Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » wt lis 07, 2006 14:30
napisaliscie o tych dobrych paliwach ze az pojechalem sobie specjalnie na BP zatankowac troche diesel ultimate;PP:P:P:P:P:P buhahah ciekawe czy bedzie jakas roznica;P
-
niziok
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
- Silnik: cayc
-
Kontakt:
Post
autor: niziok » wt lis 07, 2006 22:20
co się dziwicie... ON z porządnych stacji zawiera więcej uszlachetniaczy i dodatków... dlatego lepiej pali
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » śr lis 08, 2006 00:55
Znalazłm przyczyne niepalenia mojego auta.
Przestawiony kont wtrysku spowodowany ścięciem klina na wale korbowym.
Niestety wyrobiony klin wymaga regeneracji , trudno powiedziec jle to bedzie kosztowało. Mechanik ma sprubować spiłować wał bez wyciagania go.
Najpierw trzeba zmierzyć bicie koła czujnikiem zegarowym z podstawką magnetyczną następnie pilnikiem spiłować czoło wałka.
Mam nadzieję że operacja się powiedzie.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
kamilecek
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz lis 05, 2006 13:10
- Lokalizacja: kielce
-
Kontakt:
Post
autor: kamilecek » czw lis 09, 2006 22:15
witam! koledzy ja mam problem z odpalaniem cieplego silnik a w MK4 1.9TDI. jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???
-
RALFI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
- Lokalizacja: W-WA
Post
autor: RALFI » pt lis 10, 2006 08:55
kamilecek pisze:witam! koledzy ja mam problem z odpalaniem cieplego silnik a w MK4 1.9TDI. jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???
Słyszałem ze moze to być problem z czujnikiem temp. paliwa w pompie paliwowej, podobne objawy miał kolega i to był powód. Pozdrawiam
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pt lis 10, 2006 09:41
kamilecek pisze:jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???
fabryczne mapy wtrysku oszczędzające koło 2 - masowe
- zbyt mała dawka paliwa
wyciągnij wtyczkę od czujnika temp płynu chłodzącego na gorącym silniku i spróbuj zapalić... jeśli zagada od razu to znaczy ze to jest to...
-
Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontakt:
Post
autor: Gobo90 » wt lis 21, 2006 16:24
hehe nie no bez przesady
dodam że w tym samy sklepie za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
-
inek01
- Lord GTI
- Posty: 3686
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
- Lokalizacja: Ciechanów
Post
autor: inek01 » wt lis 21, 2006 16:28
Gobo90 pisze:dodam że w tym samy sklepie za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
Cos podejrzany ten sklep
-
Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Grzesiekk1982 » wt lis 21, 2006 17:05
Gobo90 pisze:Na kostce pisze made in germany a typ do nas z ceną... 12 zł
Gobo90 pisze:oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
inek01 pisze:Cos podejrzany ten sklep
Z ciężarówki "wypadły" gdy niemiecki szofer spal
Pozdrawiam
-
Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
-
Kontakt:
Post
autor: Gobo90 » wt lis 21, 2006 18:46
raczej nie.. to dość duży sklep.. i popularny..
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » wt lis 21, 2006 21:21
Gobo90 pisze:popularny..
No i może dlatego ma dobre ceny w hurcie i tanio sprzedaja
GOBO cieszę się razem z Toba że zrobiłeś w końcu Golferka.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » wt lis 21, 2006 21:35
Gobo90 pisze:za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
ja patrzyłem na Intercarsie cos koło 37 PLN kosztuje Bosch
-
RobertP
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2799
- Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
- Lokalizacja: Ostróda
Post
autor: RobertP » pt lis 24, 2006 19:59
Gobo90 pisze:raczej nie.. to dość duży sklep.. i popularny..
ale pewnie tylko nocny
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
-
kamilecek
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz lis 05, 2006 13:10
- Lokalizacja: kielce
-
Kontakt:
Post
autor: kamilecek » pn lis 27, 2006 19:06
Witam kolegow! mam taki problem z odpalaniem golfika MK4 1.9TDI 90KM. jak jest zimny to pali pieknie na dotyk!! jak sie zagrzeje to juz lipa i trzeba dlugo kreciec! bylem na komputerze z samochodem i nic nie dalo to, byl regulowany kat wtrysku ale nic to nie dalo,wymienilem filtr paliwa. samochod ma nastukane 230tys km.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości