1.6/mały wyciek ropy spod pompy..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

1.6/mały wyciek ropy spod pompy..

Post autor: specWROC » pt gru 22, 2006 18:07

Witam;D

mam golfera mk2 jak w topicu;) od jakiegoś czasu jak podniose maske to czuć zapach ropy..sprawdziłem wszystkie wężyki są szczelne, na pompie wtryskowej wszystko jest suche ale jak włoże palec pod pompe w tę okrągłą dziure zaznaczoną czerwoną strzałką to jest takie wilgotne od ropy...i za pompą przy bloku silnika widać takie mokre....co to może być????

...mam nadzieje że to nie wtryski bo i tak nie mam kasy żeby wymienić....

wilgotny jest blok również w miejscu zaznaczonym żółtą strzałką:(

dzięki za pomoc;)

Obrazek



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob gru 23, 2006 10:46

specWROC, co tu można poradzić umyj silnik i pompe w tym miejscu, póżniej rozgrzej auto i gazuj zobacz skąd bierze się wyciek. Najważniejsze jest namierzenie wycieku ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob gru 23, 2006 20:22

kurde mam nadzieje ze to nic groźnego:)



Michall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Michall » sob gru 23, 2006 20:36

miałem identyczną sytuacje w poprzednim Golfie TD. pod tym małym dekielkiem co wskazuje go czerwona strzałka jest jakiś mały oring czy jakiś uszczelniacz i on mi zrzesiał i się tam pociło ropą. Pompiarz zmienił mi to i było wszystko OK.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob gru 23, 2006 20:55

Michall pisze:miałem identyczną sytuacje w poprzednim Golfie TD. pod tym małym dekielkiem co wskazuje go czerwona strzałka jest jakiś mały oring czy jakiś uszczelniacz i on mi zrzesiał i się tam pociło ropą. Pompiarz zmienił mi to i było wszystko OK.
no właśnie mi się tam poci ropą i tam gdzie pokazalem czerwoną strzałką to jest taka dziura jak się od dołu pompy złapie i jak się złapie też od dołu bliżej pompy zaworów to jest tam taka druga dziura i też się poci...ile cię to kosztowało??


jutro zrobie fotencje od dołu jak się oczywiście da i zarzuce na forum:D :cool:



Michall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Michall » sob gru 23, 2006 21:07

JA u siebie robiłem to z czym ty masz problem i lała mi u gury na tej ośce co wchodzi w pompę co dodajesz gazu. Za wyjęcie włożenie pompy wymienienie tych oringów i przeczyszczenie oraz ustawienie zapłaciłem 180zł. I pużniej żadnego wycieku



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob gru 23, 2006 21:55

Michall pisze:JA u siebie robiłem to z czym ty masz problem i lała mi u gury na tej ośce co wchodzi w pompę co dodajesz gazu. Za wyjęcie włożenie pompy wymienienie tych oringów i przeczyszczenie oraz ustawienie zapłaciłem 180zł. I pużniej żadnego wycieku

a miales jakies problemy przez to np.. gorsze zapalanie z rana czy cos...bo u mnie tak z rana telepie przez chwilke...przy odpalaniu na zimnym

[ Dodano: 23 Gru 2006 20:59 ]
mam nadzieje ze moge z tym troszke pojeździć;P



Michall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Michall » sob gru 23, 2006 22:03

Powiem ci że raczej nie było problemów. jak go kupiłem w Austri przxyjechałem i takie coś się zaczeło robić odrazu to naprwiłem i jeżdziłem przez dwa lata i się nic pużniej z pompą nie działo



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob gru 23, 2006 22:11

no bede musial cos pomyslec z ta pompa:(



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » sob gru 23, 2006 22:40

A u siebie robiłem to z czym ty masz problem i lała mi u gury na tej ośce co wchodzi w pompę co dodajesz gazu. Za wyjęcie włożenie pompy wymienienie tych oringów i przeczyszczenie oraz ustawienie zapłaciłem 180zł. I pużniej żadnego wycieku
!!!! wymiana oringu na tej ośce bez wyciągania pompy zajmuje około 15-40 minut w zależności od pompy a cena faaajna


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » ndz gru 24, 2006 00:53

wypatrzyłem jakby nieszczelność była z tego miejsca..
Obrazek

hanti gdzie szukac jakiejs fotoporady jak wymienić ten konkretny oring??



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz gru 24, 2006 09:09

specWROC pisze:hanti gdzie szukac jakiejs fotoporady jak wymienić ten konkretny oring??
jeśli chodzi o oring na ośce przepustnicy to nie pamiętam żebym widział jakąś fotoporadę. Z tego co pokazałeś na fotce to u ciebie nie cieknie z tego oringa tylko uszczelki między pompą a głowicą pompy, a ja niestety tego nie robiłem więc nie wiem.

Ojciec KremitaDWR ma w sobótce zakład zajmujący się pompami do diesla pogadaj z nim - robią dobrze pompy (4 razy u nich byłem)


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt gru 26, 2006 02:21

a może jakiś człowiek dobrej woli opisać do czego służą te śrubki a szczególnie ta co ma czarną gumke pod główką;)(oczywiście za punkta;)
Obrazek



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » wt gru 26, 2006 09:41

ja tu na pierwszym planie widzę śruby od mechanizmu przyśpieszacza obrotów pompa typu 068 130 081 (zmienia kąt wtrysku i zwiększa obroty )


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości