1.6/mały wyciek ropy spod pompy..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- Kontakt:
opisz śrubki numerkami a ja ci je opiszę, ale te dwie co idą centralnie do góry służą do ustawienia obrotów na wyciągniętym przyśpieszaczu, ta co jest " na płasko" służy do ustawiania obrotów biegu jałowego, a ta co jest pod wężykiem przelewowym a nad listwą świec żarowych służy do regulacji działania całego mechanizmuspecWROC pisze:czyli tą śrubką która ma pod główka taką czarną gumke(podkładke) zwiększam/zmniejszam obroty??
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
u mnie cieklo i w sumie dalej cieknie od sruby regulacji dawki paliwa (na ostatnim zdjeciu pierwsza sruba od prawej strony z takim wycieciem na plaski srubokret)
ale to cieklo tylko przy wlaczonym silniku, w sumie kapało
a obroty zwiekszasz i zmniejszasz ta sruba z taka dziurka jak popatrzysz na to ostatnie zdjecie, ale nie jestem dokladnie pewny, dlatego pozniej zagladne pod maske i sie jeszcze upewnie czy oby napewno, bo o ile pamietam tam sa 3 sruby takie
ale to cieklo tylko przy wlaczonym silniku, w sumie kapało
a obroty zwiekszasz i zmniejszasz ta sruba z taka dziurka jak popatrzysz na to ostatnie zdjecie, ale nie jestem dokladnie pewny, dlatego pozniej zagladne pod maske i sie jeszcze upewnie czy oby napewno, bo o ile pamietam tam sa 3 sruby takie
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
u mnie tez cieknie przy włączonym silniku...scieka mi az do miski olejowejPGrzemek pisze:u mnie cieklo i w sumie dalej cieknie od sruby regulacji dawki paliwa (na ostatnim zdjeciu pierwsza sruba od prawej strony z takim wycieciem na plaski srubokret)
ale to cieklo tylko przy wlaczonym silniku, w sumie kapało
a obroty zwiekszasz i zmniejszasz ta sruba z taka dziurka jak popatrzysz na to ostatnie zdjecie, ale nie jestem dokladnie pewny, dlatego pozniej zagladne pod maske i sie jeszcze upewnie czy oby napewno, bo o ile pamietam tam sa 3 sruby takie
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
wielkie THX:) a powiedz czy da sie samemu to wymienic czy nie bardzo??hanti pisze:zaraz coś spapusiam i zrobię wam dokładne fotki pompy od tylniej strony tylko skoczę do warsztatu
[ Dodano: 26 Gru 2006 18:05 ]
dokładnie jak na włączonym silniku przyłoże tutaj palec to zostają mi na ręce takie bąbelki czystej ropki....
specWROC, ciezko powiedziec czy u Ciebie cieknie z tych zaślepek (co raczej jest mniej prawdopodobne) czy raczej z mechanizmu regulacji wyprzedzenia wtrysku. Chyba ze scieka paliwo gdzies z góry np. z głowicy pompy. Poniewaz dostęp do tej strony pompy bez zdejmowania jej z silnika jest prawie niemożliwy prawdopodobnie bedziesz musiał zdjąc pompe. Jeśli to tylko któraś z tych zaślepek to wystarczy je wymienic ale jesli cieknie z mechanizmu czy z głowicy to trzeba wymienic oringi. Jesli z głowicy to teoretycznie mozna to zrobic bez wyjmowania pompy z auta. Cieknie przy włączonym silniku bo wewnętrzna pompka niskiego ciśnienia wytwarza cisnienie paliwa.
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
jak wymienić te zaślepki??
[ Dodano: 26 Gru 2006 22:48 ]
przed chwilką jechałem po dziewczyne do pracy...zaopatrzyłem się w porządną latarę i po powrocie nie zgasiłem silnika i dokładnie obejrzałem tę pompę a więc wyciek na pewno jest z tego miejsca
jest na całym obwodzie jak dokładnie przyświeciłem latarką to widać takie rozszczelnienie...jak bede dzwonic do mechanika to powiedziec mu ze jaka uszczelka/oring jest do wymiany...i oczywiscie ile sie oplaca dac za wymiane
chyba ze ktos podpowie jak samemu to wymienic
[ Dodano: 26 Gru 2006 23:13 ]
[ Dodano: 26 Gru 2006 22:48 ]
przed chwilką jechałem po dziewczyne do pracy...zaopatrzyłem się w porządną latarę i po powrocie nie zgasiłem silnika i dokładnie obejrzałem tę pompę a więc wyciek na pewno jest z tego miejsca
jest na całym obwodzie jak dokładnie przyświeciłem latarką to widać takie rozszczelnienie...jak bede dzwonic do mechanika to powiedziec mu ze jaka uszczelka/oring jest do wymiany...i oczywiscie ile sie oplaca dac za wymiane
chyba ze ktos podpowie jak samemu to wymienic
[ Dodano: 26 Gru 2006 23:13 ]
a czy wyciek z pompy(coraz większy)może być przyczyną tego że tylko rano jak autko jest zimne to przez chwile tak dziwnie chodzi tak nim telepie ...takie dziwne ma obroty i po 10sek jest ok?ventil pisze:specWROC, ciezko powiedziec czy u Ciebie cieknie z tych zaślepek (co raczej jest mniej prawdopodobne) czy raczej z mechanizmu regulacji wyprzedzenia wtrysku. Chyba ze scieka paliwo gdzies z góry np. z głowicy pompy. Poniewaz dostęp do tej strony pompy bez zdejmowania jej z silnika jest prawie niemożliwy prawdopodobnie bedziesz musiał zdjąc pompe. Jeśli to tylko któraś z tych zaślepek to wystarczy je wymienic ale jesli cieknie z mechanizmu czy z głowicy to trzeba wymienic oringi. Jesli z głowicy to teoretycznie mozna to zrobic bez wyjmowania pompy z auta. Cieknie przy włączonym silniku bo wewnętrzna pompka niskiego ciśnienia wytwarza cisnienie paliwa.
- hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- Kontakt:
tak może być tymbardziej że masz pompę która zwiększa obrotyspecWROC pisze:a czy wyciek z pompy(coraz większy)może być przyczyną tego że tylko rano jak autko jest zimne to przez chwile tak dziwnie chodzi tak nim telepie ...takie dziwne ma obroty i po 10sek jest ok?
jeśli to jest ten wyciek to niestety musisz wyjąć pompę " rozpołowić" ją od głowicy złożyć i zamontować no i oczywiście ustawić zapłonspecWROC pisze:chyba ze ktos podpowie jak samemu to wymienic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości