[inny td] ciśnienie w cylindrach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

acand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt lut 24, 2006 22:00
Lokalizacja: PL

[inny td] ciśnienie w cylindrach

Post autor: acand » śr gru 13, 2006 21:02

witam byłem ostatnio zmierzyć ciśnienie i wyszło że mam dwa razy 26 i dwa razy 25
mam pytanie czy można długo jeździć naa takim ciśnieniu i ile ewentualnie kosztuje wymiana pierścieni i czy trzeba coś jeszcze wymieniać albo sprawdzić



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 14, 2006 13:51

acand, według mnie to silnik nadaje się do remontu, koszt pierścieni 150 zł do tego uszczelka pod głowicą ok 50 zł i planowanie ok 60-80 zł. Ale znając życie po rozkreceniu silnika dojdzie jeszcze pare innych rzeczy ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » czw gru 14, 2006 14:28

vw_vandal pisze: .....planowanie ok 60-80 zł.......
:hehe: chyba to koszt pilnika i papieru ściernego i planujesz u siebie w garażu hahaha :D

przeważnie planowanie+sprawdzenie szczelności+polerka gniazd itd. (czyli pełna obróbka głowicy) to koszt od 300 do nawet 500zł

ps. jak masz VANDAL pełną obróbke głowicy u siebie w mieście to zbieraj zamówienia z całej Polski za 100zł to będzie milionerem w pare miesięcy :D



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 14, 2006 15:04

mac79, pisze tylko o planowaniu głowicy !! Niedawno remontowałem mk2 dawce i dałem 75 zł. Szczelność sam sobie sprawdziłem !! za pomocą gumy i prostej grubej blachy. Za 350 - 500 zł to mam kompletnie zregenerowaną głowice !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » czw gru 14, 2006 15:41

i wszystko jasne, ale jak ktoś już zdejmuje głowice to warto dołożyć 2 stówki na pełną obróbke i mieć spokój przez następne 20lat :)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw gru 14, 2006 15:48

mac79, ale jeżeli nie ma popękań między zaworowych, albo są małe, gniazdam wporządku to po co wywalać kasę. A prowadnice czy polerkę zaworu można samemu zrobić ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

acand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt lut 24, 2006 22:00
Lokalizacja: PL

Post autor: acand » czw gru 14, 2006 23:35

a czy długo można jeździć na takim ciśnieniu tzn czy może coś więcej się od tego rozwalić bo cena remontu trochę duża jak dla mnie w tej chwili



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » pt gru 15, 2006 10:17

acand pisze:a czy długo można jeździć na takim ciśnieniu tzn czy może coś więcej się od tego rozwalić bo cena remontu trochę duża jak dla mnie w tej chwili
jak temperatura spadnie w końcu poniżej zera to go nie odpalisz do lata.........



vagin

Post autor: vagin » pt gru 15, 2006 18:28

problem się zacznie, ale mmniej więcej rpzy temperaturze około -20 stopni...
minimalnym ciśnieniem jaki klekot potrzebuje do zapłonu mieszanki i które jest wystarczalne to 21 atmosfer! 26 to na stary silnik całkiem przyzwoite...



acand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt lut 24, 2006 22:00
Lokalizacja: PL

Post autor: acand » pt gru 15, 2006 19:33

nie taki on stary ma dopiero 165 tys a z mrozami to nie wiem jak bedzie tego roku moze wcale ich nie bedzie



vagin

Post autor: vagin » sob gru 16, 2006 00:57

hehehe



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz gru 17, 2006 10:56

vagin, jakąś herezje uprawiasz ;) Moim zdanie kolega będzie miał problemy z odpaleniem już poniżej -5 stopni. Obecnie wyremontowałem mk2 dawcę miał ciśnienie na garach 28 barów i ok - 10 stopni miał problem z odpaleniem. Jego osiągi były straszne po remoncie nie te auto. Na odpalenie auta w zimę składa się kilka czyników.

[ Dodano: 17 Gru 2006 09:58 ]
Co do ciśnienia ja mam dwa mk2 jeden ma przejechane ok 300 tyś i ma ciśnienie na garach 3x33 i 34 drugi ma przejechane 380 tyś. i ma ciśnienie 3x33 i 32.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

vagin

Post autor: vagin » ndz gru 17, 2006 16:45

odpale Ci każdego diesla który b ędzie miał ciśnienie po nad 21 atm...



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » ndz gru 17, 2006 17:38

vagin pisze:odpale Ci każdego diesla który b ędzie miał ciśnienie po nad 21 atm...
Jak to zrobisz mistrzu ?
Jak auto mi pali normalnie na popych a od rozrusznika wogóle to co jest grane też silnik ma dosyć ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości