Witam, mam problem z rannym odpaleniem, objawy sa takie jak by brakowalo paliwa. Wymienilem filtr paliwa, zamontowalem zawor zwrotny na przewodzie ssacym i trzeba dlugo krecic rozrusznikiem, żeby silnik zaskoczyl. Cieply silnik pali na dotyk.
Pozdrawiam
[AFN] Problem z rannym odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[AFN] Problem z rannym odpalaniem
Ostatnio zmieniony wt sty 09, 2007 13:05 przez Hincus, łącznie zmieniany 1 raz.
pecherzykow powietrza w wezykach nie zauwazyles? rano przed odpaleniem podnies maske i zobacz czy niema ich w przewodach, byc moze nieszczelnosc, i jak pisze kolega podepni pod vag, moze to kat?
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
- research1
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
Ja bym tradycyjnie poroponował sprawdzić świece żarowe. Ostatnio wymieniłem u siebie na NGK bo rano cieżko silnik zapalał. Okazało sie ze miałem wszystkie świece spalone. Na szczeście silnik w dobrym stanie i rok temu podczas -20 stopni po długim kreceniu silnik odpalił. Raz tylko przy -24 nie dał rady. Ale nie ma sie co dziwić - cud że w ogole odpalał w zimie bez sprawnych świec.
w tych temperaturach powinien gadać z półobrotu bez grzania świecresearch1 pisze:Ja bym tradycyjnie poroponował sprawdzić świece żarowe.
sprawdź STATYCZNY kąt wtrysku...
grupa 000 na zablokowanych nastawach (basic settings) pozycja nr 2 powinna mieć około 45-50, pomiar robić na dobrze rozgrzanym silniku...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości