Strumienica
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 00:18
- Lokalizacja: Szczecin - Gryfino
- Kontakt:
Strumienica
Mam problem pytam sie znajomych za co najlepiej wstawic strumienice i kazdy ma inne zdanie i sam nie wime co zrobic mzoe wy pomozecie wstawic Strumienice za Wydech srodkowy czy za katalizator lub moze jakies inne opcje
Ostatnio zmieniony wt sty 09, 2007 13:05 przez VWCichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Komu w droge temu aviomarin ;]
- RysiuII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 534
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 12:57
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
Moim zdaniem strumienice zdają egzamin przy przerobieniu kompletnym wydechu, nie przy wymianie pojedyńczej części.
Żeby to dobrze zrobić trzeba dokładnie obliczyć długość rury przed i za strumienicą. Swego czasu miałem ochotę zamontować ją do swojego bolidu, ale naczytałem się na forach o padających uszczelkach pod głowicą, chałasie, efektach odwrotnych od zamierzonych i zrezygnowałem.
Dla mnie strumienica jest urządzeniem podobnym do magnetyzera, działa bardziej na podświadomość użytkownika, niż na osiągi silnika.
Nie znaczy to, że w ogóle nie działa, trzeba po prostu dobrze zapojektować wydech, wtedy można liczyć na przyrosty mocy, natomiast wsadzanie strumy byle gdzie może przynieść więcej szkody niż pożytku.
Żeby to dobrze zrobić trzeba dokładnie obliczyć długość rury przed i za strumienicą. Swego czasu miałem ochotę zamontować ją do swojego bolidu, ale naczytałem się na forach o padających uszczelkach pod głowicą, chałasie, efektach odwrotnych od zamierzonych i zrezygnowałem.
Dla mnie strumienica jest urządzeniem podobnym do magnetyzera, działa bardziej na podświadomość użytkownika, niż na osiągi silnika.
Nie znaczy to, że w ogóle nie działa, trzeba po prostu dobrze zapojektować wydech, wtedy można liczyć na przyrosty mocy, natomiast wsadzanie strumy byle gdzie może przynieść więcej szkody niż pożytku.
Wrecz przeciwnie - stromienica w odróznieniu od magnetyzera dziala - problem jednak w tym ze dzialanie jej zalezy od odpowiedniego wyliczenia i zmodyfikowania ukladu dolotowego/wylotowego. Wkladanie byle jakiej strumienicy w bylejakie miejsce w dolocie/wydechu bez obliczenia i dostrojenia auta moze dac przyrost lub spadek mocy jest to praktycznie losowanie . Dodatkowo strumienica zle zamontowana potrafi uszkodzic silnik.RysiuII pisze:Dla mnie strumienica jest urządzeniem podobnym do magnetyzera, działa bardziej na podświadomość użytkownika, niż na osiągi silnika.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Co da strumienica jesli kat zapchany he he. Lepiej kat wywalic (i na tym zakonczyc) niz w strumienice domowymi sposobami sie ladowac
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wsadz strumienice ale pozniej sie nie dziw jak turbiny beda padac.....
Jak kat zapchany to go przebij i niech wyleci albo wstaw rurke zamiast niego.
Jak kat zapchany to go przebij i niech wyleci albo wstaw rurke zamiast niego.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości