Pęcheże powietrza w ukladzie paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamilgolf499
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 28, 2006 16:15
Lokalizacja: Głuszuca
Kontakt:

Pęcheże powietrza w ukladzie paliwowym

Post autor: kamilgolf499 » sob sty 06, 2007 13:39

Witam wszystkich
pytanko: czy to normalne ze w przewodzie paliwowym wychodzacym z filtra paliwa do pompy moga byc pęcheze powietrza??? apropos mam problem z odpaleniem golfa jak jest cieply ale spece powiedzieli mi ze musze sprawdzic kąt wtrysku.
dzieki za info

Mk4 1,9tdi 110 KM AHF 99r


kamil

Awatar użytkownika
SaNoN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: SaNoN » sob sty 06, 2007 21:45

pecherze powietrza to typowy objaw zapowietrzenia. koniecznie sprawdz filtr paliwa.



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » sob sty 06, 2007 22:13

kolego powietrze w wezyku swiadczy o nieszczelnym ukladzie paliwowym a w dieslu nie powinno byc zadnych pechezykow powietrza poniewaz samochod moze wtedy byc slabszy , zle palic. Proponuje sprawdzic wszystkie opaski na wezykach bo moze jakas puszczac i sprawdzic filtr paliwa!!! :bigok:



fajnyfacet70
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 05, 2007 18:55
Lokalizacja: ELBLĄG

Post autor: fajnyfacet70 » sob sty 06, 2007 23:08

sprawdź kolego przewód czy nie ma dziurki, przez którą ciągnie powietrze. gdzieś jest nieszczelność, jak pisał przedmówca może to być na zaciskach.



Awatar użytkownika
suchy oi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:49
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: suchy oi » śr sty 10, 2007 01:27

a ja tez mam pecherzyki mimo ze wymienilem filtr i wszystkie zaciski na przewodach miedzy filtrem a pompa :grrr: slabo mi pali rano ale juz nie mam pomyslu jak je zlikwidowac



Awatar użytkownika
pu3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 15, 2006 03:02
Lokalizacja: wlkp.

Post autor: pu3 » śr sty 10, 2007 01:43

Witam
Po wymianie silnika maam ten sam problem.Powietrze przed i za pompą.Przed wyminą tego nie było.Generalnie cały czas walczę z drobnymi usterkami : \.Dzisiaj wymieniłem korek zbiornika wyrów. - pada mi weżyk przy chłodnicy oleju ,tak myślę,że to od za wysokiego ciśnienia w układzie.Pozdro!



Awatar użytkownika
suchy oi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:49
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: suchy oi » śr sty 10, 2007 23:14

slyszalem ze pomaga wymiana oringow pod podrzewaczem w filtrze paliwa.jutro to sprawdze.wymienialem filtr ale bez tego plastiku na wierzchu bo dodatkowo musial bym 50zl wycelowac.wymienie te oringi(koszt kilku zlotych) i zobaczymy czy sie uszczelni.



robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

Post autor: robert24 » czw sty 11, 2007 00:25

u mnie przy przekręceniu stacyjki słychać jakby w pompie paliwowej mieszło się powietrze z ropą - czy macie takie obiawy - czy to też powietrze w ukł. paliwowym.
odpala normalnie


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw sty 11, 2007 02:09

czy macie takie obiawy
nie mają, bo żaden z nich nie ma pompy podającej :)
u ciebie to normalne.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw sty 11, 2007 09:19

Wymieniłeś te oringi?? Poprawiło się już


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
suchy oi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:49
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: suchy oi » sob sty 13, 2007 16:03

nie wymienialem bo po ustawieniu kata wtrysku autko pali po pol obrotu :grin: olewam juz te pecherzyki powietrza bo furka smiga zajefajnie teraz :okej:



gpel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gpel » ndz sty 28, 2007 20:30

Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat. :grin:
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?

[ Dodano: 28 Sty 2007 19:31 ]
Miałem założyć temat, ale użyłem szukaja i zdziwiłem się, jak popularny to temat. :grin:
Pierwsze, co zauważyłem po zakupie auta, to te słynne pęcherzyki w rurce biegnącej z filtra do pompy. Zapala super, ale lubi od razu zgasnąć i myślę, że to przez to powietrze.
Mechanik zalecił mi wymianę filtra, ale czytając podobne posty widzę, że sama wymiana filtra może nie wystarczyć. Raczej myślę, że to nie przez filtr, który powinien być szczelny, tylko przez nieszczelne połączenia z filtrem. Co od razu kupić oprócz filtra? Piszecie o oringach, ale gdzie one są? Tak samo - zaworek, ale który to?
Przewody paliwowe są zaciskane "ściskanymi" opaskami" Może lepiej od razu wymienić na te skręcane na śrubokręt? Chyba mocniej zasisną się i lepiej uszczelnią.
Co jeszcze zrobić żeby mieć pewność, że wyeliminuję pęcherzyki?



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » ndz sty 28, 2007 20:36

suchy oi pisze:nie wymienialem bo po ustawieniu kata wtrysku autko pali po pol obrotu :grin: olewam juz te pecherzyki powietrza bo furka smiga zajefajnie teraz :okej:
pali do czasu aż się wybierzesz na urlop gdzieś dalej i przestanie palić.To będzie koniec jazdy.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » pn sty 29, 2007 02:51

Miałem ból po wymianie filtra paliwa! Zakręciłem akumulator prawie na śmierć a ciągle się zapowietrzał .........RADA ...SPRAWDZONA ...nie kupujcie byle gównianych filtrów paliwa nie są to co prawda najtańsze elementy ale lepiej 10 zł dołożyć i kupić coś sprawdzonego .Oddałem sprzedawcy jego nieszczelny filtr założyłem FILTRONA i po paru sekundach BORKA mruczała milutko ! UWAGA NA TANDETNE NIESZCZELNE FILTRY PALIWA!


[img]http://images2.fotosik.pl/282/b589a89788bbbb64med.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 36 gości