nie ma mocy i zaczął dymić co jest grane ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie ma mocy i zaczął dymić co jest grane ?
witam
żona wyjeżdżała do pracy to zauważyłem lekki dym w lusterkach go nie widać gdzieś średnica dymu w kole to około 40 30 cm dym na pewno nie był czarny ani typowo niebieski tylko szary z leciuteńkim niebieskim ale niebieski to nie moge sobie przypomnieć czyby odcień. raczej szary ten dym był co to jest borykam się od 5 tys km z brakiem mocy był vag nic nie wykazał aktywny też prze pływka czyszczona przewody raczej ok sprawdzane leciutko poci się pompa wtryskowa ale kiedyś sie lało i szedł normalnie poci się - nie kapie ale są śladowe ilości wycieku turbo na vagu miało odpowiednie ciśnienie tak twierdził elektryk zaolejony wąż jest minimalnie ale po 5 tys km przed wyjazdem 1000 km patrze poziom oleju minimalny dolałem do wartości max nie do zakreskowanego ale do tego skośnego miejsca i jest ok czy możliwe że za dużo oleju jest i rzuca odma do turba ale patrzyłem jest idealnie max Od czego dymi ? dodam auto stało na dworze z 5 godz ale dym pojawił się przy dodawaniu gazu a szczególnie jak turbo się załączało olej półsyntetyk GM przebieg 266 tys km prawdziwy przebieg KS
żona wyjeżdżała do pracy to zauważyłem lekki dym w lusterkach go nie widać gdzieś średnica dymu w kole to około 40 30 cm dym na pewno nie był czarny ani typowo niebieski tylko szary z leciuteńkim niebieskim ale niebieski to nie moge sobie przypomnieć czyby odcień. raczej szary ten dym był co to jest borykam się od 5 tys km z brakiem mocy był vag nic nie wykazał aktywny też prze pływka czyszczona przewody raczej ok sprawdzane leciutko poci się pompa wtryskowa ale kiedyś sie lało i szedł normalnie poci się - nie kapie ale są śladowe ilości wycieku turbo na vagu miało odpowiednie ciśnienie tak twierdził elektryk zaolejony wąż jest minimalnie ale po 5 tys km przed wyjazdem 1000 km patrze poziom oleju minimalny dolałem do wartości max nie do zakreskowanego ale do tego skośnego miejsca i jest ok czy możliwe że za dużo oleju jest i rzuca odma do turba ale patrzyłem jest idealnie max Od czego dymi ? dodam auto stało na dworze z 5 godz ale dym pojawił się przy dodawaniu gazu a szczególnie jak turbo się załączało olej półsyntetyk GM przebieg 266 tys km prawdziwy przebieg KS
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
dzięki dymienie nagle ustąpiło ale ale teraz lewe powietrze dostaje się do paliwa bo jak przegazuje mocno na postoju to zaczyna nierówno pracować dymić na biało miałem tak już jak mi pompa ciekłą teraz znowu zaczyna kapać z pod dekielka i uszczelki zrobie to i napisze a co może być odp za brak mocy przepływomierz podmieniany na bank dobry n75 też na bank turbo też na bank a nie ma mocy wczesnej jak byłą pompa ok to tez nie było pełnej mocy tzw brakuje tego mocnego ciągu jest ale takie mało odczuwalne
witam! mialem ten sam problem brak mocy! sprawdzalem wszystko n75 turbawke, przeplywomiez byl oczywiscie vag i nic? i co sie okazalo , mialem przestawiony kat wtrysku mialem za pozny, kowal mi ustawil i autko smiga az milo! podstawowa sprawa co moge ci doradzic to dobry mechanik ktorego ci moze ktos znaiomy polecic ja bylem u kilku kazdy robil vag i mowil wszystko dobrze tak musi chodzic albo od razu chcieli wymieniac to przeplywke to n75 albo turbo! wkoncu kumpel mi polecil goscia imowil ze jest dobry i przedewszystkim rzetelny i mial racie gosc ustawil kat wziol 70 zl i jak by reka odiol!
- jablo81
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 19:48
- Lokalizacja: Kutno, łódzkie
- Kontakt:
Witam ja mialem podobne problemy z moim TD. Przyczyna bylo poluzowanie sie sruby przy dolnym kole paska rozrzadu co doprowadzilo do uszkodzenia klina tego kola i w efekcie przestawil sie kat wtrysku. Na szczescie nic wiecej sie nie uszkodzilo. Radze nie jezdzic tylko do mechanika sprawdzic dól rozrzadu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości