[MK4] Co to za silnik MK4 ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[MK4] Co to za silnik MK4 ASV

Post autor: Per » ndz lis 26, 2006 12:45

Witam
Co to za silnik ASV MK4, sądze że na pompowtrysku i turbinie ze zmienną geometrią. :smoke:
Ostatnio zmieniony czw lis 30, 2006 18:25 przez Per, łącznie zmieniany 2 razy.


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz lis 26, 2006 13:10

81 kW, wg tego co mam, jest raczej ze zwykłą pompą rozdzielaczową, elektronicznie sterowaną i wtryskiem bezpośrednim.
Daj w temacie MK4, bo wywalą.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 26, 2006 14:01

Per pisze:pompowtrysku i turbinie ze zmienną geometrią
nie pompowtrysk, pompa rotacyjna, 110 koni, turbina ze zmienna geometria i ogolnie dobry silniczek :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » pn lis 27, 2006 17:11

Witam

Zgadza sie silnik z centralna pompa. Turbina posiada zmienna geometrie.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » czw lis 30, 2006 18:34

Panowie a MK4 ARL TDI 150KM jest napewno na pompowtrysku,
czy taki silnik jest lepszy np.od AFN MK3 110KM nie chodzi mi o osiągi bo napewno MK4 jest lepsze ale np. o żywotność, spalanie, chiptuning.
Jaki są ceny za granicy BElgia Holadia luksemburg włochy, lekko uszkodzony też może być pytam bo mam zamiar wybrać się lawetą jak troche kasy uzbieram tak na maj planuje wyjazd
będe wdzięczny
soory za brak MK4 w temacie ale zreką na sercu zrobiłem to 100 % nieswiadomie

[ Dodano: Czw Lis 30, 2006 17:38 ]
MAM nadzieję że nie uraziłem posiadaczy MK4 AFN mówiącMK4 lepsze
mam MK3 1Y(siostra1Z), a AFN czy 1ZMK3 to super autka.
Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 13:56 przez Per, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw lis 30, 2006 20:02

Tym pewnie uraziles posiadaczy AFN...
Per pisze:AFN MK3 90KM



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » czw lis 30, 2006 20:48

hehe no właśnie AFN ma 110 kucy ;) 1Z ma 90 ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 30, 2006 21:18

AFN, AHF i ASV to silniki 110km na pompie - wymieniłem je od najstarszego do najnowszego

najnowszy to ASV ma największe ciśnienie wtryskiwaczy i turbine taka jak w silniku 105km PD o oznaczeniu ATD (ten silnik robie sie sofetm na 140km)

ARL to jeden z mocniejszych 1.9 TDI 150km w serii - mocniejszy jest tylko BPX (seat cupra) który ma 163 km w serii - jest to seryjnie najmocniejsze 1.9 TDI

na pompowtryskach były jeszcze wersje

105 km np ATD
115 km np AJM
130 km ASZ



Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt gru 01, 2006 13:58

inek01 pisze:Tym pewnie uraziles posiadaczy AFN...
Per pisze:AFN MK3 90KM
Już zmieniam ale błąd cholera no pewno że MK3 AFN to 110 KM

[ Dodano: Pią Gru 01, 2006 13:10 ]
cowboy maż może jakieś schematy takich pompowtrysków, jak są zbudowane
słyszałem że są strasznie wrażliwe na jakość oleju napędowego
co wytrzyma dłużej pompa rozdzielczowa np. silnik w mk3 AAZ Boscha VE 4/9 czy pompowtrysk w obliczu przebiegu
Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 17:45 przez Per, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt gru 01, 2006 16:59

Per pisze:Już zmieniam ale błąd cholera no pewno że MK3 AFN to 110 km
km - kilometr, KM kon mechaniczny ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt gru 01, 2006 17:29

Per pisze:cowboy maż może jakieś schematy takich pompowtrysków, jak są zbudowane
wykład mastersa chyba zaspokoi Twoją ciekawość :)

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=93



Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » pt gru 01, 2006 17:48

cowboy pisze:AFN, AHF i ASV to silniki 110km na pompie - wymieniłem je od najstarszego do najnowszego
najnowszy to ASV ma największe ciśnienie wtryskiwaczy i turbine taka jak w silniku 105km PD o oznaczeniu ATD (ten silnik robie sie sofetm na 140km)
ARL to jeden z mocniejszych 1.9 TDI 150km w serii - mocniejszy jest tylko BPX (seat cupra) który ma 163 km w serii - jest to seryjnie najmocniejsze 1.9 TDI
na pompowtryskach były jeszcze wersje
105 km np ATD
115 km np AJM
130 km ASZ
A co z AXR-em 74 kW ~100 KM ?


:-)

misiek824
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt wrz 16, 2005 18:46
Lokalizacja: KRAKOW

Post autor: misiek824 » pt gru 01, 2006 20:17

a co z silnikiem 1.9TDI AGR 90km? jaka ma turbine i cala reszte?? ogolnie dobry czy nie??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt gru 01, 2006 20:50

misiek824 pisze:co z silnikiem 1.9TDI AGR 90km? jaka ma turbine i cala reszte?? ogolnie dobry czy nie??
AGR to taki lepszy 1Z :)

zakładasz wtryski od ASV i softem pod 120 km można mieć... ale zdarzają sie tez takie oporne modele za 110 to max :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości