[AFN] Co to za błąd i czy może mieć coś wspólnego z notla...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marekmario
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 20:50
Lokalizacja: Kraków

[AFN] Co to za błąd i czy może mieć coś wspólnego z notla...

Post autor: marekmario » pt gru 08, 2006 10:04

Witam. Podpiąłem pod vaga auto po dwóch notlaufach i otrzymalem informacje o bledzie 00575 (intake mainfold pressure) - czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. Czy może powodować objawy o jakich pisałem w tym temacie?
Dodam, ze turbina i n75 dzialaja bez zarzutu. Wężyki sprawdzone.
Dzieki i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 08, 2006 10:14

przy jakich predkosciach Ci lapie notlaufa?

u mnie wezyki i n-75 sa ok ale przy 170 potrafil czknac i wywalal blad. pozaciskalem opaskami wszystkie wezyki dobrze i teraz do 180 mam spokoj :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

marekmario
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 20:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: marekmario » pt gru 08, 2006 10:24

Dzieki za zainteresowanie tematem. Mniej wiecej przy predkosci 120km/h na 4 biegu z butem w podlodze. Normalnie (tak jak pisalem w poprzednim temacie) czuc bylo takie przyhamowanie, co z reszta widac bylo na pomiarze. Turbina nagle z 2 barow podawala 1,5 i potem juz gladko szedl do 190km/h. Teraz not od kopa przy duszeniu. Myslalem, ze turbina przeladowuje. Ale to chyba nie to. Sztanga pieknie chodzi, plynnie i gladko acz z oporem - wykluczam wiec zapieczone kierownice.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt gru 08, 2006 16:54

hmm dziwne u mnie takie objawy byly przy walnietym wezyku od n-75 moze je profilaktycznie wymien :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

marekmario
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 20:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: marekmario » pt gru 08, 2006 22:12

Chyba tak zrobie. Jakie najlepiej kupić? Czytałem tu na forum, że jakieś zwykłe ludzie
kupowali w jakichś tam sklepach niemotoryzacyjnych. Co jeszcze ciekawego zauważyłem.
Nie wiem czy tak sie dzieje w czasie jazdy, ale jak na postoju dam mu gazu powiedzmy do
3000 obrotow i puszcze pedal to obroty zaczynaja spadac a mniej wiecej z okolic turbinki daje sie slyszec dziwny syk powietrza jakby ktos dmuchnal w dosc szeroka metalowa rurke.
Wezyki sprawdzalismy pod cisnieniem z kolega kompresorem i wydasje sie ze nie puszczaja.
Ale na wszelki wypadek wymienie i zaloze na krocce opaski. Bo jak to mowia krasnoludki szczaja do mleka :rotfl:

Dzieki i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt gru 08, 2006 23:05

marekmario, masz AFN, wiec turbo sterowane podcisnieniem i moze ono Ci gdziec spier...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości