[MK3 1.9 TD] Koło pasowe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

medin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 19:15
Lokalizacja: Tychy

[MK3 1.9 TD] Koło pasowe

Post autor: medin » pn gru 04, 2006 18:14

Witam.
Juz tyle tematów było na forum jesli chodzi o koło pasowe,mimo to chciałbym sie podzielic z kolegami z moim doswiadczeniem jesli chodzi o ten temat.
Miałem bicie tego kola mechanik stwierdził ze jest uszkodzony czop wału korbowego i czeba go wyciagnac i napawać oraz zachartować i bedzie ok.Tak wiec zrobił,ale po przeiechaniu ponad 20tyś problem sie poiawił na nowo,juz miał3em wymienic silnik ale mi go szkoda bo ma dobra kompresie,poiechałem do nailepszego mechanika w okolicy jest bardzo dobry ale drogi,powiedział mi ze nie ma sensy zadnego regenerować czopu wału kupuje sie wał drugi razem z panewkami i musi grać,i tak zrobiłem Facet kupił wał z panewkami z silnika TDI dał koło pasowe gdzies do regeneraci,aymienił koło zębate te kture idzie na czop wału oraz dał śrube na klej,wymienił olej Mobil 15-40 bo taki chciałem wszystkie filtry,pompe wodną oraz te uszczelki kture były poczebne,zapłaciłem za wszystko 1200zł.Pisze ten post dla tego zeby uprzedzic kolegów ze szkoda kasy wydawać na napawanie wału.Facet powiedział mi zeby te koło na czopie wymieniać co druga wymiane paska rożądu,dał mi gwarancie puł roku.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn gru 04, 2006 18:17 przez medin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn gru 04, 2006 19:41

Też jestem po zmianie wałka , dość kosztowna operacja(1400 zł w plecy) . Całe szczęście że śruby nie urwało albo zebatki nie obruciło bo była by całkiem lipa. Auto teraz całkiem inaczej chodzi wczesniej zdazało sie że przerywał a teraz ciągnie aż miło. Pozdr. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt gru 05, 2006 09:43

w AAZ jest jeden klin ale kolejne wersje mają już dwa kliny i czasem warto zainteresować się czy ktoś nie ma wału do sprzedania :)


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Post autor: Thor » wt gru 05, 2006 12:56

Hmm tez mialem bicie. U mnie byl to jednak efekt zle ustawionego kata zaplonu.
Jak naprawilem przyczyne to trzeba bylo kolo tez naprawic czyli napawac wal itd. Koszt operacji to bylo ok 300zl, wiec jesli to ma mi starczyc na 20tys km, to dla mnie bomba...
Na razie zrobilem 10tys i all ok.

Pozdrowionka
T.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 134 gości