nie ma mocy i zaczął dymić co jest grane ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

nie ma mocy i zaczął dymić co jest grane ?

Post autor: grze693 » pt gru 22, 2006 15:44

witam
żona wyjeżdżała do pracy to zauważyłem lekki dym w lusterkach go nie widać gdzieś średnica dymu w kole to około 40 30 cm dym na pewno nie był czarny ani typowo niebieski tylko szary z leciuteńkim niebieskim ale niebieski to nie moge sobie przypomnieć czyby odcień. raczej szary ten dym był co to jest borykam się od 5 tys km z brakiem mocy był vag nic nie wykazał aktywny też prze pływka czyszczona przewody raczej ok sprawdzane leciutko poci się pompa wtryskowa ale kiedyś sie lało i szedł normalnie poci się - nie kapie ale są śladowe ilości wycieku turbo na vagu miało odpowiednie ciśnienie tak twierdził elektryk zaolejony wąż jest minimalnie ale po 5 tys km przed wyjazdem 1000 km patrze poziom oleju minimalny dolałem do wartości max nie do zakreskowanego ale do tego skośnego miejsca i jest ok czy możliwe że za dużo oleju jest i rzuca odma do turba ale patrzyłem jest idealnie max Od czego dymi ? dodam auto stało na dworze z 5 godz ale dym pojawił się przy dodawaniu gazu a szczególnie jak turbo się załączało olej półsyntetyk GM przebieg 266 tys km prawdziwy przebieg KS



Dama
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr sie 09, 2006 10:00
Lokalizacja: S-tycze

Post autor: Dama » pt gru 22, 2006 16:56

może nieszczelny dolot ?



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt gru 22, 2006 18:07

no fakt zdejmowałem wąż od turba i od przepływomierza ale raczej dobrze włożyłem je i zacisnąłem opaski



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » sob gru 23, 2006 11:09

Dama pisze:może nieszczelny dolot ?
na 90% szukaj po złączach elestycznych na rurach dolotowych i sam intercooler
musi wystepowac tam nieszczelnosc



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » sob gru 23, 2006 19:55

dzięki dymienie nagle ustąpiło ale ale teraz lewe powietrze dostaje się do paliwa bo jak przegazuje mocno na postoju to zaczyna nierówno pracować dymić na biało miałem tak już jak mi pompa ciekłą teraz znowu zaczyna kapać z pod dekielka i uszczelki zrobie to i napisze a co może być odp za brak mocy przepływomierz podmieniany na bank dobry n75 też na bank turbo też na bank a nie ma mocy wczesnej jak byłą pompa ok to tez nie było pełnej mocy tzw brakuje tego mocnego ciągu jest ale takie mało odczuwalne



matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

Post autor: matiix » sob gru 23, 2006 22:32

witam! mialem ten sam problem brak mocy! sprawdzalem wszystko n75 turbawke, przeplywomiez byl oczywiscie vag i nic? i co sie okazalo , mialem przestawiony kat wtrysku mialem za pozny, kowal mi ustawil i autko smiga az milo! podstawowa sprawa co moge ci doradzic to dobry mechanik ktorego ci moze ktos znaiomy polecic ja bylem u kilku kazdy robil vag i mowil wszystko dobrze tak musi chodzic albo od razu chcieli wymieniac to przeplywke to n75 albo turbo! wkoncu kumpel mi polecil goscia imowil ze jest dobry i przedewszystkim rzetelny i mial racie gosc ustawil kat wziol 70 zl i jak by reka odiol!



Awatar użytkownika
jablo81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn paź 09, 2006 19:48
Lokalizacja: Kutno, łódzkie
Kontakt:

Post autor: jablo81 » pn gru 25, 2006 00:12

Witam ja mialem podobne problemy z moim TD. Przyczyna bylo poluzowanie sie sruby przy dolnym kole paska rozrzadu co doprowadzilo do uszkodzenia klina tego kola i w efekcie przestawil sie kat wtrysku. Na szczescie nic wiecej sie nie uszkodzilo. Radze nie jezdzic tylko do mechanika sprawdzic dól rozrzadu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości