[Mk3 TDI] Po wymianie silnika brak mocy!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

przemek.le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 14:48
Lokalizacja: slask

[Mk3 TDI] Po wymianie silnika brak mocy!!!

Post autor: przemek.le » ndz lis 12, 2006 10:28

Witam

Po wymianie silnika nie moge dojsc do ładu z tym motorem, próbowałem chyba juz wszystkiego, objawy sa takie ze nie wkręca sie na obroty,
sprawdzałem juz
przepływke
zawór N75
katalizator
turbina ładuje na postoju widac po rurach ale podczas jazdy jakby jej nie było
wymieniłem silnik z ALE na 1Z osprzęt dałem swój pompa jest ta sama turbina troche sie różniła wiec zamieniłem kolektory w turbinie bo moje rury z IC nie pasowały
wiec mam pytanie czym sie tak dokładnie różnią te silniki moze wlasnie sterowaniem turbiny zastanawiam sie nad wlożeniem całej mojej nie zrobłem tego na począdku bo mam na silnik gwarancje razem z turbo
dla porównania mam jeszcze golfa z 1Y czyli zwykły diesel i osiągi mam prawie te same
Wiem ze jest duzo postów o braku mocy ale nic nie znalazlem dotyczące mojego przypadku
Może cos mam ze sterowaniem jutro mam trase okolo 1000km wiec wolno bedzie wolno ale w poniedziałek podlaczam vaga i sprawdze go na dynamicznej wkleje wyniki moze cos mi wywnioskujecie
Dodam ze turbine słychac
Ostatnio zmieniony ndz lis 12, 2006 12:47 przez przemek.le, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lis 12, 2006 10:50

przemek.le pisze:Dodam ze turbine słychac
Jak miałem dziure w przewodach idacych do intercoolera to też ładnie słyszałem turbinke. :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz lis 12, 2006 12:50

twardy pisze:Jak miałem dziure w przewodach idacych do intercoolera to też ładnie słyszałem turbinke. :wink:
He he to nie turbine slyszales a wlasnie powietrze idace ta dziura.. a gwizdze ladnie, tez znam to z autopsji.. Ja turbo slysze teraz jak kata wywalilem.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz lis 12, 2006 21:21

Gitner pisze:Ja turbo slysze teraz jak kata wywalilem.
U mnie też słychać :bigok:



przemek.le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 14:48
Lokalizacja: slask

Post autor: przemek.le » pn lis 13, 2006 17:49

o tak ale co to ma do mojego problemu rury mam szczelne i widac jak sie pompuja gdy na postoju zwiekszam obroty, wlasnie zrobilem nim dzisiaj 900 km i byla katastrofa samochod jechal tylko do 3tys i dalej juz lipa, ma ktos pojecie czym sie te silniki roznia moze turbina jest inaczej sterowana albo daje za malo paliwa z pompy z tego co mi kumpel mowil to nie dymi jak przyspieszam



Jutro robie dynamiczny i takie mam pytanie jakie mam kanaly ustawic do testu co mierzyc kompa mam i kabelek oraz program wiem ze mam ustawic kanaly
003
011
004
008
jakies jeszcze
dopiero z dynamicznym zacznam wiem ze na 3 biegu i od 1.5tys w gore tylko nie wiem na ile sie wkreci moze tylko do 3000tys
jakby co to jutro zalacze wyniki

[ Dodano: 13 Lis 2006 14:41 ]
wlasnie zrobilem dymaniczna i prosze o zinterpretowanie wynikow

[ Dodano: 13 Lis 2006 15:15 ]
jeszcze mam jedna mozliwosc i prosze o opinie moze mimo wszystko w pompie cos innego jest ja juz nie wiem wy cos rozni te silniki i nie pozwala sie na wkrecanie na obroty lub wtryski sa zatkane jak to sprawdzic
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » pn lis 13, 2006 18:57

przemek.le pisze:widac jak sie pompuja gdy na postoju zwiekszam obroty
To w którym miejscu jest wpięty intercooler ?? Pomiędzy turbinę a kolektor dolotowy ??

Pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

przemek.le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 14:48
Lokalizacja: slask

Post autor: przemek.le » pn lis 13, 2006 22:28

podpiecia wszstkie ok

a to sa popraione tabelki z vaga moze ktos to rozszyfruje
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt lis 14, 2006 21:30

turbina w silniku 1Z jest inaczej sterowana niż w innych TDI, ktoś to kiedyś pisał na forum że jak się chce zmienić turbo w 1Z to trzeba przerobić sterowanie



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 14, 2006 21:39

kupszczelisty pisze:turbina w silniku 1Z jest inaczej sterowana niż w innych TDI, ktoś to kiedyś pisał na forum że jak się chce zmienić turbo w 1Z to trzeba przerobić sterowanie
No wlasnie. Czy w ALE nie jest przypadkiem sterowana podcisnieniem tak jak w AFN ? :bajer:



przemek.le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 14:48
Lokalizacja: slask

Post autor: przemek.le » wt lis 14, 2006 22:55

na forum obd2 stwierdzili ze to raczej cos z ukladem paliwa bo uklad paliwa jest ok daje wystarczajace cisnienie do ukladu tam stawiaja na wstryski ze sa zatkane jeszcze temat sie ciagnie



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr lis 15, 2006 00:36

to wkreć wtryski ze starego silnika



przemek.le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 14:48
Lokalizacja: slask

Post autor: przemek.le » pt lis 17, 2006 00:03

wtryskow nie mam teraz pod reka, ale znajomy mechanik zajmie sie nim w srode ja juz nie mam sily dziasiaj przesiadlem sie do passata tez z 1Zem i pieknie calekiem sie zalamalem wprawdzie nie jest to kosmiczne przyspieszenie mocniejszymi juz latalem ale w porownaniu to ja mam woz drabiniasty z stara habeta, nie wiem gdzie konie mi sie podzialy pewnie sie gdzies pasia w okolicy na polu,



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt lis 17, 2006 20:46

inek01 pisze:
kupszczelisty pisze:turbina w silniku 1Z jest inaczej sterowana niż w innych TDI, ktoś to kiedyś pisał na forum że jak się chce zmienić turbo w 1Z to trzeba przerobić sterowanie
No wlasnie. Czy w ALE nie jest przypadkiem sterowana podcisnieniem tak jak w AFN ? :bajer:
wiesz..ja tez mam ALE i sterowanie było jak w 1Z..jak bede w domu to spojrze w twoje logi
moze coś znajde


www.vagtune.pl tel. 502730289

przemek.le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 14:48
Lokalizacja: slask

Post autor: przemek.le » śr gru 06, 2006 20:23

Temat zakończony golfik smiga az milo.

Dla zainteresowanych co sie dzialo:

Oddałem do diagnozy do warsztatu bo sam nie moglem sobie z nim poradzic tak jak mi ktos juz gdzies powiedzial jeszcze trzeba miec doświadczenie :(
Po kilku chwilach byla mala poprawka dawki czyli młoteczek i pukamy, ale to nic nie pomoglo i oddalem na cały dzien auto do wiekszego wglebienia sie w temat, skonczylo sie na naprawie komputera, wiec podobno nie wiem jak ale bylo jakies zwarcie i spalil sie tranzystor odpowiedzialny za cisnienie doladowania i auto było ciagle w trybie awaryjnym bledow nie wykazywal zadnych, mam nadzieje ze dobrze to pisze i czegos nie przekrecilem tak mi wytłumaczyli oraz nie bylo napiecia na regulatorze dawki ogólnie cos sie w elektronice sie sypło zapłacilem za to 300 zł ale teraz smiga az milo i w koncu mnie maluchy nie wyprzedają



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości