Witam wszystkich, czytałem sporo waszych postów i muszę przyznać że teraz mój 1V (mam silnik od golfiaka w audiczce, niestety jak kupowaloem nie wiedzialem że to taki muł) aż się prosi żeby coś z nim zrobić, atualnie akcja intercooler w toku interek już zakupiony i teraz mam pytanko o mocowanie - widziałem że wszyscy dążą do tego żeby inter był przed chłodnicą na przedzie, zeby miał nawiewik i teraz moje pytanko - czy inter nie będzie się grzał od chłodnicy i tym samym tracił swoich właściwości? przecież chłodnica potrafi naprawdę nieźle się rozgrzać?
pytanko nr dwa - (jest na forum tylko dla AFN) - w którym miejscu podłącza się wskaźnik ciśnienia doładowania (też juz zakupioony , jeszcze zbieram na pompę z grzybkiem:D ), czy dobrze skumałem ze trzeba się wpiąć właśnie w ten wąż od intera? bo po przeczytaniu tych wszystkich postów to się zawinąłem...
Wydech - seryjnie miałem 1.6D, teraz 1.6 TD 1V, czy należy coś skombinować z wydechem?
i ostatnie....
chłopaki zaje**** foum, naprawdę ciężko znaleść gdziekolwiek tak dobre opisy do diesl'a, pozdrówki
[MK2 TD] Pytanie o intercooler / wydech
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2 TD] Pytanie o intercooler / wydech
Ostatnio zmieniony ndz lis 19, 2006 23:44 przez Bocio, łącznie zmieniany 1 raz.
ta zwyklutki 1.6 diesel na 4biegowej skrzyni sorki na gadu nie moge bo jakiś pierd**** wirus mi się sciągnał i ludzie nie widzą co piszę... :/
jak coś wal tu lub na maila kuba.gda@wp.pl
pzdr
jak coś wal tu lub na maila kuba.gda@wp.pl
pzdr
intercooler powinien byc z przodu , wtedy spelni swoja funkcje w wiekszym zakresie...
to ze chlodnica plynu chlodniczego nagrzewa IC od tylu to nie ma to zadnego znaczenia , poniewaz powietrze "pchane" przez turbine najczesciej jest duzo cieplejsze niz chlodnica plynu chlodzacego....
IC schladza powitrze doladowujace ..... ale nie do przesady, nie sugerowac sie slowem COOLer zbyt doslownie..
to ze chlodnica plynu chlodniczego nagrzewa IC od tylu to nie ma to zadnego znaczenia , poniewaz powietrze "pchane" przez turbine najczesciej jest duzo cieplejsze niz chlodnica plynu chlodzacego....
IC schladza powitrze doladowujace ..... ale nie do przesady, nie sugerowac sie slowem COOLer zbyt doslownie..
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
IC ma być przed chłodnicą, a cieplejsze powietrze jest za nią. więc nie ma problemu
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości