(mk2 TD) problem z odpalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiupl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

(mk2 TD) problem z odpalaniem

Post autor: krzysiupl » śr gru 20, 2006 12:58

Witam . jestem pierwszy raz na forum. prosze o pomoc.
Mam problem z moim golfem 1.6 TD silnik jest po remoncie czyli:pierscienie,głowica,pompa i wtryski były robione, problem jest w tym ze nieodpala !!! tzn. zimny odpala na prawie dotyk a ciepły kreci rozrusznik ale nieodpala jakby za wolno krecił albo miał tak ciasno jak sie nagrzeje ,po 30-40min moge znowu odpalic rozrusznik kreci szybciej.niejestem pewien stanu turbo, silnik bierze olej jakies 1l/1000km,przy tym kopci na białawo siwo cos takiego,czy moze byc zapłon i kat zle ustawiony? dlaczego bierze olej ? turbina juz naprawde jest kaput ? golf ogólnie jest słaby na wonych (słabszy niz przed remontem)obrotach bo jak sie wkreci to jest ok osiaga przedkosci dobre, macie jakas rade ?



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » śr gru 20, 2006 13:09

Z tego co mi się wydaje, musisz chyba poczekać aż się silnik dotrze, jak się nie poprawi to silnik spowrotem do remontu bo ktoś wsadził pierścienie nie na ten szlif co trzeba... Jak sie silnik rozgrzeje to automatycznie wszystko w silniku też sie rozszerza i stąd może być taki mółowaty i nie ma siły bo ma zaciasno.

Co do turbo zawsze troche oleju weźmie ale litr to już chyba sporo w moim tdi (94r. 230 tyś km) mam przejechane ponad 4 tys km na nowym oleju i było troche wlane ponad stan (przelało się) i nadal tak trzyma. Najlepiej sprawdź sprężanie i bedziesz wszystko wiedział


100% syntetyczny olej Royal Purple [url]http://royalparts.pl/5w40/24-royal-purple-5w40-synerlec.html[/url]

Awatar użytkownika
krzysiupl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

mk2 TD

Post autor: krzysiupl » śr gru 20, 2006 13:45

czyli sprawdzic sprezanie i sie okaze ? bo wiem ze mechanik miał problem z dobraniem pierscieni pierwsze co zakładał miały za duzy zamek czy cos ale drugie były ok powiedział ,razem z nim składałem silnik, a jakie powinien miec sprezanie.



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » śr gru 20, 2006 14:16

krzysiupl,
No to może musi się wszystko dotrzeć, pojeździj nim jeszcze i zoabczysz czy jest jakas poprawa. Napewno nim teraz nie szalej bo zatrzesz silnik. Wiesz wszystko też się musi ułożyć...
Co do sprężarki to nie wiem jaki powinno być dokładnie ale 1,2 bara to ludzie mówią że tlyko się cieszyć więc gdzieś w tych granicach pzatym każda sprężarka jest inna.


100% syntetyczny olej Royal Purple [url]http://royalparts.pl/5w40/24-royal-purple-5w40-synerlec.html[/url]

Awatar użytkownika
krzysiupl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr lis 01, 2006 13:01
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: krzysiupl » śr gru 20, 2006 14:23

moze sie musi dotrzec. zrobiłem juz 3tys km i niema poprawy raczej gorzej. a to wina turbo ze tyle mi oleju bierze ? a jakie sprzezanie na tłokach powinno byc ?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr gru 20, 2006 14:25

krzysiupl pisze:przy tym kopci na białawo siwo cos takiego,czy moze byc zapłon i kat zle ustawiony?
Za późny wtrysk będzie właśnie powodował kopcenie niespaloną mieszanką na białawo. W jaki sposób sprawdzany był początek tłoczenia?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości