[MK3 TDI] Katalizator czy strumienica?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 TDI] Katalizator czy strumienica?
Witam
Zaistnialo podejzenie, ze wysypal mi sie katalizator. Nowy katalizator, od Bosha to kolo 900 zl.
W zwiazku z tym, chcialbym zapytac o nastepujace kwestie:
- czy zastapienie katalizatora strumeinica jest dobrym pomyslem?
- jak bedzie z przechodzeniem przez badania techniczne, jezeli idzie o mieszczenie sie w normach zawwartosci czegostam w spalinach?
Dzieki
Pozdrawiam
TomaszB
Zaistnialo podejzenie, ze wysypal mi sie katalizator. Nowy katalizator, od Bosha to kolo 900 zl.
W zwiazku z tym, chcialbym zapytac o nastepujace kwestie:
- czy zastapienie katalizatora strumeinica jest dobrym pomyslem?
- jak bedzie z przechodzeniem przez badania techniczne, jezeli idzie o mieszczenie sie w normach zawwartosci czegostam w spalinach?
Dzieki
Pozdrawiam
TomaszB
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
jesli wysypal ci sie katalizator to i tak masz spaliny tak jak bez niego wiec co za roznica czy wysypany kat czy strumienica. wstaw kawalek rurki i spokoj. jesli masz zdrowy silnik to nie boj sie badania spalin. moj ma ponad 200kkm przebiegu i pewnie z kata niewiele zostalo ale spaliny przeszedl bez problemu.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:56
- Lokalizacja: Kalety
- Kontakt:
Velthar pisze:Naczytałem się sporo o strumienicach w TDI i jest nie polecany
Ja miesiąc temu wywaliłem kata i wspawałem rurę i... zrób to samo Będziesz zadowolony.
Pozdro.
Dokładnie.
Jak wstawisz strumienice to ten chrakterystyczny dzwięk który jest powodowany przez znaczną pulsację ciśnień w układzie wydechowym szybko wykończy Twoją turbinę
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Tylko kawałek rurki. Mie wolno do silników z turbinami wstawiać strumienic. Najgorszy bedzie efekt dzwiękowy który Cie wykończy wewnątrz auta. TDIki maja wydech ciągły dlatego strumienice sie tu kompletnie nie nadają. Strumienice są tylko do wolnosacych silników. Kata wywal i nigdy nie wstawiaj. A turbawaka bedzie smigać i smigać.
Pozdro
ZC
Pozdro
ZC
arwam
Ja mam MK3 1,8 + lpg rocznik auta 97 i oznaczenie silnika ADZ i mam pytanie w silnikach ADZ gdzie znajduje sie sonda lambda ? przed katalizatorem czy za ? bo przy zamontowaniu strumienicy czy np rury ktora wygladem przypomina katalizator nie chcialbym uszkodzic sondy i miec potem problemy.. i nadal sie zastanawiam jakie jest najlepsze rozwiazanie czy strumienica czy rura przypominajaca katalizator ? i nie chcem potem miec problemow na przegladzie bo za miesiac musze jechac na przeglad... i chcem wkoncu pozbyc sie tego metalicznego glosu ktory wydobywa sie z katalizatora jakby w puszce cos latało...
Ja mam MK3 1,8 + lpg rocznik auta 97 i oznaczenie silnika ADZ i mam pytanie w silnikach ADZ gdzie znajduje sie sonda lambda ? przed katalizatorem czy za ? bo przy zamontowaniu strumienicy czy np rury ktora wygladem przypomina katalizator nie chcialbym uszkodzic sondy i miec potem problemy.. i nadal sie zastanawiam jakie jest najlepsze rozwiazanie czy strumienica czy rura przypominajaca katalizator ? i nie chcem potem miec problemow na przegladzie bo za miesiac musze jechac na przeglad... i chcem wkoncu pozbyc sie tego metalicznego glosu ktory wydobywa sie z katalizatora jakby w puszce cos latało...
Ostatnio zmieniony pt paź 02, 2009 23:40 przez Kamil877, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości