Passat B4 duuuzo pali.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Passat B4 duuuzo pali.
Panowie mam problem,juz kazdy rece rozkłada,kupilem paska b4 95r silnik 1Z,poczatkowo były kłopoty z N75,ale z tym sie uporałem bez problemu,teraz zaczoł strasznie duzo palic,spalanie to ok 9-10l/100km,nie ma strasznego muła ale spadek mocy tez czuc,160 to max,zaworki sa nowiutkie i dzialaja,juz pzrekladalem nawet komputer innego i dalej to samo,uklad dolotowy szczelny,turbina dmucha i jest zdrowa,auto nie kopci,pali na dotyk,jedyna opcja jeszcze jaka mi przychodzi do głowy to wtryski,bo ich nie ruszałem,spotkaliscie sie z czyms takiem juz?To mozliwe zeby wtryski tak szmaciły?takie spalanie,auto nie dymi,i dobzre zapala, dodam ze tankuje sie caly czas w jednym miejscu a wczesniej pasior szedł jak burza.Był tez badany VAGiem i pokazało tylko ze cos z zaciskiem alternatora.
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
przejzalem cały uklad zasilania,od baku po pompe zadnych wyciekow,tez juz myslalem ze moze gubi,smigam od 3 lat golfem TDI i myslalem ze juz nic nie jest w stanie mnie zaskoczyc ale teraz juz nie wiem,zimy specjalnie jakies ostrej nie ma,moze wiecej palic ale bez pzresady,6 l to juz tzreba dusic zeby 1Z wzioł a on 10 złopie i spadla moc,jak wczensiej szedł ponad 180 to teraz 160 to max.Juz nie wiem co mam zrobic,zmierze jeszcze te wtryski jak bede miał chwile bo rece opadaja.
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz maja 08, 2005 20:10
- Lokalizacja: poznań i okolice
- Kontakt:
MK3 TDI AFN
Mój tez od jakiegoś czasu zaczął dużo palić z niecałych 7l wskoczył na 9,5L tylko że ja mam automat i cały czas na klimie . Kumpel poradził mi bym przepływke sprawdził lub termostat jak się długo nagrzewa, ale to i tak nie pomogło więc ja też nie mam pojęcia co to może być , a temp.90c mam po około 4km.czy to normalne.
ONLY VW
- kamillotop
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 22:23
- Lokalizacja: centralna Polsza
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Passat B4 duuuzo pali.
ja miałem takie cos na wtryskach od AFNa, ze golf palił mi 9-10 litrów..zakupilem nofki ASV i jak ręką odjął...no i tez mialem problem z V-max bo za zadne skarby nie chcial przejść 190km/h ..po wymianie szpryc 205 km/hmarcinvw pisze:Panowie mam problem,juz kazdy rece rozkłada,kupilem paska b4 95r silnik 1Z,poczatkowo były kłopoty z N75,ale z tym sie uporałem bez problemu,teraz zaczoł strasznie duzo palic,spalanie to ok 9-10l/100km,nie ma strasznego muła ale spadek mocy tez czuc,160 to max,zaworki sa nowiutkie i dzialaja,juz pzrekladalem nawet komputer innego i dalej to samo,uklad dolotowy szczelny,turbina dmucha i jest zdrowa,auto nie kopci,pali na dotyk,jedyna opcja jeszcze jaka mi przychodzi do głowy to wtryski,bo ich nie ruszałem,spotkaliscie sie z czyms takiem juz?To mozliwe zeby wtryski tak szmaciły?takie spalanie,auto nie dymi,i dobzre zapala, dodam ze tankuje sie caly czas w jednym miejscu a wczesniej pasior szedł jak burza.Był tez badany VAGiem i pokazało tylko ze cos z zaciskiem alternatora.
ale za rada przedmówców proponuje dokladnie zdiagnozować układ dolotowy i przerowadzic diagnozę dynamiczną.wklej logi a coś już wymyslimy
www.vagtune.pl tel. 502730289
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości