[mk3] montaz turbiny do SDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BanekX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw sie 31, 2006 16:43
Lokalizacja: Bolesławiec

[mk3] montaz turbiny do SDI

Post autor: BanekX » pn lis 13, 2006 13:22

Witam wlasnie przed chwila doszedlem do takiego drobnego wniosku. Silniki SDi powinny byc zazwyczaj mniej zakatowane niz TDi. Planuje zakup autka i mam pytanko: ile moze kosztowac zamontowanie turbinki do jakiegos SDi? Czy z turbinka bede mial silniczek identyczny jak w TDi? ew. czy da sie przerobic TD na TDi i ile by taki zabieg kosztowal?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn lis 13, 2006 14:08

Zazwyczaj silnik wytrzymuje dużo, mój ojciec na TAXI na silniku 1Z ma 680 tys km i nic nie robione nawet turbo choc na 10 tys km trzeba juz dolewac 1,5l oleju ale bryka jakby miał 200 tys km. Przeróbka SDI bedzie wiecej niz regeneracja Turbiny w TDI



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lis 13, 2006 16:11

nie warto bawic sie w koszty i rzezbe.sprzedaj sdi, kup tdi.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn lis 13, 2006 16:42

BanekX pisze:Planuje zakup
Całe szczęście, że najpierw zapytałeś :bajer: Inni kupują 1Y czy SDi 64 konne i po miesiący zadają pytania na forum- "czy on ma być taki mułowaty" albo "jak zwiększyć moc".
Pewnie, że lepiej dołożyć. Jeśli chcesz jezdzic dłuzej, to dodaj więcej i kup zadbany, serwisowany egzemplarz, nie jeżdzony po Polsce.
Ja w swoim od lutego wymieniłem TYLKO KOŃCÓWKĘ DRĄŻKA, przejechałem 16 tys km.
Oczywiście oleje, klocki, paski wymieniłęm (się wie).
Kupiłem od Niemca, mam niewytłuczone zawieszenie, opony wartości 426 zł sztuka i fabrycznie nowy wydech z 2 katalizarorami oryginalny VW. Od Polaka będze wytłuczony, z zapchanym katem i skrzypiącym wnętrzem (z moich obliczeń wynika, że statystycznie co 3 miesiąc zaczyna na naszych drogach, skrzypieć/tłuc się kolejny element wnętrza :P ). U nas niestety mało kogo stać na profesjonalny serwis (czytaj: nie w ASO, tylko w porządnym warsztacie), a drogi robią swoje.
Kupuj TDI od Niemca!
Pozdrawiam.



BanekX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw sie 31, 2006 16:43
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BanekX » pn lis 13, 2006 23:08

z 2 katalizarorami oryginalny VW
hehe ja bym to wycial pewnie i jakies czesci kupil do golfa:))

Ale tak serio moze jeszcze powiecie TD a TDI to duza roznica w mocy? nie jeste psychopata ktory nie potrafi sciagnac nogi z gazu ale jak jade jakas droga 80km/h a chce wyprzedzic TIRa albo co zgrozo 2 pod rzad na dosc kretych drogach (okolice Jeleniej Gory) to czy przypadkiem nie bede nazekal na zwykle TD i znow ryzykowal zycie swoje, auta i pasazerow przy wyprzedzaniu jak to ma miejsce dotychczas w jettcie 1,6 zaGAZowanej? moj tata ma renault megane 1,9dti (ok.97KM) i tam jak jade 90na godzine i kogos wyprzedzam to koncze manewr w kilka chwila majac na liczniku 140km/h. Podobny efekt tylko w golfie/vento/toledo tylko w TDI uda mi sue uzyskac?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 13, 2006 23:14

TDI od 90 KM w gore
(w MK3 byl 90 - 110)

TD 75 KM


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

BanekX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: czw sie 31, 2006 16:43
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BanekX » pn lis 13, 2006 23:25

wiem wiem:) dane katologowe znam:)) ale jak to sie przeklada do jazdy autem z okolo 200tysiecy km przebiegu? Czy takim zwyklym TD da sie spokojnie wyprzedzac? Czy jednak troche mulaste jest? czy pod gorki trzeba redukowac biegi albo wciskac gaz w podloge? moze ma ktos porownanie MK3 75KM, ASTRY 83KM i MK3 90KM?? Nie bede ukrywac ze i nad Oplem sie zastanawiam ASTRA 1,7 TDI (isuzu) albo Corsa 1,5(TD). Ogolnie ktorko mowiac chce zakupic sobie Diesla z Turbinka najlepiej bo lube sluchac jak sobie pogwizduje:))) A na benzynke z turbinka mnie nie stac;) no chyba ze daichatsu 1.0 turbo;))) ale Diesel to Diesel:) Latwiej naprawic, zadziej sie psuje i zawsze wiadomo ile spali.. a nie jakas benzyna raz 7 drugi raz 14literkow..



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn lis 13, 2006 23:37

Sluchaj wszystko sie da ale jak nie masz mozliwosci samemu dlubac i nie masz czesci po naprawde dobrych cenach to przerobka TD czy SDI na TDI mija sie z celem....zaplacisz wiecej niz jak bys znalazl naprawde dobrego TDI.
Pozatym wez pod uwage ze w SDI masz kiepska skrzynie biegów. Dodasz troche KM i siadzie jak nic. Przelozenia tez nie rozpieszczaja. Wiazki elektryczne itd to tez rzezba dla niewprawnego.
Co do osiagów TD a TDI to roznica spora. Zwlaszcza ze TDI mozna stosunkowo latwo dlubac a z TD to takie proste nie jest.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn lis 13, 2006 23:46

Powiem ci tak swoim TD mam niebo a ziemia w porównania do brata SDI. Nigdy w trasie nie redukowałem zawsze wyprzedzam od 80km/h na 5 biegu i moment po wyprzedzaniu mam 140km/h sam sie dziwie ze tak dobrze chodzi, małą róznica niz MKIV 90KM - szwagra moze dlatego ze Golf IV jest cięzki. Ja ze swojego jestem zadowolony i nie chciałbym juz zadnego wolnossacego. MkIII AAZ jezeli dobry silnik i dobrze zestrojony dobrze smiga lepeij niz na swoje 75KM



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt lis 14, 2006 00:13




ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości