[mk4] 1,9 TDI (ASV) Zabezpieczenie przed złodziejami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ryba_DK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sie 28, 2006 22:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[mk4] 1,9 TDI (ASV) Zabezpieczenie przed złodziejami

Post autor: Ryba_DK » pt gru 01, 2006 23:00

Witam
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem VW GOLFA 4 1,9 TDI z silnikiem ASV
Chciałbym założyć jakieś zabezpieczenie przed złodziejami konkretnie chodzi mi o przełącznik z odcięciem zapłonu czy pompy wtryskowej.
Gdzie najlepiej jest się wpiąć z takim przełączniczkiem.
Z góry dzięki za wszelkie porady :D

[ Dodano: 01 Gru 2006 22:14 ]
Znalazłem coś na forum pod linkiem

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nu+mk4+tdi

Ale zupełnie przypadkiem bo opcja szukaj nie rozróżnia odcięcie od odciecie :bigok:
Ja niestety pisałem po polsku :smoke: może kiedyś mój post pomoże odszukać tego tematu innym forumowiczom
Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 23:28 przez Ryba_DK, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pt gru 01, 2006 23:27

proponujeTobie zalozyc elektrozawor, poniewaz jesli zrobisz przelacznik na prad to nic nie da bo w takiej sytuacji wystarczy pociagnac plus od aku i problem rozwiazany. zaloz elektrozawor i bedzie bajka :D :pub:



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » sob gru 02, 2006 04:15

zaworki są dobre dla TD - w TDI tnij zasilanie ECU - ewentualnie czujnik prędkości obrotowej walu ...



Awatar użytkownika
Ryba_DK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sie 28, 2006 22:53
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Ryba_DK » sob gru 02, 2006 15:21

leo..., No właśnie w tym problem mam zamiar zainstalować takie urządzenie http://www.allegro.pl/item144904438_bez ... arty_.html , które obsługuje dwa obwody ,czyli mógł bym zrobić odcięcie ecu i zaworek przed pompą (o tyle jest to dobre że odcięcia uaktywniają się dopiero wtedy gdy jest włączona stacyjka a urządzenie nie wychwyci obecności karty) czyli bez uaktywnienia obwody są ciągle otwarte , ecu jest ciągle zasilane i jest ciągły dopływ paliwa , więc nie powinno być z niczym problemu.

Co o tym sądzicie ??


SPRZEDAM MK4 PATRZ OGŁOSZENIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259900

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pn gru 04, 2006 03:22

Ryba_DK pisze:leo..., No właśnie w tym problem mam zamiar zainstalować takie urządzenie http://www.allegro.pl/item144904438_bez ... arty_.html , które obsługuje dwa obwody ,czyli mógł bym zrobić odcięcie ecu i zaworek przed pompą (o tyle jest to dobre że odcięcia uaktywniają się dopiero wtedy gdy jest włączona stacyjka a urządzenie nie wychwyci obecności karty) czyli bez uaktywnienia obwody są ciągle otwarte , ecu jest ciągle zasilane i jest ciągły dopływ paliwa , więc nie powinno być z niczym problemu.

Co o tym sądzicie ??
to będzie dobre rozwiązanie - sprawdź tylko czy przekaźniki (tego urządzenia) poradzą sobie z prądem jaki będzie szedł przez to urządzenie z zacisku + do ECU ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 181 gości