[MK3 1Z] Kat wtrysku Vag
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
[MK3 1Z] Kat wtrysku Vag
Witam i jak w temacie chcialby sie dowiedziec czy istnieje mozliwosc zmiany kata wtrysku przez Vag? posiadam od niedawna i jeszcze wszystkiego nie rozkminilem a vag pokazuje ustawienia 38 wiec jest to stanowczo za wczesnie.
Jeszcze takie pyt chcialem podniesc obr. biegu jalowego (w tej chwili 903obr/min) i w adaptacji
po zczytaniu i wprowadzeniu nowych wartosci np. 33000 i wcisnieciu save wartosci nie ulegaja zmianie, dodam ze jest to Full wersja vag 409.1
Pzdr
Jeszcze takie pyt chcialem podniesc obr. biegu jalowego (w tej chwili 903obr/min) i w adaptacji
po zczytaniu i wprowadzeniu nowych wartosci np. 33000 i wcisnieciu save wartosci nie ulegaja zmianie, dodam ze jest to Full wersja vag 409.1
Pzdr
Ostatnio zmieniony ndz lis 26, 2006 15:12 przez moto_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.
witam!
parametr 38 mozna przyjac za dobry jestli odczyt z pozycji 9 kanalu 0 czyli temp paliwa jest w okolicy 170, ale przypuszczam ze u ciebie pozycja 9 jest na pewno nizsza co wskazywalo by ze masz za pozno ustawiony kat wtrysku, napisz jaki masz odczyc 9 pozycji, co do obrotow to moge sie mylic ale te obroty sa w normie, dlaczego chcesz zwiekszyc?
jesli co do czegos sie myle to poprawcie
parametr 38 mozna przyjac za dobry jestli odczyt z pozycji 9 kanalu 0 czyli temp paliwa jest w okolicy 170, ale przypuszczam ze u ciebie pozycja 9 jest na pewno nizsza co wskazywalo by ze masz za pozno ustawiony kat wtrysku, napisz jaki masz odczyc 9 pozycji, co do obrotow to moge sie mylic ale te obroty sa w normie, dlaczego chcesz zwiekszyc?
jesli co do czegos sie myle to poprawcie
Pozdrawiam Bizak
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
zeus1, zobacz tutaj to jest widok programu, znajdziesz ta funkcje w SILNIK/NASTAWY/KANAL 0 i tam w lewym dolnym rogu programu bedziesz mial TDI TIMING
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
wykres pokaze czy jest ok czy ewentualnie troche przestawiony
moto_psycho, odpal u siebie ta funkcje i bedziesz widzial czy jest ok czy nie, temp silnika musi byc ok 90 tzn silnik rozgrzany.
http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
wykres pokaze czy jest ok czy ewentualnie troche przestawiony
moto_psycho, odpal u siebie ta funkcje i bedziesz widzial czy jest ok czy nie, temp silnika musi byc ok 90 tzn silnik rozgrzany.
Pozdrawiam Bizak
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
kat wtrysku ustawia sie (nawet na wlaczonym silniku) ruszajac pompa wtryskowa (wczesniej ja trzeba lekko odkrecic )
kat wtrysku sprawdza sie, (po rozgrzaniu do min 80 st) poprzez TDI TIMING. macie 3 linie
czerwona niebieska i zielona , niebieska to optimum i przy rozgrzanym silniku jest to warosc ok 42
kat wtrysku sprawdza sie, (po rozgrzaniu do min 80 st) poprzez TDI TIMING. macie 3 linie
czerwona niebieska i zielona , niebieska to optimum i przy rozgrzanym silniku jest to warosc ok 42
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
O taka odpowiedz mi chodzilo THXAdamm pisze:kat wtrysku ustawia sie (nawet na wlaczonym silniku) ruszajac pompa wtryskowa (wczesniej ja trzeba lekko odkrecic )
Wczoraj jak sprawdzalem to z tego co mi sie wydaje punkt ustawienia lezal pomiedzy niebieska a czerwona linia z naciskiem na czerwona, dosc blisko. Niestety przez slaba baterie w kompie musialem kilkvkrotnie chodzic ladowac i bylo to dosc denerwujace.
ps. duzo roboty z tym obroceniem pompy? patrzylem w ksiazce "sam naprawiam" i nie bylo pokazane jak, ma moze ktos namiar na pomocne materialy?
dokladnie tylko wyznacznikiem nie jest nagrzanie silnika (oleju) tylko temperatura paliwa jesli bedziesz katowal auto to silnik bedzie mial temp 90stopni ale paliwo bedzie bardzo cieple, jesli rozgrzejesz go powoli i w momencie gdy temp silnika dojdzie do 90 stopni to paliwo nie bedzie tak rozgrzane jak w przypadku katowania, no i to wartosc kata wtrysku bedzie inna tzn zalezna od temp paliwa, dlatego do dobrego ustawienia kata wtrysku obowiazkowy jest ten wykres TDI TIMINGAdamm pisze:kat wtrysku ustawia sie (nawet na wlaczonym silniku) ruszajac pompa wtryskowa (wczesniej ja trzeba lekko odkrecic )
kat wtrysku sprawdza sie, (po rozgrzaniu do min 80 st) poprzez TDI TIMING. macie 3 linie
czerwona niebieska i zielona , niebieska to optimum i przy rozgrzanym silniku jest to warosc ok 42
Pozdrawiam Bizak
[MK3 1Z] Kat wtrysku Vag
sorki przepraszam że nie na temat może ale problem z silnikiem chyba mam, po diagnozie pompowtrysków w mk4 ASZ pokaywało że trzy pompowtryski mają odczyty od 17-19 a jeden ma 39 i co już jest fest źle? może mi głowice rozwalić czy częsty to problem i miej poważny?Silnik pracuje normalnie.Czy wymiana ringów, uszczelek na pompo wtryskach pomogła by?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości