czy da sie wyregulowac czulosc pedala gazu tak zeby reagowal przy lekkim dotyku?
sterowanie jest chyba elektroniczne bo miekko pedal chodzi.
p.s. jak sie da to gdzie...
[MK3 1Z] regulacja czulosci pedalu gazu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 1Z] regulacja czulosci pedalu gazu
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: [MK3 1Z] regulacja czulosci pedalu gazu
da się wyregulować skok pedału gazu - jeśli przyglądniesz się mechanizmowi pedału - zobaczysz śrubkę plastikową (czasami biała czasami czarna) z metalową spinką zabezpieczającą przed obkręcaniem się ...olek256 pisze:czy da sie wyregulowac czulosc pedala gazu tak zeby reagowal przy lekkim dotyku?
sterowanie jest chyba elektroniczne bo miekko pedal chodzi.
p.s. jak sie da to gdzie...
kręcąc tą śrubką pedał gazu będzie się podnosił/opuszczał - dzięki temu możesz wyregulowac skok pedału - jeśli opuścisz go na dół - skok będzie krótki - gaz będzie szybciej otwierał się na 100%
leo..., wlasnie o to mi chodzilo ale....
czy to wplynie na to ze nie bede mial "martwego" naciskania pedalu gdzie obroty nie wskakuja szybko? chodzi mi o to zeby gaz wspolpracowal z obrotami nawet gdy go lekko nacisne...a co za tym idzie szybciej sie "zbieral", wchodzil na obroty w zakresie od 1000-1800.
ogolnie na poczatku myslalem ze da sie to ustawic przez VAG...
czy to wplynie na to ze nie bede mial "martwego" naciskania pedalu gdzie obroty nie wskakuja szybko? chodzi mi o to zeby gaz wspolpracowal z obrotami nawet gdy go lekko nacisne...a co za tym idzie szybciej sie "zbieral", wchodzil na obroty w zakresie od 1000-1800.
ogolnie na poczatku myslalem ze da sie to ustawic przez VAG...
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
wg twojego opisu wygląda tak jak by się potencjometr pedału wytarłolek256 pisze:leo..., wlasnie o to mi chodzilo ale....
czy to wplynie na to ze nie bede mial "martwego" naciskania pedalu gdzie obroty nie wskakuja szybko? chodzi mi o to zeby gaz wspolpracowal z obrotami nawet gdy go lekko nacisne...a co za tym idzie szybciej sie "zbieral", wchodzil na obroty w zakresie od 1000-1800.
ogolnie na poczatku myslalem ze da sie to ustawic przez VAG...
skracając skok pedału silnik powinien przechodzić ze stanu jałowego do max obr/min ... kręć - nic cię to nie kosztuje - a może okaże się że o to chodziło ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości