[Mk2] zegary itd.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn sie 28, 2006 18:42

Lukas90b pisze:bongo, to pewnie było cos takiego że to nie były wersje CL tylko coś bogatszego.
Nic bogatszego.Mój wersja Memphis,z wypasów tylko światełka w schowku i bagażniku oraz regulowana wysokość pasów.Rok 88.A drugi to zwykła CL"ka,z 86 r.jeszcze z dzieloną szybą.



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » pn sie 28, 2006 18:57

E no to pewnie mi ktoś w altkach grzebał :/ Jetta taty jest z 1988roku a brata to była z 1991 roku obie CL-ki. to jak tak to ja się pomyliłem. Dzięki za korekte chłopaki :bigok:


Obrazek

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn sie 28, 2006 22:36

Lukas90b pisze:E no to pewnie mi ktoś w altkach grzebał :/ Jetta taty jest z 1988roku a brata to była z 1991 roku obie CL-ki. to jak tak to ja się pomyliłem. Dzięki za korekte chłopaki :bigok:
po to tu jestesmy aby korygowac swoja wiedze nawzajem ;) :pub:


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
smoked
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt sie 04, 2006 09:28
Lokalizacja: Radzymin k.W-wy
Kontakt:

Post autor: smoked » ndz sty 07, 2007 22:17

Szybkie pytanie: Aktualnie w Golfie II z '89 BENZYNIAK mam km-mierz i duzy zegar. Calosc na 1 wtyk. Chcialbym wymienic zegar na obrotomierz, CZY musze wymieniac caly zestaw czy wystarczy wymontowac zegarek i wmontowac obrotomierz (tarcza + elektronika) ?? Prosze o informacje, moze ktos ma w tym doswiadczenie.

Czy wystarczy sprawdzic we wtyczce czy mam 10pin (Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel) wg. http://vw2.info/vwforum/pinout_jeden_wtyk.htm ) ?


W ogole jak wyiagnalem zegary zeby wymienic diode od dlugich, to teraz w ogole podswietlenie nie dziala calych zegarow a dam sobie uciac cokolwiek, ze wszystko zlozylem delikatnie i tak jak bylo... :blush:



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » wt sty 09, 2007 16:29

Ja do swojego zwyklego Diesla wstawilem licznik z obrotomierzem.Wczesniej nawet nie mialem zegarka w starym liczniku.Zobacz czy z alternatora wychodzi ci cienki czerwono- czarny kabelek jezeli tak to na 100% kupujesz Licznik z obrotkiem, podpiinasz i wsio :bigok: a ten wyswietlacz LCD to u mnie jest zegarkiem.


Obrazek
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm :satan:
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości