[MK3 TDI] Wtryski wymieniac czy regenerowac?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcin_sx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 21:11
Lokalizacja: Lublin

[MK3 TDI] Wtryski wymieniac czy regenerowac?

Post autor: marcin_sx » ndz lis 19, 2006 21:23

proszę o pomoc czy wtryski w 1,9 tdi 96' 90KM mozna regenerować czy wymienia się je, różni fachowcy róznie doradzają
Ostatnio zmieniony ndz lis 19, 2006 23:38 przez marcin_sx, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdrawiam

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz lis 19, 2006 21:59

nie radze ich reanimowac. Kase sie wyda a efekt raczej bedzie mizerny. lepiej kupic nowki np od 110KM lub jakies pewne uzywki. Nowki na allegro mozna za ok 900-1000zl wyrwac a nie dosc ze posmigaja sporo to jeszcze pare KM w gifcie mozna dostac.

P.S Jak bys jednak chcial taniej to mam sprawne uzywane wtryski od AFN 110KM


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
niziok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
Silnik: cayc
Kontakt:

Post autor: niziok » ndz lis 19, 2006 22:31

regeneracja i wymiana samych koncówek jest raczej niepolecana... bo nic nie gwarantuje.
lepiej kupić nowe...od 1Z... ok 700zł, chyba ze chcesz zwiększyć moc silniczka to wtedy kup od AFN-a, koszt ok 800zł (ale wtedy będzie ciut większe spalanie i ciut głośniejsza praca...za to coś koło 100KM)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lis 19, 2006 22:37

niziok pisze:regeneracja i wymiana samych koncówek jest raczej niepolecana... bo nic nie gwarantuje.
lepiej kupić nowe...od 1Z... ok 700zł, chyba ze chcesz zwiększyć moc silniczka to wtedy kup od AFN-a, koszt ok 800zł (ale wtedy będzie ciut większe spalanie i ciut głośniejsza praca...za to coś koło 100KM)
wcale nie powinno wzrosnac spalanie

najlepiej zainstalowac wtryski od ASV nowe kosztuja ok 900 i daja najlepszy przyrost mocy (dobra podstawa do tuningu)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
niziok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
Silnik: cayc
Kontakt:

Post autor: niziok » pn lis 20, 2006 17:35

spotkałem się z licznymi wypowiedziami użytkowników 1z z wtryskami od afn ze spalanie potrafiło im wzrosnąc przez to nawet do 1l/100km



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lis 20, 2006 19:57

mozna regenerowac, tyle ze to nieoplacalne - komplet do regeneracji kosztuje ok 300pln/wtrysk - za mniejsze pieniadze dostaniesz nowki ASV


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Michall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 20, 2006 21:13
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Michall » pn lis 20, 2006 20:53

Mój tata regenerował wtryskiwacze w Reno Premium ( ciągnik siodowy) było dobrze do jakiś 20 tyś a potem to samo zaczeły podlewać i jego szew wnerwił się i kupił nowe i do tej pory jest spokój.
Więc ci polecam kupno nowych tak jak ci inni koledzy polecają, nowe będą ustawione fabrycznie a co do wtryskiwaczy czy od 1Z czy od AFN to twój wybór. Moim zdaniem nowe do 1Z silnika też będą dobrze śmigać.
Pozdr



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lis 20, 2006 22:04

tu masz porównanie nowych do silnika 1 zWtryskiwacz
BOSCH nr czesci 0 432 193 829
opis : BOSCH wtryskiwacz kpl. Ford,Seat,VW 1.9TDI 66kw
93-
Ograniczenia Ciśnienie początkowe [bar]: 190
Wtryskiwacz: wtryskiwacz 2-sprężynowy
Wtryskiwacz: z czujnikiem położenia iglicy
TECDOC-Nr silnika: 4961
TECDOC-Nr silnika: 4990
cena(nowy) ok 800zł(intercars)
do afn niestety nie znalazłem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości