[inny td] ciśnienie w cylindrach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vagin

Post autor: vagin » ndz gru 17, 2006 17:50

jeśli przy rozruchu ( minimum 50 obrotów na minute nie chce odpalić znaczy że przy takich obrotach nie trzymie dostatecznego ciśnienia, myk polega na tym że ( przypominam stare escorty ) dokładasz jeszcze jeden akumulator i przekaźniczek o dużej mocy, pod czas odpalania załączasz rozruch na 2 akumulatory rozruch idzie na 24 wystarc zy ze 4 góra 5 perzeżutów i silnik pracuje już sam, a rozrusznik wiiele po głowie nie dostaje, raz na pół roku wymiana tuleji i spokuj hehe. Myk polega na tym by mu zwiękrzyć szybkość obrotową pod czas rozruchu hehe.



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » ndz gru 17, 2006 17:53

W takim razie co polecisz,jak jest zimny musze go brać na pych inaczej kapa,ale jak odpale raz na pych moge już ze stacyjki,daj znać co jest grane bo niewiem ;/


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » ndz gru 17, 2006 17:56

jasne odpalajcie na pych :rotfl: ciekawe w jakie koszta się wpędzicie.........



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » ndz gru 17, 2006 18:07

mac79 pisze:jasne odpalajcie na pych :rotfl: ciekawe w jakie koszta się wpędzicie.........
Ja nieodpalam tego do jazdy tylko żeby sprawdzić co jest grane niemyśl że tak jeżdże cały czas :P rozrząd pprzeskoczy i kredeczki,niewiem co robić kapitalki niechce robić,ale musi to jakoś palić jeszcze jak kręce rozrusznikiem to strasznie śmierdzi nieprzepracowanym paliwem moze coś z wtryskami do tego ?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » pn gru 18, 2006 00:19

acand pisze:witam byłem ostatnio zmierzyć ciśnienie i wyszło że mam dwa razy 26 i dwa razy 25
mam pytanie czy można długo jeździć naa takim ciśnieniu i ile ewentualnie kosztuje wymiana pierścieni i czy trzeba coś jeszcze wymieniać albo sprawdzić
jeśli ciśnienie spada poniżej 25 to należy myśleć już powoli o remoncie a taka różnica w ciśnieniu jest dopuszczalna
vw_vandal pisze:acand, według mnie to silnik nadaje się do remontu, koszt pierścieni 150 zł do tego uszczelka pod głowicą ok 50 zł i planowanie ok 60-80 zł. Ale znając życie po rozkreceniu silnika dojdzie jeszcze pare innych rzeczy ;)
no właśnie te kilka rzeczy . jeśli chcesz zrobić wszystko jak należy to niestety koszt wyniesie cię jakieś 700PLN albo i więcej z pełną regeneracją głowicy. jeśli chcesz aby po wymianie pierścieni wszystko było ok powinno sie napewno zrobić łożyskowanie i kilka innyh prac które zapewnią ci spokój na ....
mac79 pisze:następne 20lat :)
odpale Ci każdego diesla który b ędzie miał ciśnienie po nad 21 atm...
hehe dla kadeta wystarczy 16 i dobrze poustawiany silnik( odpalał przy - 10)
jasne odpalajcie na pych :rotfl: ciekawe w jakie koszta się wpędzicie.........
no właśnie nowy pasek, napinacz, tłoki i głowica troche kosztują


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn gru 18, 2006 11:43

vagin, no coments !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

vagin

Post autor: vagin » pn gru 18, 2006 12:37

vw_vandal, brutalne, ale prawdziwe ;] zawsze jeszcze masz samostart ;] :bigok:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn gru 18, 2006 16:28

vagin, ja jestem z tych ludzi, którzy zepsute rzeczy wymieniają bądz remontują. Kupiłem mk2 na części ale szkoda mi było. Obecnie jest już dotarty, pospawany i zimy się nie boi. Nauczyłem się, że kombinacje dwa razy są droższe i kupa zachodu przy tym ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

vagin

Post autor: vagin » pn gru 18, 2006 16:59

vw_vandal, gdyby nie kombinacje to bym nie jeździł w ogóle, teraz obecnie śmigam reno 19 w klekocie, jak każde auta ma swoje wady i zalety. nie będę porównywał z golfem bo to i tak kwestia gustu, ale tą renówą nie bałem się jechać na 2 koniec europy dzięki wiadomośćią jakie jest ciśnienie oleju choć by i to że założyłem tam kilka uleprzeń własnej roboty. zaletą i wadą reni jest zawieszenie, gwarantuje ono miękką i konfortową jazdę, ale i też co roczne wymienianie końcówek hehe , vw jest twardsze, ale za to końcówki się nie wywalają. czasami nie stać człowieka by wyremontować jak się należy, a kożystając z tego że jestem mechanikiem to sam sobie i u DSiebie stosuje sprawdzone sposoby jeszcze nie wprowadziłęm rozruchu 12/24 bo nie ma takiej potrzeby hehe ale ogólnie polak potrafi i też się zimy nie mopję łącznie z autkiem :P



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn gru 18, 2006 17:42

vagin, jestem studentem, pracuje i wraz z żoną jakoś dajemy radę. Dlatego wybór padł na golfa bo jest tani w utrzymaniu i prawie bez awaryjny. Obecnie mam trzy mk2 i nie boje się nimi wyjeżdzać w długie trasy. Dla mnie jak coś jest zepsute to trzeba to wymienić i tyle !! A nie martwić się czy mróz będzie czy nie czy deszcz spadnie czy nie!! Wsiadam w golfa i rura nie martwie się niczym !! A Reno nie będę komentował bo dla mnie to padaka !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

vagin

Post autor: vagin » pn gru 18, 2006 17:48

również tak twierdziłem, ale djak przekonałem się sam to zmieniłem zdanie. Byłem mile zaskoczony. Tak jak mówiłem każde autko na swoje wady i zaletywięc... przy vw pękają głowice, przy renówkach jeszcze się nie spotkałem z takim zjawiskiem nooo... chyba że został pożądnie przegotowany hehe



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt gru 19, 2006 13:31

vagin, pracuje w sklepie z częściami i moim zdaniem francuzom powini zabroni produkować auta !! Tam żeby kupić część trzeba ją wymontować i przynieść do sklepu i dobrać bo żabojady wkładały co popadło i nic nie jest skatalogowane !! A co do pękający głowic w vw to bym polenizował jak ktoś katuje auto albo leje olej z Biedronki i później mówi że pękła głowica. Tak samo mówią że turba padają szybko też gó.... prawda !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

vagin

Post autor: vagin » wt gru 19, 2006 19:22

?Jestem mechanikiem z kilkunastolernim starzem i jednak wszystkie elementy są skatalogowane, jedyną żeczą którą spieprzyli to 2 rodzaje układów chamulcowych i montowanie wedle uznania. jeśli chodzi o klekoty również są 2 układy zasilania lucas u bosh wspułczuję osobą którzy trzfili na pompy lucas cav... drogie końcówki wtrysków. o vw również można powiedzieć to samo... jest kilka układów chamulcowych i nie wiadomo któore były stosowane w takim, a takim modelu auta. wedle katalogu do mojego auta miały być takie klocki, a były inne. też miałem golfa. Wszystkie autka mają swoje wady i zalety. jeżdżąc i tym i tym autem mogęw powiedzieć coś na temat plusów i minusów, i mogę powiedzieć że francuzy mają lepiej rozwiązany problem odmy od vw. vw ma wytrzymalsze zawieszenia od francuzów, vw ma twartrze i mniej konfortowe zawiecy, renie na odwrut. vw mniej mi palił renia pali mi więcej ale to z racji pojemności 1,6 i 1,9 litrza potrzebuje ździebko więej paliwa ale za to silnik żwawszy i mn9ie wysilony hehe. polemizować możemy na ten temat do rana.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 166 gości