2007 01:28

acha dziex za pomoc pomysle o przeczyszczeniu albo wymianie albo pojezdze jeszcze z tym


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 19, 2007 09:21

wymieniac nie ma co bo nowka Cie zrujnuje a uzywke nie wiadomo jaka kupisz :) jesli juz to robic, poza tym nie mowie ze to jest to na 100%


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości