Tyle tytułem wstępu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zajżałem do orurowania IC i okazało się, że jest tam trochę oleju. Wiem, "trochę" to mało precyzyjne określenie. Po zdjęciu elementów gumowych w zagłębieniach były "kałuże" głębokie na 1mm i cienka warstewka na całej powierzchni gum.
Najwięcej pewnie zebrało się w IC.
I teraz pytania:
1. Jak wyjąć IC? Uda się bez zdejmowania zderzaka? Bo jedna ze śrub od zderzaka niest nieodkręcalna i na razie wolałbym tego nie ruszać.
2. Jaka jest "dopuszczalna" ilość oleju w IC. Gdzieś na forum czytałem, że około 50ml max to norma. Prawda to?
3. Czy nadmiar oleju w IC oznacza koniec turbo, czy może wystarczy wymienić jakieś uszczelki. Sądząc po osiągach turbo jest ok.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.