[MK2 TD] Pekl pasek rozrzadu - jakie konsekwencje?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2 TD] Pekl pasek rozrzadu - jakie konsekwencje?
Witam
Dzis sie wydarzyła tragedia pekł mi pasek rozżądu w golfie II td mam do was wielki pytanie jakie mogły przez ten pasek sie poniszczyc i jakie moga byc koszta tego
bardzo prosił bym was o pomoc
dziekuje
Dzis sie wydarzyła tragedia pekł mi pasek rozżądu w golfie II td mam do was wielki pytanie jakie mogły przez ten pasek sie poniszczyc i jakie moga byc koszta tego
bardzo prosił bym was o pomoc
dziekuje
Ostatnio zmieniony śr lis 29, 2006 22:16 przez jokero, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nie wiem jak jest w MK2 ale moze napinacz pekl i dlatego pasek luzny, bo nie ma napinania..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Mnie nie pytaj, nie sprawdzalem.. ale wg mnie mniejsze.jokero pisze:a gdy peknie napinacz to skutki moga byc mniejsze ?? czy nie ma roznicy czy peknie pasek lub napinacz skutki sa takie same ??
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- anton:-)
- Gadatliwa bestia
- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
- Kontakt:
W MkII jest rolka napinajaca pasek i ona nie mogła pęc jak ci auto klekotało na małych obrotach i pekł pasek to nie rozwaliło raczej tłoków a czesci w które musisz sie zaopatrzyc sa nastepujace:
- pasek rozrzadu
- rolka napinajaca pasek
- oszczelka pod głowice i pokrywe zaworów
- zawory w zaleznosci ile sztuk zgieło i prowadnice zaworów
- oszczelniacze zaworów
Jak bedzesz juz miał głowice na wierzchu i na zaworach beda duze luzy to wymien wszystkie prowadnice
Aby sprawdzic czy ci pekł pasek odkrec górna czesc obudowy plastikowej od rozrzadu i zobaczysz czy jest cały czy walniety a moze tak byc ze bedzie cały tylko ze sie z niego zeby posypały ze starosci
- pasek rozrzadu
- rolka napinajaca pasek
- oszczelka pod głowice i pokrywe zaworów
- zawory w zaleznosci ile sztuk zgieło i prowadnice zaworów
- oszczelniacze zaworów
Jak bedzesz juz miał głowice na wierzchu i na zaworach beda duze luzy to wymien wszystkie prowadnice
Aby sprawdzic czy ci pekł pasek odkrec górna czesc obudowy plastikowej od rozrzadu i zobaczysz czy jest cały czy walniety a moze tak byc ze bedzie cały tylko ze sie z niego zeby posypały ze starosci
G R U P A L U B E L S K A
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Jeśli jest na tyle luźny, żeby koło mogło przekręcić się pod nim to niestety obojętnie ile. Jeśli silnik ma kolizyjny rozrząd to czy tak , czy inaczej przywali... Zależu od prędkości obrotowej i obciążenia jak pisał Bula88.Gitner pisze:jokero napisał/a:
a gdy peknie napinacz to skutki moga byc mniejsze ?? czy nie ma roznicy czy peknie pasek lub napinacz skutki sa takie same ??
Mnie nie pytaj, nie sprawdzalem.. ale wg mnie mniejsze.
Część zaworów może być skrzywionych, mogą być odbite na tłokach ślady po zderzeniu...
Rozkręć i się okaże jakie są straty.
Pozdrawiam.
Witam kilka razy robiłem takie silniki u poprzedniego pracodawcy i z reguły jak na wolnych obrotach pęka pasek to na dwóch cylindrach będziesz miał podstemplowane tłoki i krzywe zawory lecz jak(Jokero) pisałeś wcześnie że coś stukało i odpaliłeś aby ojciec posłuchał i doradził to znaczy że wszystkie tłoki będą podstemplowane i zawory mogą też być do wymiany .
Na tych tłokach co zablokowało silnik zawory masz szmelc a tłoki mogły nie popękać
Jak będziesz robić Głowice nie oszczędzaj na niczym mianowicie:
- Prowadnice
- For komory jak popękane bo czasem kawałki odpadają i na cylinder a tam się uciera pomiędzy tłokiem a cylindrem
- uszczelniacze
- zawory
- szczelność
- planowanie głowicy
Jak by nie patrzeć głowica to prawie serce silnika bo steruje rytmem jego pracy.
Tak na marginesie to nie polecam używek z giełdy bo kto wie co tam siedzi w nich
Połasić się na tanie koszta a potem dopłacać do niej niema sensu.
Tyle ci mogę doradzić a co do kosztów to wodzu jeździł po klamoty.
Na tych tłokach co zablokowało silnik zawory masz szmelc a tłoki mogły nie popękać
Jak będziesz robić Głowice nie oszczędzaj na niczym mianowicie:
- Prowadnice
- For komory jak popękane bo czasem kawałki odpadają i na cylinder a tam się uciera pomiędzy tłokiem a cylindrem
- uszczelniacze
- zawory
- szczelność
- planowanie głowicy
Jak by nie patrzeć głowica to prawie serce silnika bo steruje rytmem jego pracy.
Tak na marginesie to nie polecam używek z giełdy bo kto wie co tam siedzi w nich
Połasić się na tanie koszta a potem dopłacać do niej niema sensu.
Tyle ci mogę doradzić a co do kosztów to wodzu jeździł po klamoty.
dopiero w srode bede miał okazje rozebrac go musze go pierw docholowac do garazu az boje sie tam zagladac jak juz bede cos wiedział to sie podziele informacjami co sie stało
narazie bardzo wam dziekuje za spomoc wiem na co moge sie szykowac mam jednak nadzieje ze cos tam dało sie uratowac
goraco pozdrawiam
narazie bardzo wam dziekuje za spomoc wiem na co moge sie szykowac mam jednak nadzieje ze cos tam dało sie uratowac
goraco pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości