[MK4] 1,9 TDI ASV Czujnik temperatury czy coś innego ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ryba_DK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sie 28, 2006 22:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[MK4] 1,9 TDI ASV Czujnik temperatury czy coś innego ??

Post autor: Ryba_DK » śr gru 06, 2006 19:33

Mam ostatnio mały problem.Jade sobie do pracy temperatura silnika w normie 90`C po czym patrzę,wskazówka leży na 0`C po 5 min znowu 90`C i tak pare razy.

Czy to czujnik temperatury czy coś innego ?


Obrazek

Czy czujnik wskaźnika temperatury to czujnik pod nr 10 ?

Z góry dzięki za wszelkie rady.


SPRZEDAM MK4 PATRZ OGŁOSZENIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259900

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » śr gru 06, 2006 19:58

Ryba_DK, najprawdopodoie czujnik, ale sprawdz moze cos z kablem od czujnika sie stalo, moze ielaczy dobrze



deltoro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 21, 2005 19:29
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: deltoro » śr gru 06, 2006 21:48

Czujnik-kabel-wskazówka
Długo jeździłem z tym bo ten czujnk podaje tylko info na wskazówke, całkowicie inny czujnik daje dane do komputera.
U mnie wymiana czujnika pomogła.



Awatar użytkownika
Ryba_DK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sie 28, 2006 22:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Ryba_DK » śr gru 06, 2006 23:29

deltoro,
Stawiam że na 90% czujnik bo spada dopiero jak dojdzie do 90`C .

Tylko teraz czy to jest ten czujnik który wskazałem na rysunku czy jakiś inny ???
Etka opisuje go tylko jako czujnik temperatury podwójny


SPRZEDAM MK4 PATRZ OGŁOSZENIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259900

Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » pt gru 08, 2006 04:20

A czy ,przy tym świrowaniu wskaźnika zauważyłeś ....np.różnicę w ilości spalanego paliwa??

Gdyby nawalił czujnik temperatury ,to komputer nie miałby danych na temat temperatury silnika i standardowo potraktowałby go jak zimny .Zauważył byś ,że silnik żre jak głupi ...wtedy czujnik walnięty na 100% .Jeśli nie zauważyłeś wzrostu zużycia paliwa ,to warto sprawdzić sam wskaźnik w "desce" . POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » sob gru 09, 2006 00:16

Pipek71, czy 10 po mieście to zalicza się już do "żre jak głupi"? Czy też są to jeszcze wyższe wskazania?


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » sob gru 09, 2006 19:08

Tak to jest dokładnie ten czujnik temperatury na tym rysunku. Ja obstawiam na czujnik, u mnie tez się tak zaczynało że najpierw czasem temperatura spadała do zera potem całkowicie zdechł i leżał na zero. Niestety od tego czujnika zależy prawodłowa praca silnika, a dokładniej obroty co pociąga za sobą odpowiednie spalanie, więc radze zając się jego wymianą jak najszybciej. Koszt 40 do 60 PLN w zależności od sklepu.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » sob gru 09, 2006 20:45

suavomer pisze:czy 10 po mieście to zalicza się już do "żre jak głupi"? Czy też są to jeszcze wyższe wskazania?
TYLE TO MI PALI NA 200 KM



Awatar użytkownika
pipek71
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 08, 2006 23:09
Lokalizacja: Jordansmuhl

Post autor: pipek71 » ndz gru 10, 2006 20:40

suavomer pisze:Pipek71, czy 10 po mieście to zalicza się już do "żre jak głupi"? Czy też są to jeszcze wyższe wskazania?
Mogę jedynie porównać do swojej BORY ,po mieście (Wrocław)przy bardzo dynamicznej jeździe 6-7 ltr - to na prawdę max .

Można wywnioskować sugerując sie podejrzeniem ,że to faktycznie walnięty czujnik temperatury . Czujnik może "oszukiwać" komputer i podaje więcej paliwa ..jak przy zimnym silniku .



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » ndz gru 10, 2006 22:51

suavomer pisze:czy 10 po mieście to zalicza się już do "żre jak głupi"?
jak na diesla to raczej zalicza się do "żre jak głupi"?:D



Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » pn gru 11, 2006 23:05

Tak więc dokładnie to żre po mieście 9 a na spokojnej trasie 6. Kiedyś miałem odpowiednio: 6-7 i 5-5,5. To co się dzieje to niestety po rozrządzie. Szukam dobrego mechanika...


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » pn gru 11, 2006 23:24

To radze szukać szybko, bo z rozrządem to nie przelewki. A regeneracja silnika nie jest tania....


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości