Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								tomogolf2							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1172
 		- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
 		
		
																- Lokalizacja: Mrągowo
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomogolf2 » pt gru 29, 2006 13:48
			
			
			
			
			mam taki problem.odpalam samochod, czy to ciepły czy to zimny, to obroty mi skacza i czuje ze ciezka pracuje ze sie przydusza silnik i żarzy mi sie kontrolka od swiec żarowych, dodam ze na zimnym silniku odpala mi na styk, swiece grzeja.a jak juz odpali to delkikatnie żarzy sie ta dioda od swiec i silnik schodzi z obrotow a czasem nawet gasnie. co to moze być, wtryski do wymiany?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 15:08
			
			
			
			
			tomogolf2, przyczyn może być dużo takiego zachowania. Lejące wtryski, zapchany filtr paliwa, niegrzejące świece, zapieczony pierścień na jednym z tłoków, może pompa rozszczelniona
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomogolf2							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1172
 		- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
 		
		
																- Lokalizacja: Mrągowo
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomogolf2 » pt gru 29, 2006 16:25
			
			
			
			
			pierscienie na tłokach miałem wymieniane, filtr paliwa wymieniłem, pompa mi nie przecieka,swiece nawet w morz grzeja bo odpala na dotyk i przez chwile pracuje roowno a potem zaczynaja skakac obroty...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3551
 		- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
 		
		
											- Lokalizacja: USA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » pt gru 29, 2006 17:41
			
			
			
			
			Nietrzymanie wolnych obrotów, gaśniecie spowodowane najcześciej zawieszającym się hydraulicznym  regulatorem wolnych obrotów w pompie- pewnie potrzebny mały remoncik pompy- po tym bedzie ok.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » pt gru 29, 2006 18:15
			
			
			
			
			tomogolf2, tak jak pisze PinkFloyd, też to podejrzewam
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hanti							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 867
 		- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
 		
		
																					- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hanti » pt gru 29, 2006 19:53
			
			
			
			
			PinkFloyd pisze:Nietrzymanie wolnych obrotów, gaśniecie spowodowane najcześciej zawieszającym się hydraulicznym regulatorem wolnych obrotów w pompie- pewnie potrzebny mały remoncik pompy- po tym bedzie ok.
 dokładnie  
vw_vandal,  
PinkFloyd mają rację. tzw. falowanie obrotów, przygasanie to są objawy uszkodzenia pompy i tu są opcje : kończy się żywot jednej ze sekcji, lub uszkodzony jest regulator wonych obrotów, lub padła głowica pompy. Jednym krótkim zdaniem - pompa do roboty, ale to dokładnie może określić tylko porządny pompiarz
 
			
									
									
		
		
				
 - Jedyna taka  taksówka !!!!!!
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								norman							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 270
 		- Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
 		
		
																- Lokalizacja: szczecinek
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: norman » pt gru 29, 2006 23:21
			
			
			
			
			potwierdzam poinie kolegów 100% pompa, kolega miał to samo w passacie 1.6 d, ale zmienił pompe i teraz jest ok. Wtryski nie mają nic do żeczy, świece również, ponieważ silnik już chodzi i jest ciepły, a świece mająsię tylko do zimnego silnika. pozdro !!
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » sob gru 30, 2006 11:14
			
			
			
			
			tomogolf2, ja za takie coś zapłaciłem 140 zł u pompiarza.
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Neoarti							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 894
 		- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
 		
		
																- Lokalizacja: Toruń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Neoarti » sob gru 30, 2006 21:25
			
			
			
			
			Ja też w MK2 miałem podobny problem silnik "pływał"  na wolnych obrotach i raz przygasał a raz sam podnosił sobie obroty 
wymiana pompy na pewno pomoże może warto poszukać czegoś na allegro
			
									
									
		
		
				NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » wt sty 02, 2007 11:54
			
			
			
			
			Neoarti, wystarczy ją zregenerować !! Po co kupować kota w worku.
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Neoarti							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 894
 		- Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
 		
		
																- Lokalizacja: Toruń
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Neoarti » wt sty 02, 2007 21:34
			
			
			
			
			oczywiście że "wystarczy" ją zregenerowac, nie wiem jak w waszych miastach ale u mnie to się mija z celem koszt to 500-600 zł za to jest dużo miejsc gdzie można kupić używaną pompę za ok 200-250 zł z gwarancją miesięczną i przez ten czas można sobie wszystko posprawdzać dla mnie to lepsze rozwiazanie 
na dodatek samochody którymi jeżdzę nie sa już pierwszej młodości i nie warto ładowac w takie auta za dużo kasy
			
									
									
		
		
				NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości