[MK3 1Z] próba czyszczenia nastawnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

[MK3 1Z] próba czyszczenia nastawnika

Post autor: husio » śr gru 13, 2006 19:17

witam mam plroblem z obrotami silnika, a mianowicie
chciałem wyczyścić nastawnik ale nie mogłem odkręcić jednej śrubi tej z nietypowym gwintem
wiec resztę srub podokręcałem,no i właśnie zaczęło się
odpalam samochód i ma odrazu wyrzsze obroty około 1000obr/min
troche dużo, ale to nic bo za chwilę obroty rosną, rosną i rosną
nie wiem co sie dzieje :(
trochę pukałem w ten nastawnik, a właściwie to w tą śrubę (nietypową)
chy coś mogło się w środku poluzować czy coś???

czy to siadł regulator wolnych obrotów, w ogóle jest coś takiego w 1Z

proszę o pomoc



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr gru 13, 2006 19:44

a nie przestwaiłeś dawki, ja miałem wszystko zaznaczone i przy odpalaniu zaczoł wchodzić na obroty i się przestraszyłem, czemu nie zaczołeś od tej nietypowej śróby, szlifujesz ją nabijasz młotkiem nasadke 7 i odkręcasz a gwint tam jest zwykły na sróbe M6



husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: husio » śr gru 13, 2006 20:04

myślisz że to wina dawki???
ja też sobie wszystko zaznaczyłem i nie widziałem żeby coś się przestawiło
a obroty rozną ;(
co to może być dawka



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr gru 13, 2006 20:07

Zobacz tu masz opis czyszczenia nastawnika . Skontaktuj się z Adamm -em . :wink:
http://www.skierniewice.info/golf/Instr ... yADAMM.pdf


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr gru 13, 2006 20:16

to się tak mówi ja miałem dokładnie zaznaczone w kilku miejscach a jak ustawiałem dawke to lekko puknołem młotkiem nawet nie było widać ruznicy a dawka inna była



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr gru 13, 2006 20:42

Witam
Jeżeli chodzi o tą nietypową śrubkę to odkręcisz ją kluczem energetycznym w kształcie krzyża , ma 4 końcówki i jedna właśnie tam super pasuje , klucz do dostania w sklepie np. gazowniczym .

pozdrawiam
damcio151



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 13, 2006 20:46

husio pisze:myślisz że to wina dawki???
ja też sobie wszystko zaznaczyłem i nie widziałem żeby coś się przestawiło
a obroty rozną ;(
co to może być dawka
hehe nie pamietam czy Ci mowilem ale te oznaczenia mozna sobie w d... wsadzic, tez kiedys tak robilem ale to na nic. trzeba wiedziec jak to ustawic i regulowac. kazdy mm a nawet ulamek mm zmienia dawke.

przwdopodobnie po odkreceniu tych trzech ruczyles nastawnikiem w prawo i zwiekszyles dawke. poluzuj je i przesun lekko w lewo, powinno byc ok (jak nie bedzie chcial zapalic to leciutko w prawo) zawsze dokrec sprobuj odpalic a potem dopiero znow reguluj

a na przyszlosc najpierw sie odkreca ta nietypowa srube potem reszte. bo jak jej nie ruszysz to reszta zawsze trzyma.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: husio » śr gru 13, 2006 23:56

ok dzięki wszystkim



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » czw gru 14, 2006 00:32

Adamm, jest majster od pomp, dzięki niemu swoją zrobiłem, wszystko wytłumaczył



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości