Pytanie? TDI 90KM od jakich obrotów powinna ciągnąc turbina?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Pytanie? TDI 90KM od jakich obrotów powinna ciągnąc turbina?

Post autor: RALFI » czw gru 28, 2006 09:39

Pytanie? TDI 90KM od jakich obrotów powinna ciągnąc turbina?
Miałem zamiar kupić mk 4 TDI 90KM 98 rok, przejechałem sie i zauważyłem że turbo ciągnie od 2500 a w miom starym MK3 1Z już od 2000 albo i niżej, wstrzymałem sie i mam pytanie czy tak powino być czy coś z elektroniką??Klient twierdził ze ma passata i też ciągnie dopiero powyżej 2500, coś mi tu nie gra, prośba o opinię, Pozdrawiam



Awatar użytkownika
woyteck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 244
Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
Lokalizacja: okolice bielska białej
Kontakt:

Post autor: woyteck » czw gru 28, 2006 09:51

mi w 1Z tez ciągnie powyżej 2500, wiec to chyba norma -jesteś pewny że tobie sie zbiera od 2000?


było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw gru 28, 2006 09:55

woyteck pisze:mi w 1Z tez ciągnie powyżej 2500, wiec to chyba norma -jesteś pewny że tobie sie zbiera od 2000?
OD 2000 CZUJE JUŻ WYRAŹNE PRZYŚPIESZENIE NATOMIAST W MK4 DOPIERO POWYŻEJ 2500 I STĄD MOJA NIEPEWNOŚĆ



Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw gru 28, 2006 09:59

Ja już od 2000 czuję nacisk na plecach, ale grunt żeby ciągnęła i nie łapała notlauf przy większych obrotach



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » czw gru 28, 2006 10:10

umnie też ciągnie od 2000 a nawet od 1900...



Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » czw gru 28, 2006 10:14

Dokładnie tak jw. zaczynam czuć od 2000 obr. Ale moim zdaniem turbina działa cały czas tylko na niższych obrotach tego nie czujesz



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » czw gru 28, 2006 10:34

Witajcie koledzy.

Też mi sie wydaje, że zaczyna ciągnąć od 2000, ale dla pewności sprawdze dziś jak będę jechał po pracy.



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw gru 28, 2006 10:55

No właśnie też mam wrażenie że już powinno być odczuwalne od około 2000 a jeżeli jest to powyżej 2500 to chyba coś z jest nie tak, dzieki za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam



Awatar użytkownika
KaraseK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 18:10
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: KaraseK » czw gru 28, 2006 11:06

Zgadzam się ze wszystkim co twierdzą że ciągnie od 2000 bo u mnie właśnie tak jest :)


-=KaraseK=-

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » czw gru 28, 2006 11:30

w 1z turbina zaczyna ciągnąć od 1900



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 28, 2006 11:47

mysle ze nawet chwilke wczesniej zaczyna ciagnac (a raczej konkretnie pompowac) :)

ja w tej chwili mam max moment przy ok 1890 obrotow :) a cos musi sprawiac ze tam jest :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » czw gru 28, 2006 13:59

Sprawdzałem właśnie swojego i pompuje już gdzieś od około 1800 a 1900.



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw gru 28, 2006 14:28

Sprawdzałem właśnie swojego i pompuje już gdzieś od około 1800 a 1900.
Teraz pytanie czy w MK 4 też tak powinno być , przecież tam niema 1Z, są inne 90 konne????



seat-leon

Post autor: seat-leon » czw gru 28, 2006 18:42

1900 pompuje. wtedy masz max Nm (mowa o serii)
OD 2000 CZUJE JUŻ WYRAŹNE PRZYŚPIESZENIE NATOMIAST W MK4 DOPIERO POWYŻEJ 2500 I STĄD MOJA NIEPEWNOŚĆ
moze ma jakis inny prymitywny soft ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości