Czy TDI z 96 powienien miec MFA?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Czy TDI z 96 powienien miec MFA?

Post autor: Cobra » śr sty 10, 2007 19:06

jak w temacie
Ostatnio zmieniony pt sty 12, 2007 13:06 przez Cobra, łącznie zmieniany 1 raz.



seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » śr sty 10, 2007 19:16

napisz jaki silnik,
z tego co się orientuję w dieslach raczej nie było MFA, chyba że jakoś w ostatnich latach produkcji lub jakoś tak...



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sty 10, 2007 19:17

To zalezy czy w 90KM czy w 110KM. W tym pierwszym bylo za doplata, w AFN chyba standard ale nie jestem pewny.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » śr sty 10, 2007 19:41

jest to silnik 1,9 TDI
podaje vin
WWWZZZ1HZTP252904
tyle tylko wiem aha rok 96 niema elektrycznych szyb



Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » śr sty 10, 2007 20:05

Ja mam, silnik 90KM AHU



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr sty 10, 2007 20:20

U mnie tez jest. Na 100% fabryka.
GT TDI 1997.
seaseacker pisze:z tego co się orientuję w dieslach raczej nie było MFA, chyba że jakoś w ostatnich latach produkcji lub jakoś tak...
Wystarczy w ETKA zajrzec, byly...



Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » śr sty 10, 2007 20:26




Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr sty 10, 2007 20:34




Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sty 10, 2007 21:46

Cobra pisze:WWWZZZ1HZTP252904 tyle tylko wiem aha rok 96 niema elektrycznych szyb
Po VINie nic nie powiem, zrob zdjecie naklejki ktora jest w bagazniku pod wykladzina na tylnej belce lub podlodze. Na niej sa kody wyposazenia, po tym szybciej sie dojdzie czy MFA powinno byc fabrycznie czy nie.. Nie kazdy TDI mial. U mnie nie ma.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr sty 10, 2007 22:04

Gitner pisze:Na niej sa kody wyposazenia, po tym szybciej sie dojdzie czy MFA powinno byc fabrycznie czy nie
Nie powiedziane ze bedzie tam kod od MFA. Przeciez tam jest tylko mala czesc kodow. Jakby miala byc cala lista, to by zajela chyba pol bagaznika ;)
U mnie na wklejce nie ma kodu odnosnie MFA, a jest na pewno od nowosci. Zegary fabryczne itd..



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sty 10, 2007 22:15

Wg moich info w TDI 90 i 110KM w wersjach CL, GL - MFA bylo za doplata. Cobra tak wogole to czemu tak sie tego MFA czepiasz? Licznik zawsze mozna zmienic..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Cobra
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: wt gru 28, 2004 19:53
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Cobra » śr sty 10, 2007 22:35

Ginter nie czepiam tylko gzrecznie pytam.jak niemasz ochoty to nieodpowiadaj bo Twoje zbedne komentarze sa niepotzrebne.A jak bys byl takim wielkim znawca jakim sie robisz to bys siedzial ze w wersjach bez komputera nie wystarczy zmienić licznika.
POZDRO :pub:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr sty 10, 2007 22:46

Wg ETKI zegary z MFA w Dieslach byly w ogole dopiero od roku modelowego 96'.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sty 11, 2007 10:26

Cobra pisze:Ginter nie czepiam tylko gzrecznie pytam.jak niemasz ochoty to nieodpowiadaj bo Twoje zbedne komentarze sa niepotzrebne.A jak bys byl takim wielkim znawca jakim sie robisz to bys siedzial ze w wersjach bez komputera nie wystarczy zmienić licznika.
Kolego ja sie nie czepiam. Jestem ciekawy dlaczego o to pytasz. Wywnioskowalem ze kupujesz auto i pytasz sie czy powinno byc MFA. Moje pytanie nie bylo zlosliwe, ale mysl sobie co chcesz. Wiem ze chcac miec MFA na wymianie zegarow sie nie konczy.. ale skoro robisz z tego problemy to twoja sprawa
inek01 pisze:Wg ETKI zegary z MFA w Dieslach byly w ogole dopiero od roku modelowego 96'.
Wg ETOSA '06 MFA w 1Z byl dostepny juz od 94r w wersjach europejskich i usa.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 171 gości