[MK2 TD] Problem z obrotami/pompą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
niwdew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 28, 2006 20:38
Lokalizacja: Krakow/Starachowice

[MK2 TD] Problem z obrotami/pompą

Post autor: niwdew » pt gru 08, 2006 23:34

Witam!!
Mam problem przy moim GTD dotyczy obrotow biegu jalowego ktore sa ewidentnie za wysokie (ok1000rpm),a ktorych nie da sie juz opuscic ta srubą od wolnych obrotów (jest wkrecona na maxa). Czytalem ze może to być sprawa dawki paliwa ale nie bardzo wiem jak sie za to zabrac (znalazlem opis na forum ale moja pompa jest chyba inna).Prosilbym o instrukcje.Nadmieniam ze poza tym problemem nie mam zadnych problemow pali "z dotyku" nawet jak jest chlodno. Na 100km spala ok4,5 ON na trasie ,nie kopci nie bierze oleju,nie trzepie go na zimno. Czasem jeszcze tylko cos jakby obroty sie "zawieszaly" tzn.zatrzymują sie tak kolo (1500-1700rpm) i opadaja dopiero jak noga cofne pedal gazu do gory(linka jest ok i wraca sama)
Aha mój silnik to jak przypuszczam SB (nie jestem pewien) z 91' turbo diesel z intercoolerem
Nie mam już pomysłów licze na pomoc.
Z gory dzieki Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 09, 2006 16:54 przez niwdew, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » sob gru 09, 2006 00:29

Zobacz może masz pękniętą linkę od tego mechanicznego wzbogacenia dawki paliwa. Tej potocznie nazywanej ssaniem :P. Jest w pozycji na max wyciągnięta i masz wysokie obroty. U brata w Jettce (silnik JR) tak jest jak z dawką to 1000rpm a bez 700-750


Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob gru 09, 2006 12:43

http://www.home.earthlink.net/~rps1976/ ... 410471.jpg

pokręć śrubką 7 tylko uważaj żeby ci sie cięgno nie wykręciło bo będzie troche zabawy żeby to poskładać.
jak to nic nie da to śrubką 6

obroty powinny spaść


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
niwdew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 28, 2006 20:38
Lokalizacja: Krakow/Starachowice

sprobuje:)

Post autor: niwdew » sob gru 09, 2006 16:09

Dzieki za rade ale raczej linka od "wyprzedzenia zaplonu jest ok.bo dziala normalnie.
A co do krecenia srobką no.#7 to sporoboje po pracy chce sie tylko dowiedziec czy jak za bardzo tam namieszam to nie zmieni mi spalania?Od czego to jest srobka?wydaje mi sie ze od dawki paliwa jest srobka no.#5?
Oczywiscie jak zaczne krecic czymkolwiek bede liczyl ile obrowow i w ktora strone. :kac:
U mnie to wyglada tak jak na foto (postaram sie o lepsze bo na tym niewiele widac) czyli krecenie no.#6 nic nie da bo jest odkrecona na tyle ze i tak nie blokuje juz tego ciegna na ktorym jest zamontowana linka.Obrazek
Wielkie dzieki za zainteresowanie
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości