[MK4 ASV] Kat wtrysku - problemy z ustawieniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zeus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 28, 2006 14:58
Lokalizacja: Radom/Wawa

[MK4 ASV] Kat wtrysku - problemy z ustawieniem

Post autor: zeus1 » śr gru 06, 2006 21:40

Witam,
Wymieniłem wczoraj rozrząd, oczywiście kompletny. Wiec przy tej okazji chcialem ustawic precyzyjnie kat wtrysku. Odpaliłem Vag-a zakladka basic settings-> tdi timing no i za chorobe nie mogle ustaawic kata w taki sposob zeby nie zmienial swojej wartosci od 3-5 "dzialek. Wiem ze powinien byc niezmienny badz poruszal sie w zakresie +/- 2.
Co robie nie tak?. A moze cos nie tak z moim bolidem. W sumie samochod bardzo świeży przebiek ok 52kkm, ale ma juz 6 lat wiec pasek juz sie nadawal do wymiany.

Dzieki za info.
Ostatnio zmieniony pt gru 08, 2006 11:47 przez zeus1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » czw gru 07, 2006 01:17

nie walcz z wiatrakami - ECU decyduje o dynamicznym ustawieniu (dostrojeniu) kąta wtrysku - ustaw tak żeby byl mniej więcej w środku zakresu (przy niebieskiej linii)



zeus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 28, 2006 14:58
Lokalizacja: Radom/Wawa

Post autor: zeus1 » czw gru 07, 2006 09:36

Zrobie tak jak mowisz, mam nadzieje że bedzie ok.



kamykgs1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 21:16
Lokalizacja: kwn

Post autor: kamykgs1 » czw gru 07, 2006 13:42

Witam!
a ja mam pytanko z innej beczki troszke, ile płaciłeś za wymiane i za części (mówimy o wszyyyystkim(?) )??

pozdrówki



Awatar użytkownika
suchy oi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:49
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: suchy oi » czw gru 07, 2006 15:14

do ASV koleszka mi wyliczyl za same czesci okolo 700zl :kac: z zalozeniem i robocizna okolo tysiaka :panna: zastanawiam sie czy nie rozlozyc go i nie wymienic tylko paska i napinacza wtedy czesci by kosztowaly kolo 300zl a jezeli okazalo by sie po rozlozeniu ze reszta rolek jest do kitu to dopiero wtedy wymieniac je.tak czy inaczej przed rozkrecaniem rozrzadu trzeba miec tysiaka.w golfie trojce tdi 90 koni bylo zdecydowanie taniej :jezor:



zeus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 28, 2006 14:58
Lokalizacja: Radom/Wawa

Post autor: zeus1 » czw gru 07, 2006 15:21

Same czesci to ok 650 zl. Robocizna to 250zl.



Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » pt gru 08, 2006 04:08

Na allegro kupiłem cały komplet :pompa wody ,napinacz,rolki ,pasek Continental za 540 zł do mojego AHF .Robocizna 250 zł . Po wymianie i regulacji kąta ,jakby stał się mocniejszy i równiutko pracuje!

suchy .....nie skneruj swojemu TDI ,wymień wszystko co potrzeba ....zobaczysz różnicę ....u mnie pompa wody rzęziła jak kilo gwoździ a teraz .....miodzio!



Awatar użytkownika
suchy oi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:49
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: suchy oi » pt gru 08, 2006 13:20

mam pytanko jeszcze:ile sama pompa wody kosztuje?bo moze jak juz bedzie rozkrecony to tez sie pokusze o wymiane.



zeus1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lip 28, 2006 14:58
Lokalizacja: Radom/Wawa

Post autor: zeus1 » pt gru 08, 2006 13:36

ja placilem ok 160 zl.



Awatar użytkownika
suchy oi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 13:49
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: suchy oi » pt gru 08, 2006 15:34

oki.dzieki za pomoc :pub: do swiat musze rozrzad zrobic



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości