V MAX Diesli

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw lis 30, 2006 17:39

pipek71 pisze:Miał Golfa II GTD
to jest (był) Mk3 a nie Mk2 - w ramach ścisłości...

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 30, 2006 21:25

co do starych 2,5 TDI w wersji 150km to wymiana paska rozrządu to kwestia rozebrania połowy samochodu, do tyego pasek ma chyba z 5m długości i milion rolek :P

w wersji 180 km juz jest rozrząd na kołach żebatych...ale mimo wszystko delikatnie je mozna kręcić z uwagi na dychawiczne turbinki :)

także słaby wybór dziechu :) jak już to 3.0 TDI - to juz ma mozliwości..

ale juz koniec OT



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw lis 30, 2006 23:12

cowboy pisze:co do starych 2,5 TDI w wersji 150km to wymiana paska rozrządu to kwestia rozebrania połowy samochodu, do tyego pasek ma chyba z 5m długości i milion rolek
i w związku z tym cena wymiany rozrządu oscylowała w granicy 1,5-2 tyś pln :( - nie dziwię się warsztatom - jeśli muszą rozebrać cały przód (pas przedni rozbroić) :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » pt gru 01, 2006 01:38

Johny1984 pisze:
pipek71 pisze:Miał Golfa II GTD
to jest (był) Mk3 a nie Mk2 - w ramach ścisłości...

pzdr
Sorki w Golfach nie jestem mocny wiem ,że z wygladu miał reflektory zrobione na nowszy model ...były pozaokrąglane a tak na prawde to był model niżej . Nie wiem może to była Mk3 zrobione na mk4 albo mk2 zrobione na mk3 .Nie potrafie powiedziec !Z tyłu na pewno był znaczek GTD.



Awatar użytkownika
Budżak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Post autor: Budżak » pt gru 01, 2006 12:13

robert24 pisze:Na oponach 205/16" 230 km/h. Do 220 bez problemu te 10 km/h już troche ciężko obr. ok 3600 obr/min.
Ja podobnie bo 235km/h na 205/55 R16 :bigok:


http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt gru 01, 2006 15:15

Sorki w Golfach nie jestem mocny wiem ,że z wygladu miał reflektory zrobione na nowszy model ...były pozaokrąglane a tak na prawde to był model niżej . Nie wiem może to była Mk3 zrobione na mk4 albo mk2 zrobione na mk3 .Nie potrafie powiedziec !Z tyłu na pewno był znaczek GTD.
świateł rozpoznać się nie da chyba w aucie takiego stanu... poznałem, że to Mk3 po drzwiach :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
sothis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 01:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sothis » wt gru 12, 2006 01:38

JP-ek z przebiegiem 245000 dal z siebie 160km/h... moze pojechalby cos wiecej, ale to na pewno nie sposob na dluzsza jazde. ale 140km/h mozna jechac rowno caly czas wroclaw-krakow. Wiem, bo jezdze :)


pozdrawiam,
sothis

By [url=http://profile.imageshack.us/user/kurt_smolorz]kurt_smolorz[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 12, 2006 09:27

Ja się bujnąłem w weekend do 210...może kiedyś wyskocze na autostrade to uda mi się lepiej bujnąc :P choć na więcej już nie licze z tą przepływką :)



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » wt gru 12, 2006 09:51

ja w tej chwili na moim podstawowym modzie :satan: 175km/h na feldze 15' 195/60 ale wiem że więcej wyciągnie :hehe:


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt gru 12, 2006 14:37

Ludzie po co komu 200 km/h? gdzie wy sie rozpedzicie?, masze drogi nie nadaja sie na te predkosci.... ja u siebie jak pedze 170 to strach bo kire drzy.... a co mowic dalej.... :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » wt gru 12, 2006 15:09

tomogolf2 pisze:Ludzie po co komu 200 km/h? gdzie wy sie rozpedzicie?,
drogi ekspresowe, gdzie nie gdzie kawałek autostrady... ;)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt gru 12, 2006 16:23

a jak to cale chioowanie ma sie do zywotnosci silnika, skrzyni i calego zespolu napedowego..
moj kumpel ma tdi 90km na chipie czyli ze 115 i mu pali jak zly cos kolo 7l
to troche lipa wg mnie jak mam pasiaka z afn i pali 5,5l to chyba wole bez chipa


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
sothis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 01:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sothis » wt gru 12, 2006 17:15

no na przyklad na autostradzie :bigok:


pozdrawiam,
sothis

By [url=http://profile.imageshack.us/user/kurt_smolorz]kurt_smolorz[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt gru 12, 2006 20:19

marcin999 pisze:mnie jak mam pasiaka z afn i pali 5,5l to chyba wole bez chipa
ja mam mk3 AFN i po chipe pali tyle samo co przed :) a jeździ 1,5 raz szybciej :P

5,5 po trasie jak jade 120-130

5,8 jak cisne cały czas 140

6,2 po mieście



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości