ciezko pali.co jest?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
suchy oi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:49
Lokalizacja: ŁÓDŹ

ciezko pali.co jest?

Post autor: suchy oi » śr gru 13, 2006 17:19

witam.kupilem niedawno mk.4 tdi asv i mam z nim problem.wczesniej mialem mk.3 tdi i palil od razu bez zadnych problemow od pierwszego strzalu,po pol obrotu silnik byl juz na chodzie.nawet przy mrozach -30 stopnii.przesiadlem sie do fury o 7 lat mlodzszej i sie podlamalem.przy temperaturze +5 chehle.dopiero za 3-5 obroceniu zapala meczac sie przy tym strasznie.co moze byc nie tak?wymienilem filt paliwa myslac ze moze paliwo ucieka po dluzszym postoju z pompy ale niestety nie pomoglo.moze byc to wina np swiec zarowych ze ktoras padla?nie wiem co mam robic.pomozcie



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr gru 13, 2006 18:57

moze masz swiece zarowe padniete... zacznij od sprawdzenia ich.
Moze slabo kreci tak ze ledwo przelamuje??? spr stan aku jak aku dobry to moze rozrusznik jest slaby i nie daje mu kopa. Skoro wczesniej miales tdi to wiesz ze wystarczy raz a mocno zakrecic takie glaskanie nic nie daje;d


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

deltoro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:29
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: deltoro » śr gru 13, 2006 19:49




zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw gru 14, 2006 14:46

Witam

Mam ten sam problem. Mi tez zle pali w tem do 4 stopni gdy swiece jeszcze nie grzeja.
Cholera wie co jest wina. Miałem jechać ostatnio do Cowboya sprawdzić kat wtrysku ale nie dałem rady.
Zakopci Ci po odpaleniu??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 14, 2006 16:30

świece żarowe w tych temperaturach nie są potrzebne :)

na początek sprawdź kąt wtrysku na zablokowanych nastawach ..



Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » czw gru 14, 2006 16:44

Zakładamy, że filtry paliwa i powietrza wymieniłeś. Może wymieniałeś pasek rorządu?

Sprawdź czy nie masz zaśniedziałych połączeń na kablach od masy pojazdu. Sprawdź go VAGiem.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości