[MK3 1.9TD] Dziwne objawy po odpaleniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

[MK3 1.9TD] Dziwne objawy po odpaleniu

Post autor: eldorado84 » ndz gru 10, 2006 22:33

silnik po remoncie (jakieś 5tys.km temu robiony - wymiana uszczelki pod głowicą na metalową, szlif głowicy i pare innych pierdułek wymienionych), wymiana wszystkich filtrów - paliwa, oleju, powietrza + olej półsyntetyk Esso (jakieś 1,5tys.km temu). Jeżdże na rzepaku. Więc ostatnio zaczą sie dziwnie zachowywać przy odpaleniu. Nie ważne czy 1 czy 3 razy podgrzeje świece to i tak zawsze tak samo odpala (więc to chyba wina świec to nie jest), czyli przy odpaleniu puszcza sporą białą (lub szarą - śmierdzi jakbym odpalał ciężarówkę) chmure, przy tym się lekko dławi i telepie nim (ma wtedy jakieś 5-6 tys. obr) przez jakieś 10 sekund, a potem łapie normalnie obroty i chodzi normalnie, co może sie dziać? Bo troche mnie to martwi bo stało to sie momentalnie, jakieś 2 tygodnie temu. Prosze o wszelką pomoc :otepienie:
Ostatnio zmieniony pn gru 11, 2006 12:38 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » ndz gru 10, 2006 22:48

Ja stawiam na kąt wtrysku, (biała chmura po odpaleniu) - ale nie zaszkodzi posprawdzać świece itd...a wogóle najlepiej na vaga! będzie mniej gdybania ;)


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 10, 2006 22:57

eldorado84 pisze:Jeżdże na rzepaku.
A na tradycyjnym ;) ON też się tak dzieje?
eldorado84 pisze:przy tym się lekko dławi i telepie nim (ma wtedy jakieś 5-6 tys. obr)
dobrze rozumiem, że obroty same skaczą po odpaleniu na 5-6 tys???
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz gru 10, 2006 23:00

krystek nasze aaz nie maja vaga :P mowisz ze stalo sie nagle, moze przeskoczyl pasek o jeden zabek? jesli by byly spalone swiece to raczej by na niebiesko-bialo puszczal dyma.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz gru 10, 2006 23:05

SouleR pisze:jesli by byly spalone swiece to raczej by na niebiesko-bialo puszczal dyma.
i raczej nie miałby
eldorado84 pisze:jakieś 5-6 tys. obr
...przynajmniej mój diesel (MB 308D) tak nie ma, po odpaleniu raczej dławi się na bardzo niskich obrotach i muszę mu trochę podeptać żeby nie zgasł i się ogarnął...jak się nagrzeje to pali od ręki



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz gru 10, 2006 23:19

Qto pisze:
SouleR pisze:jesli by byly spalone swiece to raczej by na niebiesko-bialo puszczal dyma.
i raczej nie miałby
eldorado84 pisze:jakieś 5-6 tys. obr
...przynajmniej mój diesel (MB 308D) tak nie ma, po odpaleniu raczej dławi się na bardzo niskich obrotach i muszę mu trochę podeptać żeby nie zgasł i się ogarnął...jak się nagrzeje to pali od ręki
własnie mój tak ma dławi sie na niskich obrotach i telepie go, wdety biore go butem na lekkie obroty i po jakiś 10sekundach dochodzi do siebie. a potem pali od ręki, więc co sprawdzić konkretnie


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz gru 10, 2006 23:48

eldorado84 pisze:dławi sie na niskich obrotach i telepie go, wdety biore go butem na lekkie obroty i po jakiś 10sekundach dochodzi do siebie. a potem pali od ręki, więc co sprawdzić konkretnie
konkretnie sprawdź świece :bigok:
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pn gru 11, 2006 10:22

sprawdzałem ją dobre, może to wtryski przeciekają tylko nie wiem jakie są objawy tego?


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn gru 11, 2006 13:52

jak wtryski leja to tez bedzie sie dlawil i szarpal, i dymek bedzie puszczal, chyba szary, rdzawy. kiedys byl temat o rodzajach dymkow :) mozesz kupic srodek do paliwa - do czyscienia ukladu wtryskowego. zalej dawke troche wieksza niz podaja i zobaczysz czy cos dalo po przejechaniu pareset kilometrow. jesli tak no to znaczy ze wtryski byly zabrudzone.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości