problem z temperatura silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z temperatura silnika
marcin golf III 1.9 TD 92r wiatm wszystkich mam pytanie do jakiej temperatury powinien sie zagrezwac silnik w aucie przejechałem jednorazowo 230 km (bo mam auto od paru dni dni) i slinik nie chce sie nagrzac wiecej jak 80 stopni czy tak powinno byc?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
[quote="Kusza"]Ja mam takiego samego Golfa i ten sam problem... wymieniłem termostat i bez zmian. Dopiero zmiana czujnika pomogła. Znaczy sie pewnie czujnik... i od tego zacznij bo czujnik tańszy......[/quote
Czujnik jako taki nie ma wpływu na temperature silnika,pełni funkcje informacyjną dla wskaźnika temperatury.Tak więc możesz miec prawidłową temp. silnika a jedynie poprzez błąd czujnika nieprawidłowe wskazanie.Elementem regulującym temperaturę jest termostat i nie nalezy tego mylić.
Czujnik jako taki nie ma wpływu na temperature silnika,pełni funkcje informacyjną dla wskaźnika temperatury.Tak więc możesz miec prawidłową temp. silnika a jedynie poprzez błąd czujnika nieprawidłowe wskazanie.Elementem regulującym temperaturę jest termostat i nie nalezy tego mylić.
ja miałem identycznie, zmieniłem termostat i wskazówka zatrzymywała się na 80, lekko wachając się. patrzyłem przy 80C wąż dolny od chłodnicy był zimny gdy lekko wskazówka wychyliła się za 80 C robił się letniawy czyli jak by w żeczywistości była temp 90. zmieniłem czujnik z żółtą opaską 52zł i jest ok
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 23:31
- Lokalizacja: podlaskie
A ja wam powiem tak.To ze macie po 80 st to nie wina termostatu tylko czujnika ,a raczej jego wskazania jak to wyzej powiedział indyczes, .Jeszcze do wczoraj tez myslałem ze to termosat i jush wyladowałem u mechanika .Ten zeby było smieszniej ma golfa i zaobserwował podobna sytuacje (u niego tez 80st i ani drgnie wyzej) .Koles wymienił termostat a wskazowka o 1mm sie podnisła i zadnego wiecej efektu wiec stwierdził ze to bez sensu i zostawił tak jak jest.
Ze mna było gorzej bo ten czujnik miałem zepsuty wiec musiałem go wymienic na nowy( bo przez niego grzało mi swiece przy kazdym odpaleniu golfiberka).Wiec teraz mała ciekawostka .Przed wymiana czujnika miałem tak jak wy rowne 80 st max,a teraz (z nowym czujnikiem mam 100:)) wiec moja rada;Jesli ten czujnik nie zepsuł wam sie do konca i nie bruzdzi w prawidłowej eksploatacji samochodu to zostawnie tak jak jest.A 30 dychy na czujnik wydajcie w pubie:)
Ze mna było gorzej bo ten czujnik miałem zepsuty wiec musiałem go wymienic na nowy( bo przez niego grzało mi swiece przy kazdym odpaleniu golfiberka).Wiec teraz mała ciekawostka .Przed wymiana czujnika miałem tak jak wy rowne 80 st max,a teraz (z nowym czujnikiem mam 100:)) wiec moja rada;Jesli ten czujnik nie zepsuł wam sie do konca i nie bruzdzi w prawidłowej eksploatacji samochodu to zostawnie tak jak jest.A 30 dychy na czujnik wydajcie w pubie:)
przyłąnczam się równierz do grona tych którzy maja 80 stopni też na początku się tym przejmowałęm ale z tego co widzę większośc tak ma z silnikiem się nic niedzieje i macie racje żeby zostawić tak jak jest w niczym to nieprzeszkadza szkoda kasy w błoto lepiej na odpusciłem sobie niema co szukać kwadratowych jaj chyba
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości