[MK3 1.9D] Gaśnie bez powodu - pomocy!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

m@rtinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lis 21, 2006 12:08
Lokalizacja: Warszawa

[MK3 1.9D] Gaśnie bez powodu - pomocy!!!

Post autor: m@rtinez » wt lis 21, 2006 12:11

Witam, mam problem z golfiną, 19 w dieslu - bez turbo. Silnik gaśnie bez żadnego powodu podczas jazdy, na niskich i na wysokich obrotach - nie wiem co się z nim dzieje. Jeżdzę na vervie, filtry po wymianie - błagam, pomocy!!!
Ostatnio zmieniony śr lis 22, 2006 20:40 przez m@rtinez, łącznie zmieniany 1 raz.



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » wt lis 21, 2006 12:47

Najprawdopodobniej wina ustawienia kąta wtrysku. A przy jakich wartościach obrotów ci gaśnie?



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: MKIII D - gaśnie bez powodu - pomocy!!!

Post autor: RobertP » wt lis 21, 2006 12:52

m@rtinez pisze:Silnik gaśnie bez żadnego powodu podczas jazdy, na niskich i na wysokich obrotach
nie dostaje paliwa, chyba przestawiony rozrząd albo coś z pompą ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

m@rtinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lis 21, 2006 12:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: m@rtinez » wt lis 21, 2006 12:52

różnie - czasami jak stoję na światłach, czasami jak jadę przy 2000 rpm... Na prawdę próbowałem znaleźć jakąś zależność, ale niestety nie udało mi się.

Czasami mam głupie uczucie, że jak pada deszcz, gaśnie częściej:-)

Chodzi o to, że po zgaśnięciu potrzebuje około pół minuty na ponowne odpalenie silnika - wcześniej tylko się dławi.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lis 21, 2006 15:17

Ktory to rok auta? Moze immo masz i juz siada?

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

m@rtinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lis 21, 2006 12:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: m@rtinez » wt lis 21, 2006 15:41

1994 - nawet nie wiedziałem że to ma jakiś związek - możesz to dokładniej opisać?



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » wt lis 21, 2006 16:18

m@rtinez pisze:1994 - nawet nie wiedziałem że to ma jakiś związek - możesz to dokładniej opisać?
w tym roku jeszcze chyba nie bylo immo



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 21, 2006 16:26

Bula88 pisze:w tym roku jeszcze chyba nie bylo immo
Bylo. Od stycznia za doplata, a od pazdziernika seryjnie czy jakos tak...

Teraz tylko pytanie: Czy transponder immo musi byc caly czas przy petli, czy tylko do odpalenia ? :-k



m@rtinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lis 21, 2006 12:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: m@rtinez » wt lis 21, 2006 16:26

No właśnie też mi się tak zdaj...
Mechanik powiedział, że to może być spowodowane złym działaniem regulatora w pompie paliwowej... Czy tak może być?

[ Dodano: 22 Lis 2006 11:56 ]
Odebrałem wczoraj wieczorem golfa od pompiarza, powiedział, że z pompą wszystko jest ok, zregenerował ją i pracuje prawidłowo, ale samochód dalej gaśnie... Mówi, że to coś z elektroniką i ewentualnie może mi go połączyć "na krótko" - ale to przecież prowizorka. Pomocy?!?



zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » śr lis 22, 2006 20:34

Moze to nieistotne ale zobacz czy masz pecherzyki powietrza w wezyku paliwa.Moze nieszczelosc albo filtr paliwa zamulony.Mi sie tak w zimie zrobilo w 1Y.Filtr caly w "kluskach"...


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

Frodo_11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 17, 2006 09:07
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Post autor: Frodo_11 » śr lis 22, 2006 21:28

a może to wina elektrozaworu "stop" (N109 o ile pamiętam) który jest odpowiedzialny za gaszenie silnika?



Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Post autor: yaroz » czw lis 23, 2006 11:05

Sprawdz kabelek chyba elektro zaworu?? nie jestem pewien ten taki krotki co dochodzi do pompy.U rodzicow w 1.9d bylo to samo.Kabelek byl w srodku dlugosci lutowany i sie przerwal i tez gasnal za kazdym razem.Tez szukalem przycyzny wszedzie a to taka mala *#cenzura#* byla.


Obrazek
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm :satan:
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM

m@rtinez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lis 21, 2006 12:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: m@rtinez » wt lis 28, 2006 15:44

ok, sprawdzę elektrozawór... Pompiarz coś porobił, zregenerował pompę ale powiedział, że i tak mu zgasł - i że nie jest w stanie nic więcej zrobić i że to problem z elektryką. Skoro ten kabelek jest na widoku sam sprawdzę czy to może być to... Ktoś ma jeszcze jakieś inne sugestie? Bo przestaję uwielbiać moje auto:-(



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lis 29, 2006 11:59

m@rtinez, sprawdz ten kabelek od elektrozaworu. Ja kiedyś tak miałem, że nie wiem jak główna masa na silniku się odkręciła i gasł w czasie jazdy,kiedy chciał.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości