Silnik nierówno pracuje 1.9TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kruszek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 22, 2006 17:48
Lokalizacja: Szczecin

Silnik nierówno pracuje 1.9TDI

Post autor: kruszek1985 » pt gru 22, 2006 18:15

Jechałem sobie do roboty i silnik chodził jak trzeba. Po robie odpalam samochód a ten od razu chodzi jak traktor, jakby nie palił na 1 gar. Mocno podskakuje i nierówno pracuje ale nic nie zgrzyta. Po rozgrzaniu lekko mu się poprawiło ale nie znacznie. Kuzyn mówi ze mogła to być wina paliwa które zatankowałem na nieszczęsnym "realu". Ale przejechał na nim dobre kilka kilosów i nic wcześniej się nie działo. Zatankowałem nowego paliwa i bez zmian nawet po przejechaniu dłuższej trasy.Kuzyn radzi mi zebym kupił środek do czyszczenie układu paliwowego który 1l kosztuje 100zł :/ bo niby miał identyczna sytuacje w BMW i mu to pomogło dopiero po przepaleniu tym bajerem. Najbardziej odczuwam trzęsienie jak silnik wolno chodzi i wtedy ma bardzo mało mocy. Na wyższych obrotach prawie już nic nie czuc i moc też jest. Spod bagneta mocno wali dymek ale to na 90% para. Z rury kopci niebieskim dymem ,płynu chłodniczego nie ubywa, oleju też nie pali. Silnik 1.9TDI 90KM Co jest ? Pomocy !!! Niechce na bezdurno wydawac kasy.



Cubus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 24, 2006 23:04
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Cubus » pt gru 22, 2006 18:21

Nikomu tego nie zycze ale moglo tez sie tak stac ze pasek przeskoczyl chocby o 1 zabek podczas odpalania i goferek zmienil sie w traktor. Najlepiej niech sie wypowie ktos bardziej obeznany.
Pozdrawiam!



kruszek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 22, 2006 17:48
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kruszek1985 » pt gru 22, 2006 18:49

Sprawdziłem
Napięcie paska wygląda O.K jak i też sam pasek.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 22, 2006 19:11

mala proba.

odepnij ze skrzyni biegow wtyczke od czujnika predkosciomierza i sprawdz czy nadal sie to dzieje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kruszek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 22, 2006 17:48
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kruszek1985 » pt gru 22, 2006 19:36

Rozumiem że ta wtyczka jest dokładnie przy mechaniźmie rużnicowym z której idą 3 kabelki. Wypiołem i nic :/



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 22, 2006 20:23

to nastawnik mamy z glowy. podpinales sie pod Vaga?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kruszek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 22, 2006 17:48
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kruszek1985 » pt gru 22, 2006 21:42

Już wszytsko jasne :/ Po poluzowaniu przewodu od piątego wtrysku brak reakcji :(
Wniosek:
Jeden cylinder nie chodzi na 90% zapieczone pierścienie (sądząc po objawach) Ewentualnie dziura w tłoku ale to raczej odpada bo stało się to odrazu przy odpalaniu jak silnik ostygł :/
Odrazu można było sie zczaić po dużych przedmuchach w bloku silnika.
Qźwa ale prezent na święta :(



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 22, 2006 22:29

kruszek1985 pisze:Już wszytsko jasne :/ Po poluzowaniu przewodu od piątego wtrysku brak reakcji :(
Wniosek:
Jeden cylinder nie chodzi na 90% zapieczone pierścienie (sądząc po objawach) Ewentualnie dziura w tłoku ale to raczej odpada bo stało się to odrazu przy odpalaniu jak silnik ostygł :/
Odrazu można było sie zczaić po dużych przedmuchach w bloku silnika.
Qźwa ale prezent na święta :(


eeeee sory za glupie pytanie ale jakim PIATYM wtrysku?? Przeciez to nie 2.5 TDI tylko 1.9 tu sa tylko 4 wtryski :P

ponawiam pytanie. podpinales sie pod Vaga??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kruszek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 22, 2006 17:48
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kruszek1985 » pt gru 22, 2006 23:09

Hehehe Sorki mój błąd, się zagalopowałem na 4 wtrysku :)

[ Dodano: 22 Gru 2006 22:10 ]
I nie podpinałem się pod zadną wage



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 23, 2006 02:16

widze ze kolega nieobeznany :)

nie chodzi mi o wage tylko o VAGa, zlacze i soft diagnostyczny, tak zwane podpiecie pod koma lub inaczej diagnostyka komputerowa

proponowalbym to zrobic (koszt ok 50zl) i wyjdzie wtedy czy sa jakies bledy zapisane w sterowniku auta i jesli sa bedzie wiadomo gdzier mniej wiecej szukac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » sob gru 23, 2006 13:52

A moze mu klina na dolnym wale scielo? Jak tak to wspolczuje kolego.... :(


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » sob gru 23, 2006 14:52

Przedmuchy z bagnetu to niedobrze.U mnie tak było i okazało się że pękł tłok :kac: Na początku to chodził jak traktor,ale potem to coraz gorzej i za mną była chmura niebieskiego dymu.Mam nadzieje,że u Ciebie nie ma takiej sytuacji jak była u mnie.



kruszek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 22, 2006 17:48
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kruszek1985 » sob gru 23, 2006 19:33

Pruszkowiak pisze:Przedmuchy z bagnetu to niedobrze.U mnie tak było i okazało się że pękł tłok :kac: Na początku to chodził jak traktor,ale potem to coraz gorzej i za mną była chmura niebieskiego dymu.Mam nadzieje,że u Ciebie nie ma takiej sytuacji jak była u mnie.
Podejrzewam że tak mogło sie stać bo stało się to nagle a przedmuchy są potężne mało co mi bagnet nie wyskoczy.
I chmure też zapodaje :/ w środe sprawdze ciśnienie na cylindrach ale to już tylko upewnienie się że trzeba ściągać głowice :(



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt gru 26, 2006 15:28

kruszek1985 pisze:Podejrzewam że tak mogło sie stać bo stało się to nagle a przedmuchy są potężne mało co mi bagnet nie wyskoczy.
I chmure też zapodaje :/ w środe sprawdze ciśnienie na cylindrach ale to już tylko upewnienie się że trzeba ściągać głowice :(
Najlepiej nie jeździj autem.Ja jak swojego oddałem to mechanik powedział, że jak bym jeszcze troche pojeździł to by silnik stanąłł i głowica do roboty.Jak znajde ten tłok to zrobie zdjęcie i wrzuce na forum :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości