[MK4] Spadek mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BZYCZEK

[MK4] Spadek mocy

Post autor: BZYCZEK » wt gru 05, 2006 23:10

witam.. posiadam golfa IV 115km i jak juz wczesniej zauwazylem mam ten sam problem co duza ilosc uzytkownikow.... a wiec tak po przejechaniu kolo 5km moj golfik traci moc... chyba wlacza sie tryb awaryjny z tego co sie zoorientowalem.. na kazdym biegu ma takiego samego mula....przerywa mi takze czasami w okolicach 1800-2500obrotow... zauwazylem dzisiaj ze strasnzie mi dymil na czarno... wiem ze przyczyn jest duzo ale czy moze byc to powiazane z tym ze wymianialem rozrzad? bo w sumie wsyztsk otak jakby zaczel osie robic po wymianie rozrzadu... i pozatym gdy tylko wymianilem rozrzad slysze takie jakby swiszczenie spod maski przy przyspieszeniu jest najgorzej... bylem u miechanika i powiedzialem ze na poczatku tak moze byc... ale ja juz przejechalem 1000km i nadal to jest?? czy to jest cos powaznego? i co mam zrobic z ta moca wpierw podpiac go pod kompa?? z gory dzieki za pomoc....
Ostatnio zmieniony wt gru 05, 2006 23:30 przez BZYCZEK, łącznie zmieniany 1 raz.



Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » wt gru 05, 2006 23:14

ale zaszalałeś z tymi tematami :mlotek:

świst to chyba turbo chodzi - prawidłowo
a może kąt wtrysku nie ustawiony?



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: [MK4] Spadek mocy

Post autor: rob555 » śr gru 06, 2006 00:34

BZYCZEK pisze:bylem u miechanika i powiedzialem ze na poczatku tak moze byc...
K....to rzeznik a nie mechanik!
Albo spiepszyl rozrzad albo rurki od IC zle zalozyl i gdzies puszcza bokiem powietrze. Stary nie jezdzij tak bo cos sie rozwali napewno. Jedz do innego co ma leb na karku.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

BZYCZEK

Post autor: BZYCZEK » śr gru 06, 2006 09:28

przeciez wiem jak turbinka chodzi... ale to nie jest turbinka....to jest takie ociearanie... jakby cos o cos tarlo.... dzisiaj jade do innego mechanika zeby wyjasnic co to jest....mysliscie ze przez to moze byc ten spadek mocy?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr gru 06, 2006 09:44

świst spod maski przy przyspieszaniu to nieszczelność w dolocie...stąd ten batory za rufą...

odgłosy tarcia to może być wszystko ...

zmien kowala !



BZYCZEK

Post autor: BZYCZEK » śr gru 06, 2006 09:59

tak to jest trafic na slabego specjalistemusze zrobic to jak najszybciej bo czuje ze silniczek sie u mnie meczy...



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr gru 06, 2006 10:41

Na 90% zle zalozyl opaske na rure od IC co idzie przy rozrzadzie i alternatorze. Jak wysmykneła sie to nie dosc ze moc stracil to jeszcze sie przyciera o alternator.
Kowal a nie mechanik....


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

BZYCZEK

Post autor: BZYCZEK » śr gru 06, 2006 18:57

tak jak mowiles... chodzilo o opaske do ic ktora sie zsunela... juz wszystko zrobione i za darmo... odzwyczailem sie od tej mocy az milo teraz przycisnac :) wielkie dzieki za naprowadzenie na blad...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości