[MK3 AAZ TD] Wolne spadanie obrotow po dodaniu gazu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

[MK3 AAZ TD] Wolne spadanie obrotow po dodaniu gazu

Post autor: tuha » czw gru 07, 2006 16:49

delikatnie podrecilme turbo(0,9) i przy zwiekszaniu dawki paliwa zaczal sie moment po ktorym po dodaniu gazu np do 2,5tys obr zaczynaja bardzo poloi schodzic do 950-900(standarowe na jalowym) (nie dymil itp itd)od czego zalezy predkosc spadnia obrotow po dodaniu gazu?
Ostatnio zmieniony czw gru 07, 2006 19:57 przez tuha, łącznie zmieniany 1 raz.


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » czw gru 07, 2006 17:43

nie przesadziłes z dawka ?? ja jeszcze słyszałem ze jak jest zawor upustowy zepsuty to tak sie dzieje ale tym bym sie raczej nie sugerował bo to głupota, ale moze...



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » czw gru 07, 2006 17:49

dawka juz zmniejszona i jest ok ale chcialbym wiedziec co jest tego przyczyna


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » czw gru 07, 2006 18:54

tuha pisze:dawka juz zmniejszona i jest ok ale chcialbym wiedziec co jest tego przyczyna
Duża dawa i samoczynny zapłon :bigok:

A z gaszeniem silnka nie było problemów ??


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw gru 07, 2006 19:53

a nie kręciłes może wydatkiem szczątkowym ????? :chytry: Po wkręceniu za mocno śruby pionowej obroty wolniej spadają.



medin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: medin » czw gru 07, 2006 20:29

Masz na pewno uszkodzony siłownik ten co jest przy pompie wtryskowej ja miałem to samo wez go ściagnij i bedzie po kłopocie



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw gru 07, 2006 20:33

Siłownik- czyli elektryczny przyspieszczacz kąta wtrysku, jakby był zepsuty to by trzymał wysokie obroty, ale po opadnięciu obroty ma ok wiec nie to.



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » czw gru 07, 2006 20:45

nie bardzo bylo regulowane srubami od przyspieszacza zaplonu (tymi od zimnego i cieplego)nie bylo problemow (gasilem jak laskawie zeszla do 900) pewnie chodzi o to ze paliwa bylo duzo i duzej sie splalo? (takak moja teza ze to o to kaman)bo po dawce zmniejszonej jest normalnie ale nikt nie psial zeby mial takie objawy przy duzej dawce


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 44 gości