MK3 Problem z uruchomieniem TDI 90KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtek wmc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 18:58
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: wojtek wmc » śr sty 03, 2007 13:03

Wypij pisze:
wojtek wmc pisze:Po ponownej próbie pali od kopa bez problemów ale jest kilka baniek w przewodzie paliwowym no i oczywiście zakopci biało-niebieskawym dymkiem
No to najprawdopodobniej masz drobną nieszczelność w układzie paliwowym, przez którą dostaje się powietrze a paliwo spływa do baku. Bańki powietrza to potwierdzają. Spadek mocy na dużych obrotach też czasem jest z tego powodu (pompa dostaje na wejściu paliwo z bąbelkami a niezbyt to lubi). Typowe miejsca do sprawdzenia:
- zaworek trójdrożny na filtrze paliwa (takie małe plastikowe g.. wpinane w filtr),
- źle zaciśnięte opaski na wężach paliwowych po wymianie filtra,
- wadliwy filtr (rzadko) albo niedokręcony zawór spustowy wody z filtra (też rzadko),
- uszczelki pompy wtryskowej (też rzadko, ale może się zdarzyć, zwłaszcza 'wynalazki' w paliwie uszczelkom nie służą).

Co do teorii o wadliwych świecach żarowych to sprawny TDI w obecnych temperaturach (powyżej 0) powinien odpalić bez łaski nawet bez świec. Sprawny, czyli: kompresja OK, wtryski OK, aku OK.
Inna sprawa, że warto świeczki sprawdzić i jak wadliwe wymienić. Przydadzą się na mrozy. Komplet świec jakieś 80zł. Spokój kierowcy w mroźny poranek - bezcenny ;-)

--
Mariusz
dzięki sprawdze a co z brakiem mocy na 4 i 5 biegu przy 3000 obr/min słyszałem że może
wina przepływki ale podmieniłem jest ok i dalej brak mocy
jak sprawdzić zaworek N 75 ?



Wypij
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn sty 01, 2007 23:29
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Wypij » pt sty 05, 2007 00:44

Najpierw załatw problem powietrza w układzie paliwowym. To może (choć nie musi) rozwiązać problem braku mocy.

Co do N75 to jest test wykonawczy w VAGu, ale on ci wiele nie powie (klika/nie klika). Zaloguj ciśnienie doładowania rzeczywiste i żądane jak dajesz buta na 3 biegu. Jak się zgadzają to cały układ sterowania turbo (w tym N75) masz sprawny (na początku wykresu ciśnienie rzeczywiste może lekko 'przestrzelić' ale to norma).

--
Mariusz



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt sty 05, 2007 04:30

temat zaworka N75 sobie odpuść auto ma przeciez problem z zapalaniem. A co ma piernik do wiatraka ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt sty 05, 2007 07:02

Raczej sprawdzenie kąta wtrysku , przewodów paliwowych , ewentualnie świeczki.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości