Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
RALFI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
- Lokalizacja: W-WA
Post
autor: RALFI » czw gru 28, 2006 09:39
Pytanie? TDI 90KM od jakich obrotów powinna ciągnąc turbina?
Miałem zamiar kupić mk 4 TDI 90KM 98 rok, przejechałem sie i zauważyłem że turbo ciągnie od 2500 a w miom starym MK3 1Z już od 2000 albo i niżej, wstrzymałem sie i mam pytanie czy tak powino być czy coś z elektroniką??Klient twierdził ze ma passata i też ciągnie dopiero powyżej 2500, coś mi tu nie gra, prośba o opinię, Pozdrawiam
-
woyteck
- Ma gadane
- Posty: 244
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
- Lokalizacja: okolice bielska białej
-
Kontakt:
Post
autor: woyteck » czw gru 28, 2006 09:51
mi w 1Z tez ciągnie powyżej 2500, wiec to chyba norma -jesteś pewny że tobie sie zbiera od 2000?
było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
-
RALFI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
- Lokalizacja: W-WA
Post
autor: RALFI » czw gru 28, 2006 09:55
woyteck pisze:mi w 1Z tez ciągnie powyżej 2500, wiec to chyba norma -jesteś pewny że tobie sie zbiera od 2000?
OD 2000 CZUJE JUŻ WYRAŹNE PRZYŚPIESZENIE NATOMIAST W MK4 DOPIERO POWYŻEJ 2500 I STĄD MOJA NIEPEWNOŚĆ
-
Imbrykus
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
- Lokalizacja: W-wa
Post
autor: Imbrykus » czw gru 28, 2006 09:59
Ja już od 2000 czuję nacisk na plecach, ale grunt żeby ciągnęła i nie łapała notlauf przy większych obrotach
-
Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontakt:
Post
autor: Gobo90 » czw gru 28, 2006 10:10
umnie też ciągnie od 2000 a nawet od 1900...
-
Lennox
- Ma gadane
- Posty: 209
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Lennox » czw gru 28, 2006 10:14
Dokładnie tak jw. zaczynam czuć od 2000 obr. Ale moim zdaniem turbina działa cały czas tylko na niższych obrotach tego nie czujesz
-
Mariusz D.
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Mariusz D. » czw gru 28, 2006 10:34
Witajcie koledzy.
Też mi sie wydaje, że zaczyna ciągnąć od 2000, ale dla pewności sprawdze dziś jak będę jechał po pracy.
-
RALFI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
- Lokalizacja: W-WA
Post
autor: RALFI » czw gru 28, 2006 10:55
No właśnie też mam wrażenie że już powinno być odczuwalne od około 2000 a jeżeli jest to powyżej 2500 to chyba coś z jest nie tak, dzieki za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam
-
KaraseK
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 18:10
- Lokalizacja: Żary
-
Kontakt:
Post
autor: KaraseK » czw gru 28, 2006 11:06
Zgadzam się ze wszystkim co twierdzą że ciągnie od 2000 bo u mnie właśnie tak jest
-=KaraseK=-
-
Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
-
Kontakt:
Post
autor: Bula88 » czw gru 28, 2006 11:30
w 1z turbina zaczyna ciągnąć od 1900
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw gru 28, 2006 11:47
mysle ze nawet chwilke wczesniej zaczyna ciagnac (a raczej konkretnie pompowac)
ja w tej chwili mam max moment przy ok 1890 obrotow
a cos musi sprawiac ze tam jest
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Mariusz D.
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Mariusz D. » czw gru 28, 2006 13:59
Sprawdzałem właśnie swojego i pompuje już gdzieś od około 1800 a 1900.
-
RALFI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
- Lokalizacja: W-WA
Post
autor: RALFI » czw gru 28, 2006 14:28
Sprawdzałem właśnie swojego i pompuje już gdzieś od około 1800 a 1900.
Teraz pytanie czy w MK 4 też tak powinno być , przecież tam niema 1Z, są inne 90 konne????
-
seat-leon
Post
autor: seat-leon » czw gru 28, 2006 18:42
1900 pompuje. wtedy masz max Nm (mowa o serii)
OD 2000 CZUJE JUŻ WYRAŹNE PRZYŚPIESZENIE NATOMIAST W MK4 DOPIERO POWYŻEJ 2500 I STĄD MOJA NIEPEWNOŚĆ
moze ma jakis inny prymitywny soft ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości