Bloki pomiarowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Bloki pomiarowe

Post autor: marrcin » sob sty 06, 2007 21:34

Dzisiaj po raz pierwszy robiłem pomiar dynamiczny na 3 biegu od 1500-4000obr/min.

A tu sobie zapisałem na biegu jałowym pare bloków:

003 903 235.0mg/R 468.8mg/R 4,8%

004 903 0.9 0.9 51.0%

005 903 21.8mg/R 1.0mg/R 81.9C

010 478mg/R 989mbar 989mbar 0.0%

011 903 928mbar 989mbar 91,6

013 0.6mg/R 0.4mg/R 0.1mg/R w czwartym nic nie było

Obrazek

Obrazek

W bloku 001 pozycja 2 troche poniżej normy?
Ostatnio zmieniony pt sty 12, 2007 20:19 przez marrcin, łącznie zmieniany 7 razy.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz sty 07, 2007 05:04

dobrze jest - zostaw tak jak jest bo się jeszcze popsuje :grin:



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Bloki pomiarowe

Post autor: Razal » ndz sty 07, 2007 12:47

marrcin pisze:Dzisiaj po raz pierwszy robiłem pomiar dynamiczny na 3 biegu od 1500-4000obr/min.
Proszę o opinie i jak szybciej wkejac logi bo miałem problem z tym.
Kąt wtrysku przy temp silnika około 91C mam troche poniżej tej środkowej lini. Timing 38-40 Temp Fuel 146
Dzięki.
Marccin jak się wchodzi do tego wykresu TDI Graph (tam gdzie jest TDI Timing) ??

Bo jak odpalam TDIGraph z katalogu gdzie jest zainstalowany VAG to chce zeby go uruchomic z pod programu VAGcom - też chce sprawdzić kąt - jak to zrobie to się podzielę wynikami :)
Pozdrawiam


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

HellMan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: pn cze 06, 2005 07:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: HellMan » ndz sty 07, 2007 13:08

Upewnij się, że używasz wersji VAG-COM 303.1 lub nowszej
Uruchom silnik
Urychom VAG-COM
Kliknij [Select]
Kliknij [01-Engine]
Kliknij [Meas. Blocks - 08]
Wybierz grupę 000
Kliknij [Switch to Basic Settings]
Kliknij [TDI Timing]

Wersja oryginalna: http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html



Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » ndz sty 07, 2007 13:20

Dokładnie tak jak napisał HellMan musisz go uruchomić z vag com-a jak masz pełną wersje.
A te moje wyniki jak?.
Ostatnio zmieniony ndz sty 07, 2007 15:08 przez marrcin, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » ndz sty 07, 2007 13:28

HellMan WIELKIE dzięk i- dzisiaj będą pomiary :)

Później się podziele wynikami :)

Pozdroooo


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: wt cze 27, 2006 16:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marrcin » pt sty 12, 2007 21:26

Co Wy na ten kąt wtrysku? Dużo za późny ?



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » sob sty 13, 2007 01:15

marrcin pisze:Co Wy na ten kąt wtrysku? Dużo za późny ?
jest dobrze - zostaw tak jak jest ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości