[MK4] Wymiana paska rozrzadu - po ilu kilometrach?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt cze 02, 2006 23:43

LeszekKaczmarek pisze:Bez napinacza, z paskiem i robocizną zapłaciłem 140 zł.
No tak, ale Mk2, a Mk4 to dwie generacje w przod...



Awatar użytkownika
djpatrol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt maja 30, 2006 21:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: djpatrol » pt cze 02, 2006 23:51

Serwis przewiduje wymiane co 60tkm i tego przestrzegam .Mam diesla tam nie sa z tym zarty z reszta to nie sa az takie wielkie koszta z wymiana paska.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob cze 03, 2006 00:00

djpatrol pisze:Serwis przewiduje wymiane co 60tkm i tego przestrzegam
Tak ?? Jaki masz sinik (kod) ??
djpatrol pisze:Mam diesla tam nie sa z tym zarty z reszta to nie sa az takie wielkie koszta z wymiana paska.
Jakie by nie byly, nie ma co byc nadgorliwym...



Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » pn lis 27, 2006 21:51

inek01 pisze:Wpisz co treba i przebieg (niby) 75000 (mil)/120...km
Zobaczysz co Cie czekac powinno przy nastepnym przegladzie..
M. in. wymiana paska rozrzadu (80000 mil/ 128000km)
Timing Belt - replace - znaczy wymiana paska rozrzadu?


:-)

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lis 27, 2006 23:48

Siwy z ... pisze:Timing Belt - replace - znaczy wymiana paska rozrzadu?
Tak



Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » wt lis 28, 2006 00:04

inek01 pisze:
Siwy z ... pisze:Timing Belt - replace - znaczy wymiana paska rozrzadu?
Tak
Nic nie kumam... u mnie w ksiazce serwisowej od VW jest napisane, ze czterocylindrowe osobowki na "pompkach" maja miec wymieniane paski co 90 tys. km... a na tej stronie jest ta wymiana przewidziana po "przeszlo" 120 tys. km.
Ludzie litosci :panna:


:-)

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » wt lis 28, 2006 00:06

inek01 pisze:djpatrol napisał/a:
Serwis przewiduje wymiane co 60tkm i tego przestrzegam

Tak ?? Jaki masz sinik (kod) ??
No właśnie u kogo tanio u tego tanio, u mnie są chyba 4 rolki + pasek + wymiana mnie wyszło prawie 800 zł :/
Jak dla mnie to nie jest tanio.
Pamiętam tylko że 250 za robicizne a reszta to części.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 28, 2006 00:12

Siwy z ... pisze:Nic nie kumam... u mnie w ksiazce serwisowej od VW jest napisane
Chodzi Ci o Serviceplan, czy ksiazke obslugi i naprawy jakiegostam wydawnictwa ? Pytam, bo roznie ludzie nazywaja tego typu literature...

[ Dodano: Pon Lis 27, 2006 23:14 ]
Siwy z ... pisze: "przeszlo" 120 tys. km.
120. Wychodzi przeszlo, bo zaokraglone jest zeby w milach ladniej wygladalo...



robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

Post autor: robert24 » wt lis 28, 2006 19:42

Jeżeli masz silnik na pompkach to nie baw się w wymianę za 500 zł. (tyle kosztuje może u kowala). W serwisie VW to jakieś 1800 zł. Ja wymieniałem w dobrym serwisie BOSCHA i byłem troche w strachu i oni też jak mi powiedzieli że to ich drugi rozrząd na pompkach - trzeba pamiętać że to dosyć nowe silniki i warsztaty dopiero uczą się tej wymiany (choćby dlatego ze na rozrządzie nie pracuje pompa).

Wymiana co 90 tys/km - na tyle dostajesz gwarancje i w serwisie VW chyba też.

Koszt to 1000 zł. w tym 200 zł. robocizna no a u ciebie będzie troche taniej .


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 28, 2006 20:27

robert24 pisze:Wymiana co 90 tys/km - na tyle dostajesz gwarancje i w serwisie VW chyba też.
W TDI do 2001, w 2002 - 120kkm



Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » wt lis 28, 2006 21:22

inek01 pisze:Chodzi Ci o Serviceplan, czy ksiazke obslugi i naprawy jakiegostam wydawnictwa ? Pytam, bo roznie ludzie nazywaja tego typu literature...
Serviceplan - "dowod osobisty" wydawany przez VW przy "urodzeniu". To co otrzymuje wlasciciel auta przy odbiorze fury z fabryki.
Jak trzeba to wrzuce skana... nie chce mi sie za bardzo schodzic do samochodu.
:pub:

[ Dodano: 28 Lis 2006 20:27 ]
robert24 pisze:Jeżeli masz silnik na pompkach to nie baw się w wymianę za 500 zł. (tyle kosztuje może u kowala).
A u kolesia w garazu, ktory na codzien robi to w pracy... a "klamoty" potrzebne do tej calej "operacji" przytarga z robotki?


:-)

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 28, 2006 21:31

Siwy z ... pisze:Jak trzeba to wrzuce skana... nie chce mi sie za bardzo schodzic do samochodu.
Nie trzeba, wierze na slowo. Trudo powiedziec dlaczego u Ciebie jest 90kkm :-k



Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » wt lis 28, 2006 21:49

inek01 pisze:
Siwy z ... pisze:Jak trzeba to wrzuce skana... nie chce mi sie za bardzo schodzic do samochodu.
Nie trzeba, wierze na slowo. Trudo powiedziec dlaczego u Ciebie jest 90kkm :-k
Tez tego nie kumam. Jestem z zawodu technikiem budowlanym pracujacym jako kreslarz w pracowni.... takze moje pojecie na te tematy jest "dazace" do zera.
... ale czytac jeszcze potrafie. :pub:


:-)

robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

Post autor: robert24 » wt lis 28, 2006 23:15

Siwy z ... pisze:Jeżeli masz silnik na pompkach to nie baw się w wymianę za 500 zł. (tyle kosztuje może u kowala).


A u kolesia w garazu, ktory na codzien robi to w pracy... a "klamoty" potrzebne do tej calej "operacji" przytarga z robotki?
Jak zrobi to za darmo no i może jak przyniesie coś jeszcze z roboty do kapletu rozrządu, chyba że chcesz uspokoić swoje sumienie (kąplet cząści min. 600 zł.)


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości