Jakie końcówki wtrysków do 1V?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr lis 17, 2004 12:42
Lokalizacja: Pruszków

Jakie końcówki wtrysków do 1V?

Post autor: Art » pn sty 08, 2007 13:05

Witam!

Niestety trzeba i to ruszyć bo podobno coś tam stuka , puka : )
Ponoć tylko jeden hałasuje ale może zmienie wszystkie.
Problem w tym że czytałem o tym i nie mam jasnej odpowiedzi, jeden pisze to drugi tamto.
Mój pompiarz( ma to robić) powiedział że oznaczenie 293 a gdzieś czytałem że powinno być 297 dla 1V bo inny kąt itd.
Wtryskiwacz ma 155 bar.

Dodam że mam pompe z grzybkiem!
:bajer:
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 00:53 przez Art, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pn sty 08, 2007 13:39

W 1V jest 297 (takie same jak w 1,9D).



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt sty 09, 2007 21:01

ja sie podlacze do tematu tyle ze interesuja mnie koncowki wtryskow do jr. jak sprawdzic ktory jest uszkodzony i jak regolowac zeby bylo te 155 bar.


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt sty 09, 2007 22:06

Art pisze: tym i nie mam jasnej odpowiedzi
Końcówka wtryskiwacza, Diesel
opis : końcówka wtryskiwacza 297
Cisnienie [bar]: 155
nr części PDNOSD 297



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt sty 08, 2008 00:48

jaszczur pisze:
Art pisze: tym i nie mam jasnej odpowiedzi
Końcówka wtryskiwacza, Diesel
opis : końcówka wtryskiwacza 297
Cisnienie [bar]: 155
nr części PDNOSD 297
eeeno widzę że twój syn koncówki drążków wymienia;)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 08, 2008 00:59

ronuch pisze:ja sie podlacze do tematu tyle ze interesuja mnie koncowki wtryskow do jr. jak sprawdzic ktory jest uszkodzony i jak regolowac zeby bylo te 155 bar.
jest do tego takie specjalen urządzonko :) przyjedź to Ci sprawdze :P z tym ze sam sobie je będziesz odkręcać :P bo ja odpowiedzialności za to nie biore jak coś sie z niazdem stanie a moze ://

reguluje sie chyba podkładając tam takie cieniutkie blaszki ale szkoda zachodu
Ja własnie jestem w temacie bo jestem na kupnie końcówek do mojego Td i wymiana i regulacja to nic (tanio fachowiec zrobi) gorzej kupić dobre tanio :P



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt sty 08, 2008 01:25

zadne podkladki na lejace wtryski ci nie pomoga trzeba jechac do pompiarza niech ustawia cisnienie wtrysku to samo bedziesz musial zrobic z nowymi wtryskami



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 08, 2008 01:36

Krzylu pisze:zadne podkladki na lejace wtryski ci nie pomoga
ja tylko mówie jak sie to ustawia :PP

a jak leją to jasne ze proponuje wymiane na nowe końcóweczki



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt sty 08, 2008 02:16

na cieknace pod podstawa tak



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt sty 08, 2008 13:39

To_mas wielkie dzieki za oferte ale juz sobie poradzilem z wtryskami bo to stary watek a co do pseudo mechanikow od wtryskow to niedawno dalem machanikowi wtryski do ustawienia i zeby wymienil koncowki na nowe to jak je odebralem to sie okazalo ze kazdy wtrysk ma inne cisnienie i 3 z 4 laly wiec wole sie sam pomeczyc i przynajmniej mam pewnosc ze sa dobrze zrobione! co innego z pompa wtryskowa a teraz mam taka potrzebe zeby ja wyremontowac ale to juz inna bajka


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 08, 2008 13:44

ronuch, ja nigdy nie wioze auta do mechanika jeśli niemusze
akurat wtryski to taka rzecz ze wyapda bo samemu to jedynie mozna fuszere zrobić (bez obrazy) i nie mówie o pseudo mechanikach tylko o gościu co robie z wtryskiwaczami i pomapmie !! koło mnie jest takich TYLKO 2 !!

A jak mi to zrobie i przywioze sobie je do domu to od razu podłącze i sprawdze czy jest ok ;P



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » wt sty 08, 2008 13:52

tez tak zrobilem i sam widzisz co wyszlo - wtedy juz tylko pojechalem o nagadalem gosciowi bo dawal gwarancje - smieszyny byl - i sam sobie ustawilem a ten machanik to byl gosciu z centrum diesla ktory tylko robil wtryski! A tak poza tematem nie wiesz ile biora za remont pompy z grzybkiem- ogolnie pompa jest sprawna tylko nie trzyma wolnych obrotow wiec pewnie padniety regolator obrotow!


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 08, 2008 14:01

ronuch, nie wiem ile za remont ale za regeneracje 3a dać coś około 300 zł gdzieś kiedyś czytałem :)



arwam

Post autor: arwam » wt sty 08, 2008 17:15

marek29 pisze:W 1V jest 297 (takie same jak w 1,9D).

W silnikach 1.6 D i TD są stosowane końcówki DN OSD 277.
Końcówki DN OSD 297 są stosowane w silnikach 1Y oraz ABL.

[ Dodano: 08 Sty 2008 16:21 ]
ronuch pisze:tez tak zrobilem i sam widzisz co wyszlo - wtedy juz tylko pojechalem o nagadalem gosciowi bo dawal gwarancje - smieszyny byl - i sam sobie ustawilem a ten machanik to byl gosciu z centrum diesla ktory tylko robil wtryski! A tak poza tematem nie wiesz ile biora za remont pompy z grzybkiem- ogolnie pompa jest sprawna tylko nie trzyma wolnych obrotow wiec pewnie padniety regolator obrotow!

Sprawdź zaworek regulujący ciśnienie wewnątrz pompy.
Objawy przy pracującym silniku są takie jakby się zapowietrzał podczas pracy, brak problemów z odpalaniem? jeśli tak to ja bym się wziął za to w pierwszej kolejności.
PozdraVWiam. :bajer:
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 21:42 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości