[MK3 AAZ] Odpładło koło pasowe... CO dalej??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KusnierzGubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 07, 2006 09:43
Lokalizacja: GUBIN

[MK3 AAZ] Odpładło koło pasowe... CO dalej??

Post autor: KusnierzGubin » sob gru 16, 2006 16:50

WITAM!!! Niestety odpadło mi koło pasowe :( Jeszcze nie wiem jakie uszkodzenia, ale wie ktoś moze czy dużo roboty jest z założeniem silnika TDI zamiast TD?? Z tego co sie zorientowałem to remont po odpadnieciu koła pasowego to koszt koło 1500-2000zł, a moge miec za niewiele wiecej silnik od TDI z mały przebeigiem z Niemiec tylko nie wiem czy to sie opłaci przerabiać. Mój TD to silniczek był igła. Jeszzcze niedawno byłem na sprawdzaniu sprezania to po 34bary na gar a teraz... ;( Jak nie bedzie dziur w tłokach to moze uda sie odratować, ale prosze o rade czy wogóle warto..



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob gru 16, 2006 16:55

silnik tdi to jest calkiem inna bajka...
nie wiem jakie moga byc koszty wiem ze ludzie zakladaja ale to musisz wlasciwie miec wszystko komputry i inne *#cenzura#*... nawet podladowy bys musial zmieniac. Jest to mozeliwe ale koszty i komplikacje moga byc duze


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

KusnierzGubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 07, 2006 09:43
Lokalizacja: GUBIN

Post autor: KusnierzGubin » sob gru 16, 2006 16:58

Mam właściwie całe kompletne auto z instalacją, może ktoś już coś takiego robił?? Najgorsze jest to ze moje koło w cale sie tak mocno nie bujało :grrr: Silniczek igła. Nie wiem czy bez wpływu nie pozostaje to ze niedawno dałem pompe do regulacji u pompiarzy??



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob gru 16, 2006 19:45

jak masz drugiego to powinno pojsc bez wiekszych problemow. Sam bym sie w cos takiego pobawil. Powodzenia zycze :wink:

[ Dodano: 16 Gru 2006 19:14 ]
ale skrzynie tez musisz przekladac bo w tdi jest inna


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

KusnierzGubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 07, 2006 09:43
Lokalizacja: GUBIN

Post autor: KusnierzGubin » pn gru 18, 2006 18:47

SIEMA! Dzisiaj rozebrałem silniczek. Miałem sporo szczesci okazało sie ze tylko głowica jest do roboty... Przy okazji wyciagnełem wał i daje do przerobienia czopa na ten z TDi.



medin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: medin » czw gru 21, 2006 20:35

Dam ci dobra rade kiedys stało mi sie to samo,nie dawaj czopu wały do regeneracie szkoda twoiei kasy,nailepiej kup wał razem z panefkami z TDI pasuje do twego silnika, zapłaciłem za wał 300zł a ty zapłacisz podobnie za regeneracie czopu.
Ja też dawałem ten czop do regeneraci i zrobiłem 30tyś i znowu było to samo,oni napawaja ten czop i potem obrabiaja na tokarce i struktura tego czopu jest osłabiona,ale to jest moja rada decyzia nalezy do ciebie



KusnierzGubin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 07, 2006 09:43
Lokalizacja: GUBIN

Post autor: KusnierzGubin » czw gru 21, 2006 23:09

Słuchaj ja dałem czop do regeneracji... ale, regeneracja ta polegała na splanowaniu powierzchni czołowej czopu wału oraz zrobieniu podcięcia na klin od koła jak w TDi. Zabieg ten polegał na tym ze gosciu dał nowe koło pasowe od TDI i pod nie obrobił czop wału. Kompletny zabieg z kołem pasowym kosztuje 150zł w zakładzie Mechanika Pojazdowa i Szlifowanie; ul. Niedźwiedzia 13 Wrocław. Polecam zakład. Super tani i nie robi fuszery.



medin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: medin » pt gru 22, 2006 08:29

To co ci facet zrobił to jest tylko reanimacia moze sie myle,ale opserwuj te koło co jakiś czas jak tylko bedziesz miał bicie tego koła to radze ci wymienić wał to jest pewne ja zapłaciłem za wał z panewkami,wymiana pompy wodnej koła zębatego oraz śruby to tego koła.wymiana wszystkich filtrów oraz oleju w silniku,i uszczelek kture były poczebne 1200troche kasy poszło ale mam pewnos 100 procent ze bedzie chulało



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 120 gości